حمایت های کوتاه مدت برای ساکنانی که مجبور به ترک آپارتمان در لنگفورد شده اند

شهر لنگفورد می‌گوید مذاکرات با استان و مالک ساختمانی که از نظر ساختاری ناامن است، منجر به حمایت بیشتر از ساکنانی شده است که از آنها خواسته شد روز دوشنبه RidgeView Place را ترک کنند.

این ساختمان آپارتمانی در ویکتوریا بزرگ، از زمان ساخت آن در سال 2018، با دومین خطر ایمنی ساختاری خود مواجه است.

اواخر هفته گذشته، نهاد نظارتی Engineering and Geoscientists BC (EGBC) به شهر و مالک ساختمان، Centurion Property Associates، گفت که در حال بررسی نگرانی‌های ساختاری بیشتر است – پس از اینکه احتمال می‌رفت خطرات اولیه در سال 2022 برطرف شود.

روز دوشنبه، شهر و مالکان تصمیم گرفتند از ساکنان بخواهند که خانه را ترک کنند و آنها را مجبور کردند در یک بازار اجاره تنگ و گران قیمت برای یافتن مسکن جدید تلاش کنند.

اکنون، این استان برنامه خدمات پشتیبانی اضطراری خود را فعال کرده است که پنج روز اسکان و غذا را پوشش می دهد و همچنین می تواند در صورت نیاز، هزینه های حمل و نقل را از خانه های موقت ساکنان پوشش دهد.

ساکنین برای استفاده از حمایت ها باید ثبت نام کنند.

زن و مردی مقابل یک وانت آبی رنگ ایستاده اند.  دالی در پیاده رو با یک جعبه و دو خنک کننده بارگذاری شده است.  زن کیسه ابزاری در دست دارد.
ساکنانی مانند متیو مورایس و آریانا کینگرسکی روز سه‌شنبه مشغول بودند و آنچه را که می‌توانستند از آپارتمان خود در RidgeView Place جمع‌آوری کردند. پس از لغو مجدد مجوز اقامت در آوریل 2023، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان بازگشت ساکنان وجود ندارد. (کاترین مارلو/سی‌بی‌سی)

مالک، Centurion، روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال افزایش پولی است که به ساکنان ارائه می دهد از 1000 دلار به 2500 دلار برای آنچه که آن را “یک حرکت کمک دلسوزانه” می نامد.

همچنین ساعاتی را افزایش داده است که مردم می توانند برای پرسیدن سوال و کمک تماس بگیرند.

ساکنان گفته‌اند که دسترسی به افراد در این شرکت که مقر آن در تورنتو است دشوار است.

همه نقاط غرب10:13مستاجران برای دومین بار در چهار سال گذشته از ساختمان در لنگفورد تخلیه شدند

زمانی که مستاجرین در Ridgeview Place در لنگفورد از طریق ایمیل مطلع شدند که این برج 11 طبقه هنوز دارای نگرانی‌های ساختاری است و آنها باید آنجا را ترک کنند، زمان پر استرسی بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رسیدگی به وضعیت، جیسون دسوزا با امیلی راجرز با انجمن با هم علیه فقر صحبت کرد.

“مردم هنوز از خانه دائمی خارج هستند”

اسکات گودمنسون، شهردار لنگفورد، پنجشنبه گفت که اگرچه او خوشحال است که شهر برای حمایت های اضافی فشار آورده است، اما آنها فقط کوتاه مدت هستند.

گودمنسون گفت: «مردم هنوز از خانه دائمی خود خارج هستند.

گودمنسون گفت: “شهر گفته است که مالک باید یک بازنگری جامع، مستقل و ساختاری از کل ساختمان داشته باشد.”

در حالی که این شهر همان شهری است که مجوز جدید سکونت را در سال گذشته تایید کرده است، گودمنسون می گوید که این کار را بر اساس یک مدل اتکای حرفه ای انجام داده است – به گفته او تقریباً همه شهرداری ها از آن پیروی می کنند.

این بدان معناست که تا زمانی که مالک ساختمان و مهندس سازه سابقه دار بگویند ساختمان سالم و مطابق با استانداردهای EGBC باشد، تایید خواهد شد.

EGBC گفته است که در حال انجام تحقیقات است و این هفته از صحبت علنی خودداری کرده است.

در جزیره12:01ما با اسکات گودمنسون، شهردار لنگفورد در مورد چگونگی واکنش شهر به دومین تخلیه ایمنی ساختمان آپارتمانی که قبلاً به نام Danbrook One شناخته می شد، صحبت خواهیم کرد.

گرگور کریجی با شهردار لنگفورد اسکات گودمنسون صحبت کرد.

سی‌بی‌سی نیوز روز پنجشنبه از وزیر مسکن راوی کاهلون پرسید که آیا استان به فکر تغییر مدل اتکای حرفه‌ای است یا خیر.

او گفت که این یک وضعیت نادر است، بنابراین هیچ برنامه فوری برای دور شدن از مدل وجود ندارد.

کاهلون گفت: «در این مرحله ما در حال تماس هستیم [EGBC] برای اینکه بفهمیم دقیقاً چه اتفاقی افتاده است، بنابراین کمی مروری بر این ساختمان خواهیم داشت… ما می‌خواهیم به عمق آنچه در این وضعیت رخ داده است برسیم.”