بزرگسالان جوان ، والدین و فرزندان تحت تأثیر تأثیرات اجتماعی ، اقتصادی همه گیر قرار گرفته اند

بر اساس داده های جدید منتشر شده در روز جمعه ، خانواده های دارای کودک و بزرگسال 18 تا 29 ساله بیشترین آسیب را از تأثیرات اقتصادی اقتصادی همه گیر COVID-19 زده اند.

بر اساس نظرسنجی COVID-19 در سراسر کشور در مورد جمعیت ، تجربه ، اقدام و دانش ، در حالی که سالمندان 70 سال به بالا شدیدترین اثرات بهداشتی را تجربه می کنند ، بزرگسالان جوانتر و والدین کودکان خردسال گزارش می دهند که همه گیری اقتصادی ، روانی و عاطفی بیشتری دارد. در بهار انجام شد و توسط بنیاد بهداشت عمومی BCCDC تأمین مالی شد.

بزرگسالان 18-29 ساله به دلیل همه گیری تقریباً دو برابر بیکار بودند ، با 27 درصد از پاسخ دهندگان این گروه سنی این در مقایسه با 16 درصد برای استان است.

آنها همچنین بیشتر احتمال دارد که مشکلات تأمین نیازهای مالی را افزایش دهند و نسبت به سایر گروه های سنی نسبت به آینده مالی خود بدبین تر باشند.

در خانواده های دارای فرزند احتمالاً بدتر شدن سلامت روان ، کاهش خواب و افزایش مصرف الکل گزارش شده است.

معاون بهداشت استان ، دکتر رکا گوستافسون گفت که نتایج این نظرسنجی به تصمیمات بهداشت عمومی در سال های قبل از میلاد اطلاع می دهد که در مورد کدام خدمات باید باز بمانند. (CBC)

دکتر رکا گوستافسون ، معاون بهداشت استان پیش از میلاد ، در یک کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت ، نتایج این نظرسنجی برای اطلاع از تصمیمات در مورد اقدامات بهداشت عمومی در طی همه گیری استفاده شد.

“هنگامی که ما در حال باز کردن مدارس بودیم ، در اولویت قرار دادن آنچه که ما محدود می کنیم و آنچه را که ما انجام نمی دهیم ، یکی از مواردی که در هسته اصلی هدف ما باقی مانده است این است که اطمینان حاصل کنیم کودکان به مدرسه ادامه می دهند ، شخص در مدرسه تحصیل می کند “.

“این امر هم از نظر ایمن بودن مدارس به آنها اطلاع داده می شود ، و هم دیگر تشخیص اینكه این خدمات برای خانواده های جوان بسیار حیاتی است.”

میراندا تریسی ، که در لنگلی زندگی می کند و دارای دو پسر پسر در مدرسه است ، گفت که میزان استرس او اکنون از ماه مه که بررسی انجام شد ، بدتر است.

اخیراً در مدرسه پسرانش قرار گرفت و تریسی گفت که او نگران است که ویروس را به خانه بیاورد.

لانگلی مادر دو فرزند میراندا تریسی می گوید که سطح استرس او اکنون از ابتدای شیوع همه گیر در بهار بالاتر است. (ارائه شده توسط میراندا تریسی.)

وی توضیح داد: “این عدم وجود ماسک ، عدم توانایی برای فاصله اجتماعی است.” “30 کودک و کلاس کوچک وجود دارد که به هیچ وجه محافظت واقعی در برابر COVID ندارند.”

تریسی همچنین س questionال کرد که چرا نتایج یک نظرسنجی انجام شده در بهار فقط در ماه دسامبر منتشر می شود ، زمانی که شرایط متفاوت است.

گوستافسون دلیل این تأخیر را زمان صرف پاکسازی و تجزیه و تحلیل داده ها و آماده سازی آنها برای انتشار عنوان کرد.

این اولین بار است که مقامات پیش از میلاد داده های COVID-19 را از هر نوع مربوط به جوامع خاص و گروه های قومی منتشر می کنند.

این بزرگترین بررسی سلامت در کانادا با تعداد نمونه 395،000 نفر یا تقریباً از هر 10 بزرگسال در سال قبل از میلاد یک نفر است.

نتایج این نظرسنجی با استفاده از داده های سرشماری برای انعکاس جمعیت قبل از میلاد وزن گذاری شد.