ستاره فوتبال کانادایی آلفونسو دیویس صداپیشگی در نسخه آلمانی Spider-Man: Across the Spider-Verse را بر عهده خواهد گرفت.

آلفونسو دیویس، ستاره فوتبال کانادایی، صدای خود را به نسخه آلمانی فیلم آینده قرض داده است. Spider-Man: Across the Spider-Versه.

سونی پیکچرز آلمان تایید کرد که دیویس که برای باشگاه بوندسلیگا بایرن مونیخ و تیم ملی کانادا بازی می‌کند، صداپیشگی شخصیت مرد عنکبوتی 67 را بر عهده خواهد داشت، که نشانه‌ای از شماره‌ای است که در دوران نوجوانی با ونکوور وایت‌کپس به تن می‌کرد.

اوایل این ماه، این بازیکن 22 ساله اهل ادمونتون به تیم منتخب بوندسلیگا انتخاب شد. دیویس که 39 بازی ملی با 13 گل و 16 پاس گل برای بایرن در کارنامه دارد، در این فصل یک گل و 4 پاس گل برای بایرن به ثبت رساند که به دلیل مصدومیت از ناحیه ران که در 23 آوریل متحمل شد کوتاه شد.

او ماه گذشته برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن مرد سال کونکاکاف انتخاب شد.

دیویس که برای بایرن مونیخ بازی می کند اما اغلب نقش تهاجمی تری برای کانادا دارد، پس از به ثمر رساندن اولین گل کانادا در جام جهانی مردان فیفا در بازگشت به ویترین فوتبال برای اولین بار پس از 36 سال، جایزه کونکاکاف 2022 را به دست آورد. .

دیویس آخرین بازی خود را با وایت‌کپس در سال 2018 در 17 سالگی پس از اینکه باشگاه MLS به رکورد 22 میلیون دلاری انتقال آمریکا با بایرن دست یافت، انجام داد.

انیمیشن ابرقهرمانی، دنباله ای بر فیلم 2018 Spider-Man: Into the Spider-آیه، ماه آینده منتشر خواهد شد.

تماشا | ایان هانومانسینگ با آلفونسو دیویس صحبت می کند

آلفونسو دیویس هزینه عظمت و قول خانواده تزلزل ناپذیر خود را فاش می کند

سوپراستار فوتبال آلفونسو دیویس در مورد فداکاری ها و سخت کوشی پشت موفقیت خود و قولی که به خانواده اش داده است که او را با انگیزه نگه می دارد صحبت می کند. [Note: Video at 02:58 of Davies in 2011 courtesy St. Nicholas Catholic Junior High School]