سیاستمداران سرزمین اصلی درخواست حذف حمایت های مالی از سوخت های فسیلی از کنفرانس سالانه را رد کردند

سیاستمداران محلی از سراسر جنوب غربی پیش از میلاد، طرحی را رد کردند که می‌توانست شرکت‌های سوخت فسیلی را از حمایت مالی کنفرانس سالانه آنها منع کند.

رای نمایندگان در کنفرانس انجمن دولت محلی Lower Mainland قطعنامه ناحیه اسکوامیش را رد کرد که استدلال می کرد سازمان باید بودجه و دسترسی به سیاستمداران را که با درآمد حاصل می شود حذف کند.

آرماند هرفورد، شهردار اسکوامیش گفت: «ما باید گام‌های معنی‌داری برداریم تا از این سطح از حمایت‌ها فاصله بگیریم، زیرا حمایت مالی یکی از تأثیرگذارترین راه‌های هدایت افکار است.

“این در مورد حذف کامل نیست [them]اما در حال بررسی راه‌هایی برای برداشتن یک گام به عقب از این موضوع هستیم، زیرا همه ما در راستای اقدامات اقلیمی محتاطانه سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.”

ونکوور کان. کیستین بویل این معیار را برابر با نحوه ممنوعیت شرکت های دخانیات از حمایت مالی دانست.

او گفت: “سوزاندن سوخت های فسیلی … باعث تغییرات آب و هوایی می شود، درست مانند سیگار کشیدن باعث سرطان ریه می شود. این یک بحث نیست.”

اسپانسرها 86500 دلار از بودجه 263930 دلاری LMLGA را در سال 2022 فراهم کردند. از جمله 26 حامی مالی کنفرانس 2023 Fortis BC، Enbridge Fueling Futures و Trans Mountain بودند.

با این حال، اکثریت اعضای LMLGA – که شامل 29 شهرداری بین پمبرتون و هوپ است – به این قطعنامه رای منفی دادند.

بعدش چی؟ از چیلیواک کان پرسید. کریس کلوت، با اشاره به یکی از حامیان مالی دیگر این رویداد.

سایر استدلال‌های مخالفان این طرح عبارت بود از مقدار پولی که شرکت‌های سوخت فسیلی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای خرج می‌کردند و اینکه آنها احساس می‌کردند حمایت مالی بر دولت‌های محلی در ایجاد برنامه‌های آب و هوایی محلی خود تأثیری نداشته است.

“از رای دهندگانی که هر یک از منکران تغییر اقلیم را از انتخاب شدن رد کردند، متشکرم. همه حاضران در اتاق می دانند که تغییرات آب و هوایی یک موضوع بزرگ است. این یک مسئله وجودی است. ریچارد استوارت، شهردار کوکیتلام گفت.

این قطعنامه پس از انتقاد چندین گروه زیست محیطی در مورد حمایت های مالی از سوخت های فسیلی در کنوانسیون اتحادیه شهرداری های بریتیش کلمبیا در سال گذشته، یک رویداد بزرگتر با حضور شهرداری های سراسر استان، صادر شد.

مردی به سمت غرفه‌ای با برچسب Trans Mountain که در حال نمایش مطالب اطلاعاتی است، می‌رود در حالی که ایستاده‌های عمودی تمام قد پشت میز تبلیغات Trans Mountain و Cupe BC را نشان می‌دهند.
غرفه حمایت از کوهستان در کنفرانس انجمن دولت محلی Lower Mainland 2023. Trans Mountain یکی از 26 سازمانی است که از این رویداد حمایت می کند، که شامل ترکیبی از شرکت های خصوصی، شرکت های Crown و اتحادیه ها می شود. (جاستین مک الروی / اخبار سی بی سی)

نگرانی از نابسامانی شورا

بحث در مورد حمایت‌ها تنها بخشی از روز اصلی کنفرانس LMLGA بود که بر بهترین شیوه‌ها در میان دولت‌های محلی و قطعنامه‌های لابی‌کننده سطوح بالاتر دولت تمرکز دارد.

از جمله قطعنامه‌های تصویب شده، درخواستی از Health Canada برای گسترش مقررات خود برای غیرقانونی‌سازی برخی از داروهای سخت در سال قبل از میلاد مسیح بود تا استفاده از مواد مخدر در مکان‌های عمومی – مانند پارک‌ها و کتابخانه‌ها – نیز ممنوع شود.

ما سیگار را ممنوع می کنیم زیرا خوب نیست، بنابراین حداقل باید آن را ممنوع کنیم [drug use] همان جایی که ما آن را ممنوع می کنیم.

نمایندگان همچنین طرحی را به تصویب رساندند که در آن از استان برای ایجاد یک کمیسر مستقل اخلاق شهرداری پس از بحث یک ساعته در مورد آیین نامه های رفتاری و چگونگی جلوگیری از اختلال عملکردی که در حال حاضر چندین شورا در سراسر استان را رنج می دهد، به تصویب رساندند.

ریس هاردینگ، کمیسر سابق اخلاق در شهر ساری، که گفت نگران فرسایش حکومت مدنی در سرتاسر آمریکای شمالی است، گفت: “من معتقدم که ما به راهنمایی های بیشتری از سوی دولت استانی نیاز داریم.”

“من اساساً معتقدم که ما در زمانی هستیم که نهادهای دموکراتیک ما تا حدودی تحت فشار هستند… اگر علاقه مند به حفظ کنترل های خود بر دموکراسی هستیم، باید بسیار مراقب باشیم.”

میشل دان، مدیر اجرایی مسئول حاکمیت وزارت امور شهرداری، گفت که استان در حال بررسی گام‌های احتمالی برای نظارت بیشتر است، اما گفت که دولت همچنان اعطای خودمختاری به شهرداری‌ها را در اولویت قرار می‌دهد.

او گفت: «برای اینکه ما وارد آن مکان شویم، باید این کار را با دقت انجام دهیم و به نهادهای دموکراتیک احترام بگذاریم.

“ما به نوعی در سرتاسر کشور به دنبال این هستیم که بهترین شیوه ها کجا هستند و پیامدهای آن چیست… بنابراین موارد بیشتری در راه است.”