بن نلمز، عکاس خبرنگار CBC، نامزد جوایز ملی عکاسی 2022 شد

بن نلمز، عکاس خبرنگار سی‌بی‌سی نیوز ونکوور، به‌عنوان نامزد نهایی در پنج بخش جایزه بهترین عکس‌های سال ۲۰۲۲ انجمن عکاسان خبری کانادا معرفی شد.

امسال، نلمز در 5 رشته نامزد شد: اخبار نقطه ای، اخبار عمومی، شخصیت، داستان عکس و عکاس سال.

نلمز گفت: “من مفتخرم که می توانم مردم و داستان های آنها را در جوامع خود مستند کنم. امید من هر روز این است که عکس هایی بگیرم که نه تنها به سوالات پاسخ می دهد، بلکه سوالاتی را نیز مطرح می کند.”

من این افتخار را دارم که در بسیاری از موقعیت‌ها قرار بگیرم که عموم مردم نمی‌توانند شاهد خود باشند، و امیدوارم بتوانم از طریق عکس‌هایم به آن داستان‌ها آگاه شوم.»

زنی با موهای بلند و خاکستری در میان جمعیت، فرد دیگری را در آغوش می گیرد.
لورا هالند، مادر جرد لوندز از ملت Wet’suwet’en، که سال گذشته توسط کمپبل ریور RCMP در طی یک کنفرانس خبری در ونکوور در 1 دسامبر 2022 کشته شد. نلمز به عنوان فینالیست در رده اخبار عمومی نامزد شد. جایزه ملی عکس سال برای این عکس. (بن نلمز/سی بی سی)

نلمز قبلاً در بخش‌های اخبار عمومی (2021، 2020) و داستان‌های تصویری (2019) برنده شده بود. در سال 2019، جایزه عکاس سال را از انجمن دریافت کرد.

او قبلاً نامزد چندین جایزه ملی عکس سال شده بود و در سال 2012 جایزه داستان عکس سال را به دست آورد.

نلمز که در اصل اهل ادمونتون است، فیلمبرداری با CBC را در آوریل 2019 آغاز کرد.

این انجمن می گوید که برندگان را پیش از برگزاری مجمع عمومی سالانه خود در 28 می اعلام خواهد کرد.

زنی مسن‌تر که یک گرمکن نارنجی پوشیده است در نیم رخ ایستاده است.
ایولین کامیل، بازمانده مدرسه مسکونی، در طی مراسم یادبودی در Tk’emlúps te Secwépemc به مناسبت یک سالگرد کشف مکان‌های تدفین احتمالی در مدرسه مسکونی سابق Kamloops در بریتیش کلمبیا در 23 مه 2022. نلمز به عنوان فینالیست در جشنواره نامزد شد. دسته شخصیتی جایزه ملی تصاویر سال برای این عکس. (بن نلمز/سی بی سی)