زندگی در حصر: وعده های غذایی در یک جعبه ، برای بسیاری از افراد در خانه سالمندان بازدید کننده وجود ندارد

یکی از ساکنان یک مرکز زندگی با کمک ویکتوریا می گوید بازگشت به اقدامات سختگیرانه پیشگیری از COVID-19 منجر به افزایش اضطراب و انزوای سالمندانی می شود که در آنجا زندگی می کنند.

جودیت هاجسون با همسرش کمیل دوفورت در اقامتگاه بازنشستگی Ross Place زندگی می کند ، جایی که می گوید از همه خواسته شده است تا در اتاق های خود بمانند.

وی گفت: “وعده های غذایی ما در جعبه به در می آیند ، همیشه گرم نیستند.” “بسیاری از ما” بازدید کننده ضروری “نداریم و بسیاری از ما در کریسمس خانواده یا دوستی را نخواهیم دید. اما همه ما امیدواریم که این امر به کاهش تعداد COVID کمک کند.”

نگرانی هاجسون همان مواردی است که در دو گزارش جداگانه در این ماه توسط انجمن ارائه دهندگان مراقبت های BC و توسط ایزوبل مکنزی ، مدافع سالمندان بریتیش کلمبیا منتشر شده است.

تری لیک ، مدیر عامل انجمن ارائه دهندگان مراقبت های BC ، می گوید تاکنون هیچ موردی از بازدیدکنندگان وجود نداشته است که COVID-19 را تحت مراقبت طولانی مدت قرار دهند.

مككني پس از يك نظرسنجي از سوي دفترش ، خواستار كاهش محدوديت هاي بازديدكنندگان شد كه نشان مي دهد اين محدوديت ها به سلامت ساكنان خانه هاي مراقبت طولاني مدت لطمه مي زند.

در مصاحبه با CBC در جزیره میزبان گرگور کریگی ، هاجسون گفت که در ماه های تابستان ، هنگامی که پرونده های COVID-19 کاهش یافته و محدودیت ها کاهش یافته است ، ساکنان از آزادی بیشتر و ارتباطات اجتماعی مجدد برخوردار شدند.

هاجسون گفت: “ما دوباره به اتاق های ناهار خوری برگشتیم. در میز فقط دو نفر بودند.” “ما برخی از تمرینات را در راهروها از سر گرفتیم و برخی از افراد برای دیدار با خانواده و دوستان بیرون رفتند.”

هاجسون ، راست افراطی و سایر ساکنان پس از کاهش محدودیت های ابتلا به بیماری همه گیر در ماه جولای ، از دیدار با برخی از اسبها لذت می برند. (جودیت هاجسون)

آن روزهای آزادی نسبی با ورود موج دوم COVID-19 قبل از میلاد به پایان رسید.

در همین حال ، هاجسون نگران تنهایی همسایگان خود است. بسیاری از آنها 90 سال به بالا هستند و توانایی دیدار با اعضای خانواده را ندارند. دیگران دلخراش تنها هستند.

هاجسون گفت همسایگان در ساختمان سعی می کنند از طریق تماس تلفنی ، برجستگی های آرنج هنگام ملاقات در راهرو و قرارهای کوچک و دور از ساعت خوش برای حمایت از یکدیگر.

اما او گفت که احضار انرژی و خوش بینی که به او کمک کرد تا از موج اول همه گیری عبور کند دشوار است.

پس از آنکه دوفورت ، 88 ساله ، دچار سکته مغزی کوچک شد ، این زوج همچنین در حال مقابله با عقب ماندگی سلامتی غیر COVID هستند.

وی گفت: “سه روز است که بیرون نرفته ام مگر اینکه نامه خود را تحویل بگیرم و به نوعی یک فرد اجتماعی هستم. و بنابراین واقعاً کار برایم دشوار است.”

“تمام چیزی که من برای کریسمس می خواهم یک بغل است.”

در اولین روز حبس در محل زندگی خود با مساعدت در ماه مارس ، هاجسون گفت که او به عنوان شوخی با ماسک کیسه کاغذی به ایستگاه پرستاران رفت. وی گفت: “من هیچ تصوری از آنچه در پیش رو داشتم نداشتم.” (جودیت هاجسون)

او همچنین مایل است با یک معترض ضد ماسک صحبت کند.

هاجسون گفت: “ما فقط می خواهیم با یکی از این افراد ملاقات کنیم که از پوشیدن نقاب خودداری می کند و در مورد آزادی شخصی خود صحبت می کند و آنها را برای یک هفته در یک مرکز زندگی می کند و می بیند که آنها چه فکر می کنند.”

وی گفت: “آنها به آزادی خود فکر می کنند.” “خوب ، من فکر می کنم حقوق من از همان جایی که حقوق شما شروع می شود به پایان می رسد ، من این طور می گویم.

برای گوش دادن به مصاحبه کامل با جودیت هاجسون ، روی پیوند زیر ضربه بزنید:

در جزیره10:41نمایی از قفل قفل: ما با یکی از ساکنان یک مرکز سالمندان ویکتوریا در مورد محدودیت های اعمال شده برای حرکت و بازدید کنندگان در تلاش برای سرکوب موج دوم COVID-19 صحبت کردیم

گریگور کریگی با جودیت هاجسون در مورد تجربه خود به عنوان ساکن خانه بازنشستگی ویکتوریا صحبت کرد. 10:41


با پرونده هایی از رادیو CBC در جزیره