خصومت ضد ماسک ، فروشگاه مواد غذایی نلسون را مجبور می کند برای اولین بار در 45 سال گذشته محافظ امنیتی استخدام کند

برای اولین بار در 45 سال گذشته ، یک فروشگاه مواد غذایی در مرکز شهر نلسون ، قبل از میلاد ، یک محافظ امنیتی استخدام کرده است – و این مراقب دزد مغازه ها نیست.

کار آنها این است که از افزایش روزافزون رفتارهای پرخاشگرانه در میان برخی خریداران که از استفاده از ماسک در فروشگاه خودداری می کنند ، جلوگیری کنند ، زیرا این استان پنجشنبه گذشته اعلام کرد که پوشش صورت در حال حاضر در تمام فضاهای خرده فروشی اجباری است به منظور کنترل گسترش COVID -19

آری درفل ، مدیر فروشگاه تعاون Kootenay ، می گوید در حالی که بیشتر مشتریان از مقررات جدید پیروی کرده اند ، حدود 10 تا 20 درصد از آنها از ماسک زدن خودداری می کنند و وقتی از آنها خواسته می شود مقابله کنند.

“روش بیان آنها [their argument] درفل به باب کیتینگ ، خبرنگار سی بی سی گفت ، می تواند واقعاً تهاجمی ، مقابله ای و پست باشد تا حدی که گاهی اوقات سعی می کنند بدون ماسک خود را به زور وارد فروشگاه کنند.

“آنها به طرز واقعاً تحقیرآمیز ، منفی و انتقادی با برخی از کارکنان و صندوقداران ما صحبت می کنند.”

وی گفت ، برخی از اعضای کارکنان در اثر واریول اشک ریخته و حتی از این کار دست کشیده اند.

آری درفل ، مدیر فروشگاه می گوید امیدوار است که حضور یک مأمور امنیتی به معنای این باشد که برخی از افراد وقتی از ورود منع می شوند ، بدون ماسک یا سوusing استفاده از کارمندان به تلاش برای ورود به فروشگاه فکر می کنند. (باب کیتینگ / CBC)

لینا فیدلر ، که به مدت 5 سال در شرکت تعاونی کوتینای کار کرده است ، می گوید که هرگز محل کار خود را مانند محیط زودپز کنونی ندیده است.

“ما از افراد زیادی عقب نشینی می کنیم که یا واقعاً اعتقاد ندارند [COVID-19] یک چیز واقعی است ، یا باور نکنید که ماسک ها روش مناسبی برای مبارزه با آن هستند “.

“مردم فقط منتظر یک مشاجره هستند.”

دستیار مدیر شانون مک آلیستر از مشتریان خواسته است تا به آزار کلامی نسبت به کارمندان خود پایان دهند.

وی به کریس واکر ، مجری برنامه های سی بی سی گفت: “در پایان روز ، همه ما فقط مردم هستیم و همه در تلاش هستیم تا بهترین تلاش خود را انجام دهیم و کارهای خود را انجام دهیم.” سپیده دم جنوب.

“به ویژه افرادی که در خرده فروشی ها و فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها کار می کنند … [they’re] این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند تا این خدمات را برای جامعه ما فراهم کنند. “

مدیر فروشگاه گفت ، برخی از اعضای کارکنان شرکت تعاونی Kootenay در نلسون ، پیش از میلاد ، دچار اشک ریزش و حتی ترک کار شده اند. (باب کیتینگ / CBC)

اکثر خریداران مانند مشتری عادی ریکو فوجیباایاشی ، که 10 سال در فروشگاه کار می کرد ، مشکلی برای پوشاندن ندارند.

وی گفت: “من نمی فهمم که چرا مردم چیزی را که یک حکم است شخصی می کنند.”

دارفل امیدوار است که حضور یک مأمور امنیتی به معنای این باشد که برخی از افراد در صورت عدم ورود از ورود ، بدون ماسک و سوusing استفاده از کارکنان به فکر ورود به فروشگاه می افتند.

برای گوش دادن به مکالمه باب کیتینگ با کارمندان و مشتریان Kootenay Co-op روی پیوند زیر ضربه بزنید رادیو غرب:

رادیو غرب5:15Kootenay Co-op یک نگهبان امنیتی استخدام می کند تا مشتریان عصبانی ضد ماسک را آرام کند

خبرنگار سی بی سی باب کیتینگ با کارمندان و مشتریان فروشگاه چهار دهه ای در مرکز شهر نلسون صحبت می کند. 5:15

برای گوش دادن به مصاحبه شانون مک آلیستر ، روی پیوند زیر ضربه بزنید سپیده دم جنوب:

سپیده دم جنوب6:34همکاری کوتینای با واکنش شدید از زمان دستور بهداشت استانی قبل از میلاد ماسک های اجباری در داخل منزل.

همکاری کوتینای با واکنش شدید از زمان دستور بهداشت استانی قبل از میلاد ماسک های اجباری در داخل منزل. 6:34