سواحل ونکوور مملو از زباله و ظروف الکل پس از یک روز آفتابی و گرم است

نایب رئیس هیئت مدیره پارک ونکوور قول داده است که پس از اینکه یکی از محبوب ترین سواحل شهر در آخر هفته پر از زباله شد، اقدامات لازم را انجام دهد.

برنان باستیوانسکی گفت که هوای تابستانی روز شنبه، آفتاب و دمای بالای 23 درجه سانتیگراد هزاران نفر را به اسکله از ساحل سانست تا خلیج انگلیسی در محله وست اند شهر بیرون آورد.

اگرچه او از فضای جشن مردمی که از گرمترین و آفتابی ترین هوای سال تا کنون لذت می بردند دلگرم شده بود، اما از اینکه چگونه برخی افراد منطقه را ترک کردند ناراحت بود.

او در مورد ظروف غذا، پلاستیک، ظروف الکل و جعبه ها گفت: «بسیار مایه تاسف بود که مردم شهر منصفانه ما کاملاً غرور مدنی ندارند و زباله های خود را در سراسر شن و ماسه و علف رها می کنند.

من واقعاً از اینکه مردم در خلیج انگلیسی با آن مانند یک توالت رفتار می کردند، دلم شکست و ناامید شدم.»

تام دیگبی، یکی از اعضای هیئت پارک در حزب سبز ونکوور، موافق است که اگرچه بسیاری از مردم سعی می‌کنند زباله‌ها را به محض پر شدن ظروف در ظروف یا نزدیک آن‌ها قرار دهند، عواقب پس از آن یک مشکل بود.

دیگبی گفت: «مطمئناً در ونکوور به یک آخر هفته زباله حماسی تبدیل شد.

بازدیدکنندگان ساحل تصاویری از زباله ها را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند و از زباله هایی که زیبایی طبیعی ونکوور را از بین می برد شکایت کردند. هم باستیوانسکی و هم دیگبی گفتند که شکایت هایی در مورد زباله شنیده اند و خواستار انجام کارهای بیشتری هستند.

دیگبی گفت که دوست دارد ببیند افراد بیشتری مسئولیت زباله های خود را با بردن آنها به خانه به عهده می گیرند.

او در مورد بهم ریختگی روز یکشنبه گفت: این موضوع جدید نیست و نگرانی من این است که سرعت آن بالا می رود.

سال گذشته در ماه ژوئن، زمانی که یک روز درخشان از آفتاب و گرما به دنبال یک بهار طولانی و بارانی بود، مشکلات مشابهی با زباله در همین منطقه رخ داد.

در آن زمان ده ها داوطلب به چندین سواحل در سراسر شهر رفتند تا زباله های باقی مانده را پاکسازی کنند.

تا اواسط صبح یکشنبه امسال، بسیاری از آشفتگی‌ها نیز جمع‌آوری و دور ریخته شده بود.

باستیووانسکی گفت که از کارکنان می‌خواهد سطل‌های زباله کافی را تهیه کنند و راه‌هایی برای نصب آن‌ها برای مواقعی که پیش‌بینی می‌شود جمعیت زیادی از مناطق محبوب، مانند مناطق وست اند، بازدید کنند، بیابند.

وی گفت: ما باید هیئت پارک را تشویق کنیم که امکانات اضافی زباله داشته باشد. ما آن حال و هوای جشن را می‌خواهیم، ​​اما همچنین نمی‌خواهیم خماری در صبح با پارک‌های کثیف و ناخوشایند و شیشه‌های شکسته در همه جا وجود داشته باشد.»

این هفته، هیئت پارک اصلاحاتی را در آیین‌نامه‌ای تصویب کرد که تعداد پارک‌ها و سواحلی را که مردم می‌توانند در آن‌ها مشروبات الکلی مصرف کنند به 31 افزایش می‌دهد.

ساحل سانست و ساحل خلیج انگلیسی بخشی از این برنامه نیستند. ظروف شیشه ای نیز در سواحل مجاز نیستند. باستیووانسکی گفت که برای اطمینان از حذف کامل شیشه های باقی مانده از روز شنبه در ساحل سانست و خلیج انگلیسی به کار اضافی نیاز است.

دیگبی نگران است که سایت های افزایش مصرف الکل توسط هیئت پارک می تواند منجر به زباله های بیشتری شود که شهر برای مقابله با آن آمادگی ندارد.

یک بطری آبجو و یک قوطی در ساحل خلیج انگلیسی در ونکوور در روز شنبه، 29 آوریل 2023 پر شده است.
یک بطری آبجو و یک قوطی در ساحل خلیج انگلیسی در ونکوور در روز شنبه، 29 آوریل 2023 پر شده است. (Emma Djwa/CBC News)

حزب ABC ونکوور، کن سیم، شهردار ونکوور، که اکثریت شورای شهر و هیئت مدیره پارک را دارد، به عنوان بخشی از کمپین خود در سپتامبر گذشته، قول داد که به طور دائم مصرف الکل در پارک ها و سواحل را مجاز کند.

در آن زمان همچنین متعهد به تمیز نگه داشتن پارک ها و سواحل بود.