سینکلر کانادایی شصتمین گل حرفه ای NWSL را به ثمر رساند تا پورتلند را در برابر ریسینگ لوئیزویل اف سی پیشی دهد.

کریستین سینکلر، اسطوره فوتبال کانادایی، به دومین بازیکن تاریخ لیگ ملی فوتبال زنان تبدیل شد که شنبه شب 60 گل در دوران حرفه ای خود به ثمر رساند و تنها دو دقیقه پس از پیروزی 2-0 پورتلند تورنز مقابل راسینگ لوئیزویل اف سی، موفق شد.

این باشگاه 60 گلی در عرض یک ساعت زمانی که مهاجم NJ/NY Gotham FC لین ویلیامز در دقیقه 80 در پیروزی 1-0 مقابل کارولینای شمالی کوریج گلزنی کرد، یک عضو دیگر اضافه کرد.

ویلیامز شنبه گذشته در پیروزی 2-0 مقابل اورلاندو پراید، سینکلر را با 59 گل به تساوی رساند، و اولین شکست در رسیدن به پلاتو 60 گل در شنبه شب، زمانی که بازی NJ/NY Gotham FC در ساعت 7:30 بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز شد، داشت. ساعت ها قبل از شروع پورتلند.

تأخیر آب و هوا به دلیل صاعقه در منطقه نیوجرسی، بازی را پس از یک نیمه بدون گل متوقف کرد که در را برای سینکلر در ساحل غربی باز کرد.

بومی برنابی، بریتیش کلمبیا، وقت خود را برای شکستن تساوی با ویلیامز و به ثمر رساندن اولین گل خود در فصل تلف نکرد، تنها چند دقیقه پس از آن که NJ/NY Gotham FC بازی خود را پس از یک تاخیر طولانی در ساحل شرقی از سر گرفت.

سوفیا اسمیت، گلزن برتر پورتلند به سرعت از جناح بالا رفت و یک پاس را به وسط شلیک کرد که کریستال دان هافبک با هوشمندی از میان پاهایش به مهاجم کانادایی رد شد و سینکلر بقیه کارها را انجام داد.

تماشا | سینکلر دومین بازیکنی شد که 60 گل حرفه ای NWSL به ثمر رساند:

کریستین سینکلر به دومین بازیکنی تبدیل شد که 60 گل حرفه ای NWSL به ثمر رساند

کریستین سینکلر مهاجم پورتلند تورنز از برنابی، BC تنها دومین بازیکنی شد که 60 گل حرفه ای در لیگ ملی فوتبال زنان به ثمر رساند، در حالی که به تیمش کمک کرد تا در مقابل تیم میهمان ریسینگ لوئیزویل FC پیروز شود.

این بازیکن 39 ساله تنها از 77 بازی حرفه ای سم کر در تاریخ لیگ عقب افتاده است. این بازیکن 29 ساله استرالیایی از سال 2020 پس از 7 سال حضور در NWSL از سال 2013 تا 2019 برای باشگاه چلسی بازی می کند.

سینکلر از سال 2013 تاکنون تمامی 60 گل را با تورنز در 160 بازی به ثمر رسانده است.

مورگان ویور درست قبل از نیمه یک گل برای پورتلند به ثمر رساند، و تورنز همچنان با نتیجه 3-0-1 بهترین لیگ را بهبود بخشید و راسینگ لوئیزویل اف سی به 0-1-3 سقوط کرد.