بهترین پمپ سمپاش بنزینی کدام است؟

با کمک ما بهترین سمپاش بنزینی را خریداری کنید

باید انتظار داشت که آفت کش هایی که به درستی به کار رفته اند سود داشته باشند. استفاده نادرست یا نادرست معمولاً بسیار گران است و منجر به هدر رفتن مواد شیمیایی، کنترل حاشیه ای آفات، حمل بیش از حد یا آسیب به محصول می شود. برای انتخاب بهترین سمپاش بنزینی مهم است

امروزه کشاورزی تحت فشار شدید اقتصادی و زیست محیطی قرار دارد. هزینه بالای آفت‌کش‌ها و نیاز به حفاظت از محیط‌زیست، انگیزه‌ای برای اعمال‌کننده‌ها است تا نهایت تلاش خود را در کار و استفاده از آفت‌کش‌ها انجام دهند.

مطالعات نشان داده است که بسیاری از خطاهای کاربردی به دلیل کالیبراسیون نامناسب سمپاش بنزینی  است. مطالعه ای در داکوتای شمالی نشان داد که 60 درصد از اعمال کننده ها بیش از 10 درصد از میزان مورد نظرشان، بیش از حد یا کمتر از آفت کش ها استفاده می کردند. چندین مورد 30 درصد یا بیشتر در اشتباه بودند. مطالعه ای در ایالت دیگر نشان داد که از هر پنج سمپاش بنزینی ، چهار دستگاه دارای خطای کالیبراسیون و یکی از هر سه دستگاه دارای خطاهای اختلاط است.

https://shakeribigshop.com/product-tag/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%85%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d8%a8%d9%86%d8%b2%db%8c%d9%86%db%8c/

استفاده کنندگان از آفت کش ها باید روش های کاربرد مناسب، اثرات شیمیایی روی تجهیزات، کالیبراسیون تجهیزات و روش های صحیح تمیز کردن را بدانند و  بهترین سمپاش بنزینی را پیدا کنند. تجهیزات باید به طور دوره ای مجدد کالیبره شوند تا سایش در پمپ ها، نازل ها و سیستم های اندازه گیری جبران شود. جریان های خشک ممکن است نوک نازل ها را فرسایش دهند و ممکن است پس از سمپاش بنزینی ی به اندازه 50 هکتار باعث افزایش نرخ کاربرد شوند.

 

استفاده نادرست از سموم کشاورزی خطرناک است. رعایت نکات ایمنی، پوشیدن لباس های محافظ هنگام کار با آفت کش ها و پیروی از دستورالعمل ها برای هر ماده شیمیایی خاص بسیار مهم است. برای اطلاعات دقیق در مورد یک سمپاش بنزینی  خاص به دفترچه راهنمای اپراتور مراجعه کنید و  بهترین سمپاش بنزینی را خریداری کنید

کنترل پمپ و جریان

سمپاش بنزینی  اغلب برای اعمال مواد مختلف مانند علف کش های قبل و بعد از سبز شدن، حشره کش ها و قارچ کش ها استفاده می شود. ممکن است نیاز به تغییر نازل باشد که می تواند بر حجم اسپری و فشار سیستم تأثیر بگذارد. نوع و اندازه پمپ مورد نیاز بر اساس آفت کش مورد استفاده، فشار توصیه شده و نرخ تحویل نازل تعیین می شود. یک پمپ باید ظرفیت کافی برای راه اندازی یک سیستم همزن هیدرولیکی و همچنین تامین حجم لازم برای نازل ها را داشته باشد. ظرفیت پمپ باید حداقل 25 درصد بیشتر از بزرگترین حجم مورد نیاز نازل ها باشد. این امکان به هم زدن و از دست دادن ظرفیت به دلیل سایش پمپ را فراهم می کند.انتخاب و خریداری  بهترین سمپاش بنزینی که متناسب با کار شما باشد دشوار است

 

پمپ ها باید در برابر خوردگی ناشی از آفت کش ها مقاوم باشند. مواد مورد استفاده در محفظه و آب بندی پمپ ها باید در برابر مواد شیمیایی مورد استفاده از جمله حلال های آلی مقاوم باشند. سایر مواردی که باید در نظر گرفت هزینه اولیه پمپ، فشار و حجم مورد نیاز، سهولت پرایمینگ و منبع برق موجود است.

 

پمپ های مورد استفاده در سمپاش بنزینی  های کشاورزی معمولاً چهار نوع کلی دارند و انتخاب بهترین سمپاش بنزینی از بین آنها سخت است:

 

• پمپ های گریز از مرکز

• پمپ های غلتکی یا دوار با پره های نورد

• پمپ های پیستونی

• پمپ های دیافراگمی

 

پمپ ها و کنترل های گریز از مرکز

پمپ های گریز از مرکز محبوب ترین نوع برای سمپاش بنزینی  های کم فشار با حجم بالا هستند. آنها بادوام هستند، به سادگی ساخته می شوند و به راحتی می توانند پودرهای مرطوب کننده و مواد ساینده را کنترل کنند. به دلیل ظرفیت بالای پمپ های گریز از مرکز (130 گالن در دقیقه [GPM] یا بیشتر)، می توان و باید از همزن های هیدرولیک برای هم زدن محلول های اسپری حتی در مخازن بزرگ استفاده کرد.

 

فشار تا 80 PSI توسط پمپ های گریز از مرکز ایجاد می شود، اما حجم تخلیه به سرعت بالای 30 تا 40 PSI کاهش می یابد. این “منحنی عملکرد شیب دار” یک مزیت است زیرا امکان کنترل خروجی پمپ را بدون شیر تسکین می دهد. عملکرد پمپ گریز از مرکز به سرعت بسیار حساس است (شکل 2)، و تغییرات فشار ورودی ممکن است خروجی پمپ ناهمواری را تحت برخی شرایط عملیاتی ایجاد کند.

پمپ های گریز از مرکز باید با سرعتی در حدود 3000 تا 4500 دور در دقیقه (RPM) کار کنند. هنگام رانندگی با PTO تراکتور، مکانیزم افزایش سرعت ضروری است. یک روش ساده و ارزان برای افزایش سرعت، مونتاژ تسمه و قرقره است. روش دیگر استفاده از سیستم چرخ دنده سیاره ای است. چرخ دنده ها کاملا محصور شده و مستقیماً روی شفت PTO نصب می شوند. پمپ های گریز از مرکز را می توان توسط یک موتور هیدرولیک متصل مستقیم و کنترل جریان خارج از سیستم هیدرولیک تراکتور هدایت کرد. این اجازه می دهد تا PTO برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار گیرد و یک موتور هیدرولیک ممکن است سرعت پمپ و خروجی یکنواخت تری را با تغییرات کوچک در سرعت موتور حفظ کند. پمپ ها همچنین ممکن است توسط یک موتور بنزینی با جفت مستقیم هدایت شوند که فشار ثابت و خروجی پمپ را مستقل از سرعت موتور خودرو حفظ می کند.

 

پمپ های سانتریفیوژ باید در زیر مخزن تامین قرار گیرند تا به پرایمینگ و حفظ پرایم کمک کنند. همچنین در پمپ های گریز از مرکز به هیچ شیر فشار شکنی نیاز نیست