ست لباس گربه مشکی 3، 4، 5 ساله فروشگاهی میلی جون

ست لباس گربه مشکی 3، 4، 5 ساله فروشگاهی میلی جون

 

. 5، 6 سال سایز متوسط. سایز بزرگ در 7 و 8 سال و سایز X در 9 و 10 سال موجود است. البته خرید این لباس ها با توجه به فرم و سایزشان بهتر است با توجه به اندام و اندام کودک و نه فقط سن او انجام شود، در صورتی که نیاز دارید مستقیماً از طریق مشاوره آنلاین اینستاگرام یا واتساپ با ما در ارتباط باشید. .

 
آیا لباس پسر گربه ای برای دختران هم قابل پوشیدن است؟

آره خیلی قشنگه این کت و شلوار نه تنها برای پسران و دختران قابل استفاده است. در واقع بسیاری از مشتریان او لباس دخترانه می پوشند!

 
آیا می توانم قبل از خرید با فروشگاه تماس بگیرم؟

فروشگاه ملیجون از طریق اینستاگرام، واتس اپ و دایرکت تلگرام با مشتریان ارتباط برقرار می کند، از این سه طریق می توانید با فروشندگان محصولات در تماس باشید و از آنها مشاوره بگیرید.

بچه گربه ها یا کت های راه راه در کمیک ها با آثار و ویژگی های ابرقهرمانی متفاوت مورد علاقه کودکان به خصوص پسران است. چه چیزی می تواند برای بچه ها هیجان انگیزتر از این باشد که بتوانند به عنوان یک گربه بازی کنند و از شخصیت های مورد علاقه خود لذت ببرند؟
ما در فروشگاه ملیجون به آرزوهای فرزندتان می پردازیم. خرید لباس گربه سیاه از جمله ساری، ماسک، گوش، دم و جوراب دقیقاً همان چیزی است که کودک نوپای شما را به یک زن سبک ابرقهرمانی تبدیل می‌کند و لحظات شادی را در بازی او ایجاد می‌کند.

مزایای لباس گربه سیاه برای کودکان 3 ساله

لباس‌های پسر گربه‌ای می‌توانند صحنه را برای نمایش کودکان آماده کنند و داستان‌گویی را تقویت کنند. وقتی کودک ما خود را به جای شخصیت کارتونی گربه سیاه تصور می کند، احساس نزدیکی به آن شخصیت می کند و بنابراین بیشتر از قبل تحت تاثیر قرار می گیرد.

درست است که تاثیرات انیمیشن می تواند مثبت یا منفی باشد، اما با خرید لباس گربه سیاه برای پسران می توانیم به فرزندانمان کمک کنیم حقایق را بپذیرند و رفتارهای مثبت را تکرار کنند. والدین در قالب بازی و بازی این فرصت را دارند که رفتار درست و نادرست را به فرزندان خود نشان دهند. این امر فرزندان ما را به یک الگوی مثبت تبدیل می کند.

لباس با تم Cat Boy محصولی جدید و ویژه برای پسرانی است که عاشق شخصیت های پسر گربه هستند.

لباس 5 تکه پسر گربه برای 3 سال شامل بدنه سفارشی، ماسک، گوشواره، دستکش، جوراب. مناسب 8 تا 12 سال پسرها با این لباس ها پسر بچه می شوند و پوشیدن این لباس طعم و هیجان خاصی دارد.

بازی با لباس های گربه سیاه می تواند خلاقیت کودک شما را تقویت کند و او را بیشتر به مبارزه با احمق ها متمایل کند. از آنجایی که کودک هنگام بازی فکر می کند قهرمان است، تمام تلاش خود را برای کمک به دیگران یا انجام کارهای خوب انجام می دهد. این چیزها شخصیت آینده کودک را شکل می دهد.