دکتر بانی هنری می گوید ، ماسک های اجباری شغل مشاغل و خدمات باقی می ماند

مأمور بهداشت استان BC پیش از این به مقاومت در برابر درخواست دستور ماسک اجباری ادامه می دهد و می گوید اجرای قوانین مربوط به پوشش صورت به عهده مشاغل ، خدمات اجتماعی و ارائه دهندگان حمل و نقل باقی خواهد ماند.

دکتر بانی هنری روز دوشنبه گفت: “بارها از من سال شده است که چرا ما در اینجا قبل از میلاد ماسک سفارشات استانی نداریم.”

وی توضیح داد که ماسک ها در بسیاری از فضاهای عمومی داخلی از جمله در حمل و نقل عمومی ، Ferries BC ، فروشگاه های مواد غذایی و سایر مشاغل اجباری هستند.

“سفارشی وجود دارد که مشاغل را ملزم به داشتن برنامه های ایمنی COVID می کند. به عنوان مثال یک مکان خرده فروشی باید دارای برنامه هایی باشد که شامل پوشیدن ماسک باشد. این بدان معنی است که آنها را در دسترس مردم قرار می دهد ، و این امر را روشن می کند که هنگام استفاده از ماسک نیاز دارند.” در این تنظیمات ، اطمینان حاصل کنید که کارکنان باید بدانند که چه زمانی ماسک بزنند ، “هنری گفت.

اما وی خاطرنشان کرد که بزرگترین نگرانی برای انتقال ویروس کرونا در حال حاضر در اجتماعات اجتماعی خصوصی در خانه های مردم یا فعالیتهای گروهی داخل منزل مانند کلاسهای تناسب اندام یا رقص است.

هنری گفت: “مأموریت ماسک چیزی نیست که به خودی خود از نظر انتقال تفاوت ایجاد کند. بسیاری از تنظیماتی که ما درباره آن صحبت می کنیم مکانهایی نیست که مردم به طور طبیعی ماسک بزنند.”

دکتر بانی هنری می گوید که انتقال ویروس کرونا تا حد زیادی توسط اجتماعات اجتماعی در فضاهای خصوصی انجام می شود که در آن صورت مأموریت نقاب تاثیری نخواهد داشت. 2:05

وی گفت که او طرفدار روش مبتنی بر مجازات نیست که در آن مردم به دلیل عدم استفاده از ماسک جریمه شوند ، زیرا برخی از گروه های حاشیه ای از جمله بی خانمان ها اغلب به طور نامتناسبی هدف قرار می گیرند.

وی همچنین از روش کبک ، جایی که مشاغل می توانند به دلیل عدم اجرای قوانین اجباری ماسک جریمه شوند ، حمایت نمی کند.

با این وجود ، هنری گفت که هر کس باید وظیفه خود را با استفاده از ماسک در محیط های عمومی داخل منزل انجام دهد.