رئیس اتحادیه SkyTrain می‌گوید برای جلوگیری از خشونت در شبکه به کارکنان بیشتری نیاز است

اتحادیه ای که نماینده کارگران SkyTrain است، پس از حوادث خشونت آمیز اخیر در سیستم حمل و نقل مترو ونکوور، خواستار افزایش تعداد کارکنان در سراسر شبکه است.

تونی ربلو، رئیس CUPE 7000، می‌گوید خشونت در حمل‌ونقل عمومی «در حال رسیدن به سطح بحران» است و این اتحادیه از دولت‌های محلی و استان می‌خواهد تا طرحی برای «بازدارندگی و کاهش» آنچه که او آن‌ها را اعمال بی‌معنا می‌خواند، ایجاد کنند.

Rebelo چند روز پس از یک حمله چاقو در اوایل روز شنبه در ایستگاه قطار هوایی مرکزی Surrey که مردی را با جراحات شکمی به بیمارستان فرستاد، آخرین مورد در موجی از جنایات با چاقو در سراسر شبکه حمل و نقل بود.

او گفت که بخشی از برنامه کاهش خشونت و محافظت بهتر از سواران باید افزایش حضور خدمه SkyTrain باشد. او می گوید که کارکنان SkyTrain از طریق دید خود به جلوگیری از حوادث کمک می کنند.

Rebelo به CBC گفت: “من فکر می کنم اکنون زمان بسیار خوبی برای گفتگو در مورد داشتن کارکنان بیشتر در سیستم ما است.” نسخه اولیه در روز سه شنبه

مردی با پیراهن آبی برای دوربین لبخند می‌زند و دست‌ها روی سینه‌اش ضربدر است.
تونی ربلو، رئیس CUPE 7000، اتحادیه ای که نماینده کارگران SkyTrain است. (ارسال شده)

شبکه SkyTrain توسط TransLink اداره می شود که توسط تمام سطوح دولتی و از طریق درآمد کرایه تامین می شود.

Rebelo می گوید در حال حاضر 55 تا 60 خدمه SkyTrain در هر شیفت کار می کنند. شیفت های روز از ساعت 5 صبح تا 4:30 بعد از ظهر و شیفت های بعد از ظهر از ساعت 15:30 تا 2:10 بامداد

“من شماره جادویی را نمی دانم [of attendants]Rebelo گفت: “… به منابع بیشتری نیاز است. ما باید این اعداد را افزایش دهیم. من می دانم که بسیاری از مردم در مورد پلیس صحبت می کنند، اما فکر می کنم پلیس تنها بخشی از راه حل است.”

او گفت که حاضران آنچه را که در مسیرهای SkyTrain اتفاق می افتد مشاهده و گزارش می دهند و به عنوان اولین پاسخ دهنده به همه مسائل شبکه از جمله مسائل پزشکی عمل می کنند.

او افزود که متصدیان از رویدادهای اخیر “نگران” و “تعریف” شده اند و آموزش یا ابزار لازم برای برخورد با متخلفان خشن را ندارند. او می گوید CUPE 7000 به همکاری با مدیریت SkyTrain در اقداماتی برای محافظت از کارکنان و مسافران ادامه می دهد، “اما ما به تنهایی نمی توانیم این کار را انجام دهیم.”

اتومبیل‌های پلیسی که چشمک می‌زنند، یک تقاطع نواری را احاطه کرده‌اند که در پس‌زمینه یک اتوبوس و مسیرهای SkyTrain قابل مشاهده است.
خودروهای اضطراری در نزدیکی ایستگاه قطار آسمانی کینگ جورج در سوری، پیش از میلاد، نشان داده می‌شوند که به حادثه چاقوکشی در یک اتوبوس در 11 آوریل پاسخ می‌دهند. (شین مک کیچان)

وزارت امنیت عمومی به CBC گفت که آخرین داده های سالانه TransLink کاهش 21 درصدی جرم را نشان می دهد.

مایک فارنورث، وزیر امنیت عمومی در بیانیه‌ای گفت: “خشونت در هر جایی – در خیابان‌های ما، در حمل‌ونقل، در مشاغل – هرگز قابل قبول نیست. حوادث اخیر در اتوبوس‌ها و قطارهای آسمانی بسیار نگران‌کننده است.”

وی افزود که پلیس ترانزیت در حال افزایش گشت زنی در سراسر سیستم ترانزیتی است، اما مشخص نکرد که کجا و چه تعداد گشت اضافه خواهد شد.

دیوید ابی، نخست‌وزیر کانادا روز دوشنبه گفت که نخست‌وزیران سراسر کانادا با مجریان قانون کار می‌کنند تا روابط خود را محکم‌تر کنند و عناصر مشترک آن مسائلی را که در استان‌هایمان می‌بینیم، پیدا کنیم.

اعمال خشونت آمیز اخیر

حادثه چاقوکشی روز شنبه سومین حادثه خشونت آمیز در حمل و نقل عمومی ساری در این ماه بود.

در 11 آوریل، اتان بسفلوگ 17 ساله در حین سوار شدن بر اتوبوس در نزدیکی ایستگاه قطار آسمانی کینگ جورج به طور مرگبار مورد ضربات چاقو قرار گرفت.

در 1 آوریل، مردی در حین اتوبوس در نزدیکی بزرگراه فریزر و خیابان 148 گلویش را بریدند. او زنده ماند.

در 10 آوریل در نیو وست مینستر همسایه، پلیس به ایستگاه قطار آسمانی کلمبیا فراخوانده شد و به فردی که از جراحات چاقو رنج می برد کمک های اولیه را ارائه کرد.

پلیس ترانزیت مترو ونکوور می‌گوید که مجموع جرایم گزارش‌شده در حال کاهش است و امسال تقریباً همان تعداد جنایات خشونت‌آمیز سال گذشته در بازه زمانی بین 1 ژانویه تا 12 آوریل وجود دارد – 169 مورد در سال جاری و 167 مورد در سال گذشته.

اما پلیس ترانزیت می گوید استفاده از “سلاح های لبه دار” در جرایم خشونت آمیز در همان دوره زمانی افزایش یافته است – هفت حادثه در سال جاری در مقایسه با یک مورد در سال گذشته.