سازمان های مرکز ایست Eastside خواستار شفافیت داده های COVID-19 شدند – و سپس پرونده ها افزایش یافت

در ماه سپتامبر ، گروهی از ارائه دهندگان خدمات در مرکز شهر ایست ساید ونکوور به طور رسمی از دولت قبل از میلاد درخواست کردند تا در نحوه برخورد آنها با بیماری همه گیر در حاشیه ترین محله استان ، تغییرات زیادی انجام شود ، از جمله شفافیت بیشتر پرونده ها و آزمایش سریع تر.

در بیشتر موارد ، دولت از انجام درخواستهای آنها امتناع ورزید – و در ماه آینده ، موارد COVID-19 در منطقه بهداشت محلی به سه تا شش برابر بیشتر از بقیه ونکوور رسید.

جانی ابوت ، مدیرعامل انجمن منابع زنان آتیرا گفت: “این جامعه به یک پاسخ منحصر به فرد و قوی تر نیاز دارد.”

آتیرا یکی از چندین سازمانی بود که به همراه WISH Drop In Center Society و مرکز زنان Downtown Eastside در سپتامبر و اکتبر دو نامه به وزارت بهداشت و دکتر بانی هنری امضا کردند.

حدود 20 گروه دیگر – از جمله انجمن حقوقی محوری و مأموریت انجیل اتحادیه – یک نامه را امضا کردند ، اما نه هر دو.

از جمله درخواستهای موجود در هر دو نامه این موارد بود:

  • یک ون تست موبایل اضافی برای ساکنان DTES در دسترس است که برای گرفتن آزمون نیازی به ارجاع از یک ارائه دهنده خدمات نیست.
  • اطلاعات شفاف در مورد تعداد دقیق موارد در DTES ، همراه با مکان آنها.
  • پروتکل های گسترده و دسترسی به فضا برای افرادی که آزمایش مثبت داشتند و نیاز به انزوا داشتند.

بدون تغییر عمده

این نامه توسط یکی از امضا کنندگان در اختیار سی بی سی نیوز قرار گرفته است که می گوید تاکنون بسیاری از درخواست ها برآورده نشده است.

ابوت گفت: “من عقب و جلو هستم” و گفت كه بهداشت ساحلی ونكوور به سرعت به درخواست های آزمایش در ساختمانهای شناسایی شده پاسخ داده است و او با لكه ای كه می تواند با برجسته كردن نقاط داغ COVID-19 همراه باشد دست و پنجه نرم می كند.

اما ابوت اکنون معتقد است که اطلاعات شفاف در مورد موارد بیشتر از ضرر و زیان است. وی گفت که یک برنامه بهبود یافته برای اطمینان از انزوای خود در موارد مثبت هنوز اتفاق نیفتاده است و ابراز نگرانی کرد که این امر به انتشار ویروس کمک می کند.

وی گفت: “مردم اگر اطلاعاتی داشته باشند بهتر می توانند در مورد سلامت خود تصمیم گیری کنند.”

“این یک چالش است [here] زیرا در ماه مارس ، آوریل ، مه گذشته منتظر انتقال قابل توجهی بودیم. این اتفاق نیفتاد و بنابراین نگرانم که چون در آن زمان چنین اتفاقی نیفتاد ، مردم تا حدودی نسبت به آن عایق هستند. و در حال حاضر چنین نیست. “

در حالی که دولت به این نامه پاسخ داده است ، اما متعهد به تغییر بیشتر نیست.

دکتر آلتیا هایدن ، مسئول بهداشت پزشکی برای بهداشت ساحلی ونکوور ، نوشت: “ما چالشهای عمیقی را که ارائه دهندگان خدمات برای ایمن و سالم نگه داشتن کارکنان خود داشته اند ، در حالی که همچنان به ارائه خدمات ضروری مورد نیاز برخی از آسیب پذیرترین اعضای جامعه خود ادامه می دهند ، می شناسیم.”

1 درصد از افراد در منطقه بهداشت محلی DTES دارای COVID-19 بوده اند

در حالی که دولت اطلاعات به موقع در مورد موارد COVID-19 در هر محله را ارائه نمی دهد ، آنها ماهانه یک بار تعداد کل موارد در هر یک از مناطق بهداشتی محلی استان را ارائه می دهند.

آمار مربوط به ماه اکتبر هفته گذشته منتشر شد. آنها 276 مورد تأیید شده برای “مرکز ونکوور شمالی” را نشان دادند – یک منطقه کوچک متشکل از مرکز شهر ایست ساید ، گاستاون ، استراتکونا و گراندویو-وودلند.

این میزان در هر 10 هزار نفر از افراد 42 مورد است ، در حالی که تعداد پنج حوزه بهداشتی دیگر در ونکوور بین 7 تا 17 مورد بود.

به گفته همه ، این منطقه بالاترین میزان سرانه کل موارد COVID-19 را برای هر 89 منطقه بهداشت محلی در این استان دارد ، با بیش از یک درصد از ساکنان یک مورد تایید شده.

سی بی سی نیوز از دولت سال شد که آیا می خواهید زمینه بیشتری برای پاسخ خود به نامه ها فراهم کند ، اما پاسخی نداد.

از طرف خود ، ابوت امیدوار است که تغییرات بیشتری در راه باشد.

“من فقط فکر می کنم شفافیت گزینه بهتری نسبت به همه است که فکر می کنند جهنم چه خبر است.”