رانندگی های همه گیر در این فصل تعطیلات در امور خیریه افزایش می یابد

سازمان های غیرانتفاعی در سراسر کانادا امسال شاهد افزایش اهدای کمک های فردی بوده اند ، زیرا این بیماری همه گیر افراد بیشتری را به سمت حمایت از موسسات خیریه در خط مقدم بیماری همه گیر سوق می دهد – با کاهش مناسب کمک های مالی برای افرادی که این موارد را ندارند.

امسال روز بانک غذا CBC BC تا عصر شنبه 2،048،547 دلار کمک مالی دریافت کرد – بیش از دو برابر کل سال گذشته.

دن هوانگ تیلور ، مدیر اجرایی Food Banks BC ، می گوید که مطمئن نبود امسال چه انتظاری داشته باشد ، زیرا این رویداد معمولاً به صورت یک خانه آزاد با فرصت های فراوانی برای درهم آمیختن با خبرنگاران و میزبانان برگزار می شود.

هوانگ تیلور گفت: “ما کاملاً دور شده ایم.” “ما روحیه دادن به امسال را مانند گذشته دیده ایم.”

بیماری همه گیر “ترک های موجود در سیستم” را در معرض دید قرار می دهد

Food Banks BC از 103 بانک غذایی در سراسر استان پشتیبانی می کند. هوانگ تیلور می گوید از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، با بیشتر اهداکنندگان و افزایش مبلغی که اهدا می کنند ، میزان اهدای فرد افزایش یافته است.

این یکی از بسیاری از موسسات خیریه در سراسر کشور است که امسال در اهدا کنندگان خصوصی رشد چشمگیری داشته است.

Ash MacLeod ، مدیرعامل بنیاد زندگی بهتر ، که وعده های غذایی را برای افراد آسیب پذیر در مرکز شهر ایست ساید ونکوور فراهم می کند ، می گوید سازمان وی تاکنون 21 درصد در کل کمک های مالی و 42 درصد در تعداد اهدا کنندگان افزایش داشته است .

MacLeod فکر می کند این افزایش به این دلیل است که همه گیری ها بسیاری از نابرابری ها را نشان داده است.

مک لئود گفت: “بسیاری از ما با امتیاز خود بسیار آشنا شدیم و همچنین ترک های سیستم را مشاهده کردیم.” “من فکر می کنم این همدلی را افزایش داد.”

“پاسخ انسان به بحران”

لیس هاگسن ، نایب رئیس کانادا کمک می کند ، بستری که کمک های مالی آنلاین را برای موسسات خیریه ثبت شده در کانادا می پذیرد ، می گوید در سال جاری 70 درصد افزایش کمک های آنلاین وجود داشته است – کل این رقم شامل دسامبر نیست ، یعنی به طور سنتی یک ماه شلوغ برای دادن.

هاگسن گفت: “من فکر می کنم آنچه واقعاً می بینیم پاسخی در افزایش سخاوت از طرف کانادایی ها است.” “و من فکر می کنم تا حدی این نوعی پاسخ انسان به بحران است.”

اما هاگسن می گوید که این افزایش در بخشهای مختلف یکسان نیست. بسیاری از سازمان ها که ارتباط مستقیمی با بیماری همه گیر ندارند ، امسال افت کمک ها را دیده اند.

وی گفت: “هر چیزی كه در حال حاضر فوریت نداشته باشد ، نوعی مشعل زدن است.”

این شامل غیرانتفاعی در بخشهای هنر و فرهنگ ، سازمانهایی است که از افراد مبتلا به بیماریهایی مانند دیابت و سرطان حمایت می کنند ، و سازمانهایی که روی تحقیقات تمرکز دارند.

با این حال ، هاگسن می گوید ، کانادایی ها از دلایل دیگری که امسال خبرساز شده اند ، حمایت کرده اند ، مانند زندگی های سیاه و سفید و اقدامات ضد نژادپرستی.