بلیزرز برای نابودی پیتس در مسابقات قهرمانی جام یادبود، کلینیک تهاجمی ایجاد کرد

چه تفاوتی در جام یادبود یک روز و یک نواختن می تواند ایجاد کند.

کاملوپس بلیزرز میزبان که پس از باخت 8-3 ابتدایی به قهرمان لیگ برتر هاکی جونیور کبک، کبک ریمپارتس در جمعه شب، سرخورده و مملو از شک و تردید بود، دوباره جمع شد و قول داد که یکشنبه مقابل پیتربورو پیتس به امور تجاری رسیدگی کند.

ماموریت انجام شد.

بلیزرز در اوایل پیتس قهرمان لیگ هاکی انتاریو پرید و اغلب در مسیر پیروزی 10-2 که شامل چهار گل پاور پلی بود، رکورد خود را به 1-1 در مسابقات قهرمانی چهار تیمی و 10 روزه در ساندمن ارتقا داد. مرکز.

پیتس به 0-2 سقوط کرد و اکنون باید ریمپارتس را در روز سه شنبه شکست دهد وگرنه تماشاگران دور پلی آف خواهند بود.

پیتس که روز شنبه مقابل سیاتل تاندربردز قهرمان لیگ وسترن هاکی با نتیجه 6 بر 3 شکست خورده بود، گفت که باید در برابر بلیزرز تهاجمی‌تر و بدنی‌تر عمل کند، اما قبل از پایان دوره اول 14 دقیقه، سه گل عقب افتادند. چهارمین گل کاملوپس به دلیل دخالت دروازه‌بان به ثمر رسید.

کاملوپس قبل از پایان 9 دقیقه فریم دوم، برتری خود را به 7-0 افزایش داد، و تا آن زمان حتی تیم مهمان تمام اشعار آهنگ گل باخمن-ترنر اودرایو بلیزرز را می دانست.

لوگان استانکوون یک گل و چهار پاس گل برای بلیزرز به ثمر رساند، در حالی که کانر لویس یک گل و دو پاس گل ثبت کرد. رایان مایکل، فریزر مینتن، اشتون فرستر، متیو سمینوف، دیلان سیدور، جاکوب دمک، متیو سمینوف و رایان هوفر تک‌نفره‌ها را به ثمر رساندند.

Caedan Bankier و Olen Zellweger نیز با دو پاس گل برای بلیزرز به میدان رفتند.

اوری هیز یک گل پاور پلی برای پیتس به ثمر رساند و کوئینتون پیج در 20 ثانیه مانده به پایان بازی گلزنی کرد. پیتس با نتیجه 49-30 مغلوب شد.

کاملوپس بعد از وقت اول 3-0 پیش افتاد و 7-1 به وقت سوم پیش افتاد. بلیزرز در بازی پاور 4 بر 7 پیش رفت، در حالی که پیتس 1 بر 4 بود.

تنها نگرانی کاملوپس در روز یکشنبه سلامتی مدافع کایل مسترز بود که کمتر از 7 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود که ضربه خورد و به عقب در تخته کرنر افتاد و با برانکارد از روی یخ خارج شد.

سیاتل تاندربردز و کبک ریمپارتس دوشنبه (9 بعد از ظهر به وقت شرقی) در نبرد تیم های شکست ناپذیر بازی خواهند کرد. Remparts دوباره سه شنبه (9 شب به وقت شرقی) مقابل پیتس بازی می کند.

بازی نهایی بلیزرز در دور رفت روز چهارشنبه است که آنها در یک مسابقه تمام WHL با تاندربردز روبرو می شوند. تی بردز در اوایل این ماه در یک سری فینال کنفرانس غرب که شش بازی برگزار شد بلیزرز را شکست داد.