تابستان گذشته یکی از بدترین تابستان ها برای پشه ها در لنگلی بود. امسال، شهرستان می‌خواهد به مقابله بپردازد

تابستان گذشته یکی از ساکنان فورت لنگلی است که به زودی فراموش نمی کنند.

انباشته‌ای از پشه‌ها در این منطقه فرود آمد و برخی از ساکنان تصمیم گرفتند که بهترین راه برای جلوگیری از نیش‌ها ماندن در خانه است.

این چیزی است که یکی از اعضای شورا امیدوار است امسال از آن اجتناب کند.

زنی در حالی که روی یک عرشه چوبی مشرف به رودخانه ایستاده به پهلو نگاه می کند.
شهرستان لانگلی کان. مارگارت کونست رویکرد تهاجمی تری را برای مقابله با جمعیت پشه پیشنهاد می کند. (مگی مکفرسون/اخبار CBC)

شهرستان لانگلی. مارگارت کونست از شورا می‌خواهد که رویکرد تهاجمی‌تری برای حذف پشه‌ها پس از سالن شهرداری اخیر برای رسیدگی به این موضوع در نظر بگیرد.

این شامل اجرای یک برنامه سمپاشی تکمیلی توسط کارکنان علاوه بر تاکتیک های کنترل پشه توسط یک پیمانکار می شود.

او گفت: “هدف این حرکت واقعاً رسیدگی به نگرانی های ساکنان به ویژه در فورت لنگلی بود. سال گذشته آنها با هجوم پشه مواجه شدند. شما نمی توانستید بیرون بروید یا حتی یک فنجان قهوه بخورید.”

مردم در حال شنا کردن یا کباب کردن هستند و فقط با نیش پشه پوشیده می شوند.

لاروهای پشه توسط تیم های زمینی و هوایی هدف قرار گرفتند

Morrow BioScience ارائه‌دهنده کنترل پشه‌های مزاحم مترو ونکوور است.

دیرک لوئیس، مالک BioScience، می‌گوید که تیم آن چندین شهر را با آفت‌کش‌های غیرسمی هم روی زمین و هم در هوا جارو می‌کند.

ما گروه‌های صحرایی داریم که پشه‌ها را در مناطقی که می‌دانیم به کجا می‌رود، نظارت می‌کنند. ما گروه‌هایی داریم که از اوایل ماه مه شروع می‌کنند، برخی از اوایل آوریل، برای نظارت بر آب به هنگام ورود. ” او گفت. سپس پشه‌ها را در مقیاس کوچک از طریق زمین درمان می‌کنیم تا آب به نقطه‌ای برسد که به هلیکوپتر نیاز داریم.»

لوئیس می‌گوید مؤثرترین روش برای تیمش مقابله با پشه‌ها قبل از خروج از تخم است.

“هدف اصلی نظارت بر روی زمین واقعاً زمان‌بندی درمان با هلیکوپتر است. این بزرگترین ضربه‌ای است که ما داریم، بنابراین نکته کلیدی این است که به درستی آن را انجام دهیم. به طور خلاصه، این فقط یک سطل بزرگ سرو قدیمی است که لاروکش گرانولی را بر روی بدن اعمال می‌کند. آبراه ها.”

او می گوید که فورت لنگلی به دلیل آب ایستاده و سیلابی که منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد، مشکل پشه بارزتری دارد.

“سال گذشته، یکی از مسائلی که ما داشتیم این بود که آب زیادی داشتیم که دیر به یک سیستم واقعاً گرم خارج شد، بنابراین لاروهای زیادی به دلیل آب سیل تولید شدند.”

کونست می‌گوید سمپاشی اضافی توسط تیم‌ها بر روی زمین به کنترل جمعیت پشه‌ها کمک می‌کند و با انجام این اقدامات، آنها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که ساکنان و گردشگران می‌توانند از مشاغل محلی حمایت کنند.

او گفت: «هفته‌هایی وجود داشت که اگر بیرون هستید یا برای پیاده‌روی می‌روید، می‌توانید تا زمان بازگشت 30 پشه نیش بزنید. “مردم فقط بیرون نرفتند. این یک ضربه واقعی برای مشاغل اینجاست.”

ساکنان، بازدیدکنندگان برای پشه ها آماده می شوند

مردی روی یک نیمکت نشسته است.  او موهای سفید و یک پیراهن فلانل قرمز دارد.
رابین اندرسون یکی از ساکنان شهر لنگلی است که می گوید هر ساله با استفاده از مواد دافع طبیعی برای پشه ها آماده می شود. (مگی مکفرسون، CBC News)

ساکنان در گذشته به مواد دافع حشرات متکی بوده اند یا دافع طبیعی را انتخاب کرده اند. برخی دیگر تصمیم گرفته اند در ماه های تابستان از منطقه فورت لنگلی اجتناب کنند تا از پشه ها و نیش آن ها دوری کنند.

“ما یک روز بعدازظهر اینجا بودیم، و یک هفته طول کشید تا گزش ها را از بین ببریم، افتضاح بود. بنابراین نه، من اینجا نمی آیم و احتمالاً تا یک ماه دیگر به اینجا نخواهم آمد زیرا می دانم اوضاع چگونه است. بازدیدکننده کورین هانت گفت.

ساکن رابین اندرسن می گوید که هر سال با پشه ها سر و کار دارد.

او گفت: “این طبیعت است. همه ما می توانیم با استفاده از چیزهایی مانند نعناع از خود محافظت کنیم.” می توانید مقداری از آن را روی دست خود بگذارید و روی نواحی حساس بمالید.

شورا در اواخر این ماه در مورد این طرح بحث خواهد کرد.