دستور تخلیه برای مناطق دورافتاده شمال قبل از میلاد به دلیل آتش سوزی صادر شد

دو منطقه منطقه ای به دلیل آتش سوزی Donnie Creek، یکی از بزرگ ترین آتش سوزی هایی که در استان خارج از کنترل باقی مانده است، دستور تخلیه را در بخش کم جمعیت شمال پیش از میلاد صادر کرده اند.

آتش سوزی Donnie Creek که در جنوب شرقی فورت نلسون می سوزد، از بعد از ظهر یکشنبه مساحتی نزدیک به 1360 کیلومتر مربع (136000 هکتار) را پوشش می دهد.

در بیانیه‌ای، منطقه منطقه‌ای Peace River می‌گوید این دستور – که چند هفته پیش به دلیل بهبود شرایط آب و هوایی در منطقه به حالت هشدار رسیده بود – به دلیل توصیه‌های جدید سرویس آتش‌نشانی بی‌سی‌سی (BC Wildfire Service) مجدداً برقرار شده است. BCWFS).

شهرداری منطقه ای شمال راکی ​​نیز به دلیل آتش سوزی دریاچه های Klua که بخشی از مجموعه آتش سوزی Donnie Creek در نظر گرفته می شود، دستور تخلیه و هشدار صادر کرده است.

برایان زندبرگ، افسر اطلاعات آتش نشانی BCWS، گفت: “روز شنبه افزایش زیادی در فعالیت آتش سوزی وجود داشت.” «ما توده هوای بسیار خشکی در منطقه داشتیم و بادهای قابل توجهی از سمت جنوب و جنوب غربی در منطقه می‌وزیدیم.

او افزود: “منطقه ای که ما در آن هستیم نوعی سوخت های مختلف جنگلی است. یکی از آنها بسیار فرار است، یکی به نام صنوبر سیاه.” بادها و برخی از عوامل محیطی به گونه‌ای بودند که آتش می‌توانست با برخی از سوخت‌های جدید ارتباط برقرار کند و مسیرهای منزوی را ایجاد کند، مانند آن منطقه دورافتاده بزرگ که در حال حاضر در آن کار می‌کنیم.»

یک آتش سوزی بزرگ در یک محیط جنگلی می سوزد.
آتش سوزی Donnie Creek در این تصویر هوایی از 18 مه در اینجا دیده می شود. این آتش سوزی در یک منطقه کم جمعیت که عمدتاً توسط جنگلداری و صنعت نفت و گاز استفاده می شود می سوزد. (سرویس آتش سوزی BC)

را سرویس آتش نشانی می گوید که “ستون های دود” به احتمال زیاد در امتداد بزرگراه 97 در شمال به دلیل آتش سوزی Donnie Creek، تنها “آتش قابل توجه” BC در امتداد بزرگراه 97 قابل مشاهده است – که به این معنی است که به ویژه قابل مشاهده است یا خطری برای امنیت عمومی ایجاد می کند.

زندبرگ می‌گوید که آتش در نزدیکی زیرساخت‌های نفت و گاز می‌سوزد و ممکن است بر کمپ‌های کاری در این منطقه تأثیر بگذارد، اگرچه مشخص نیست دقیقاً چه تعداد از مردم تحت تأثیر دستور تخلیه قرار گرفته‌اند. همچنین منطقه ای است که توسط صنعت جنگلداری استفاده می شود.

CBC News برای اطلاعات بیشتر در مورد تعداد افرادی که تحت تأثیر قرار گرفته اند با هر دو مقام منطقه ای تماس گرفته است.

هشدار تخلیه به این معنی است که ساکنان باید برای تخلیه خانه‌های خود آماده شوند، احتمالاً بدون اطلاع قبلی. دستور تخلیه به این معنی است که یک ساکن باید فوراً آن را ترک کند.