ردیاب آهنربایی GR800، نسلی پیشرفته از جی پی اس های مغناطیسی خودرو

جی پی اس آهنربایی GM2500 تونایی ردیابی دقیق خودرو را در هر نقطه از جهان دارد که با طراحی خلاقانه و بهره گرفتن از بروزترین تکنولوژیهای روز ساخته شده است. اما اگر برای مثال می خواهید هر روز اتومبیل های مختلف را ردیابی کنید و نمی خواهید ده ها دستگاه ردیاب خریداری کنید ، باید از یک جی پی اس مگنتی استفاده کنید که می توانید هر زمان که لازم بود به راحتی بین خودروها حرکت کنید. اگر به دنبال ردیاب بدون سیم کشی و مقاوم هستید بدون شک ردیاب آهنربایی 30 روز شارژ مناسب است.

خوشبختانه با توجه به اینکه ردیاب آهنربایی GR800 با تمام اپراتورهای داخلی سازگاری دارد، میتوان فرایند ردیابی را در هرجایی از کشور انجام داد. برای ایجاد شنود در محیط نیز با نصب باکیفیتترین و قویترین میکروفونهای صنعتی، میتوانید صدای محیط را با وضوح بالایی بشنوید. ردیاب آهنربایی یکی از بهترین جی پی اس های مورد استفاده برای خودرواست که باتری آن از کشور های اروپایی تامین شده و تولید می شود. ردیاب برای اطلاع از مکان خودرو، ثبت مسافتهای طی شده و بطور کلی آگاهی از موقعیت جغرافیایی خودرو تولید شده است. ردیاب آهنربایی gr800 با داشتن دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری در شرایط بحرانی هم به کمک شما میآید و تنها با فشردن یک دکمه میتواند اطلاعرسانیهای لازم برای کمک گرفتن را در اختیار شما قرار دهد.در بین ردیابهای آهنربایی خودرو محصول جی پی اس نظامی GR1500 محصولی مشابه با ردیاب GR800 است اما کیفیت، کارایی و توانایی بسیار حرفهایتری دارد.

لازم به ذکر است باتری آن از لیتیم ساخته شده است. جی پی اس آی آر 180 نیازی به سیم کشی و اتصال به برق خودرو ندارد و توسط 4 آهنربای مگنتی قوی به نقطه مورد نظر متصل می شود . چنانچه میخواهید نظارت دقیقی بر ماموریت پرسنل خود داشته باشید؛ بهتر است از ردیاب مغناطیسی GM2500 استفاده کنید و در کل مسیر رفت و برگشت، پرسنل خود را زیر نظر داشته باشید. دقت داشته باشیم که ردیاب آهنربایی جی آر 800 همراه با گارانتی و پشتیبانی فنی به فروش میرسد، مسالهای که این ردیاب را به یک گزینه جذاب برای خرید تبدیل کرده است.

چه سیمکارتهایی بر روی ردیاب آهنربایی خودرو جی آر 800 نصب میشود؟ جی پی اس GR800 با داشتن قابلیت آهنربایی دارای گارانتی 12 ماهه تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش است. مسیریاب GR800 با داشتن قابلیت مغناطیسی بهترین کاربرد خود را در اختیار افرادی قرار می دهد که مدیریت یک مجموعه اجاره خودرو را به عهده دارند. با داشتن یک باتری داخلی حتی در صورت قطع اتصال از برق خودرو ردیاب همچنان تا یک ساعت توانایی عملکرد دارد. به این دلیلی که در صورت نیاز می توانید ردیاب را از یک خودرو جدا کرده و به خودروی دیگری نصب کنید و فرایند ردیابی را با دقت بالایی انجام دهید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب آهنربایی ارزان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.