تخم مرغ شکلاتی؟ ساخت عید پاک مزرعه BC در چند روز فروخته می شود

یک مزرعه لبنی در داخل بریتیش کلمبیا به مناسبت تعطیلات عید پاک، تخم‌مرغ شکلاتی می‌فروشد – اگرچه کسانی که به دنبال امتحان کردن آن هستند ممکن است خوش شانس نباشند.

در حالی که تخم مرغ به طور سنتی با جشن های کریسمس مرتبط است، مزرعه لبنیات بلک ول در کاملوپس، پیش از میلاد – در حدود 250 کیلومتری شمال شرقی ونکوور – امیدوار است مشتریان به یک نسخه بهاری از نوشیدنی با شکلات های مختلف علاقه مند شوند.

آنها فقط در عرض چند روز فروخته شده اند.

لورا هانتر که با همسرش مزرعه را اداره می کند، گفت این ایده پس از آن به وجود آمد که کارمندان شروع به ترکیب شیر شکلات با تخم مرغ کردند و “فقط آن را دوست داشتم”.

او به سی‌بی‌سی گفت: «همه کسانی که آن را به آنها دادند پرسیدند از کجا می‌توانند آن را تهیه کنند و من می‌گویم: «ما باید با این سرگرمی کنیم، باید آن را خاموش کنیم.» سپیده دم کملوپس میزبان شلی جویس.

“و عید پاک بهترین زمان است.”

4000 لیتر در روز فروخته شد

مزارع بلک ول محصولات شیر ​​را به حدود 70 فروشگاه مواد غذایی و رفاهی در سراسر مناطق تامپسون-نیکولا و اوکاناگان در BC ارائه می دهد.

هانتر گفت، آنها ابتدا تخم‌مرغ شکلاتی را در 24 مارس ذخیره کردند و طی دو روز به طور کامل به فروش رفتند، و آنها را بر آن داشت تا تولید را با کوزه‌های بیشتری در قفسه‌ها افزایش دهند. اینها نیز از آن زمان به فروش رسیده اند و در مجموع 4000 لیتر یا 2000 کارتن جداگانه به فروش رسیده اند.

تعداد کمی از فروشگاه‌ها هنوز این محصول را در اختیار دارند، بنابراین افرادی که امیدوارند محصولی را دریافت کنند، ممکن است این فرصت را پیدا کنند که آن را امتحان کنند.

کن ایوانز، یکی از مدیران شرکت Gourmet Greens Produce در Kamloops، گفت که مشتریان حتی قبل از عرضه نوشیدنی به فروشگاه می‌آمدند تا در مورد نوشیدنی بپرسند.

او گفت: “هر زمان که تخم مرغ در دسترس باشد، مردم آن را می خواهند و این منحصر به فرد است.”

با توجه به تبلیغات، ایوانز گفت که به محض رسیدن از نوشیدنی نمونه برداری کرده است. او گفت که به طرز خوشایندی شگفت زده شده است و آن را به عنوان “نوعی شدید” اما “در واقع بسیار خوب” با ترکیبی یکنواخت از تخم مرغ و طعم شکلات توصیف کرد.

هانتر می گوید انتظار داشت مردم این نوشیدنی را دوست داشته باشند، اما انتظار چنین سطحی از موفقیت را نداشت.

او گفت: «ما پاسخ قاطعانه ای داشته ایم.

بلک‌ول تنها شرکتی نیست که سعی می‌کند نوگ تخم‌مرغ را برای عید پاک به قفسه‌ها بازگرداند: Dairyland، یک شرکت مستقر در بریتیش کلمبیا که محصولاتی را در سراسر کانادا می‌فروشد، امسال با جعبه‌های نوک تخم‌مرغ با مضمون عید پاک، نظرها را جلب کرده است.

و در سال 2015، شرکت لبنیات پرایری فارمز مستقر در ایلینوی پس از فروش تخم مرغ با طعم شیرینی عید پاک Peeps، خبرساز شد.

با این حال، هانتر می‌گوید که معتقد است بلک‌ول ممکن است اولین شرکتی باشد که تخم‌مرغ شکلاتی را به صورت تجاری تولید می‌کند – اگرچه پس از موفقیت این فصل، او انتظار دارد که دیگران از سال آینده پیروی کنند.

او گفت: «ما ترندستیم.