شاهزاده جورج RCMP در حال بررسی پنجمین قتل “مرتبط با مواد مخدر” سال

به گفته پلیس، واحد جرایم جدی شاهزاده جورج RCMP در حال بررسی پنجمین قتل سال مرتبط با تجارت مواد مخدر است.

آخرین قربانی قتل، جیمز [Jimmy] وب، 52 ساله، در ماه مارس توسط خانواده ناپدید شده بود.

در آن زمان، RCMP گفت که وب احتمالاً یک مخزن اکسیژن حمل می کرده است و می تواند در راه رفتن در مسافت های طولانی مشکل داشته باشد.

واحد جرایم جدی شاهزاده جورج RCMP در حال بررسی پنجمین قتل سال است.  جسد جیمی وب در شمال شرقی شاهزاده جورج، بیش از یک ماه پس از گزارش ناپدید شدنش پیدا شد.
RCMP می گوید جسد جیمی وب بیش از یک ماه پس از ناپدید شدنش در پرنس جورج پیدا شد. (ارائه شده توسط RCMP)

RCMP Cpl جنیفر کوپر در بیانیه ای کتبی که چهارشنبه، یک هفته پس از کشف منتشر شد، گفت که جسد وب در یک منطقه روستایی در حدود 80 کیلومتری شمال شرقی شاهزاده جورج در 19 آوریل پیدا شد.

کوپر گفت کارکنان جستجو و نجات شاهزاده جورج و داوطلبان به بازرسان در “بازیابی” جسد کمک کردند.

او گفت که مرگ وب یک “رویداد هدفمند مرتبط با تجارت مواد مخدر در شاهزاده جورج” و پنجمین قتل از این قبیل در تنها سه ماه بود.

در اوایل این ماه، شاهزاده جورج RCMP سرپرست شان رایت به سی بی سی نیوز گفت که فروشندگان مواد مخدر از سرزمین اصلی با خشونت مرتبط بودند.

“برای توزیع واقعی مواد مخدر در شمال و تا یوکان، شاهزاده جورج یک قلمرو مطلوب است. ما می بینیم که افرادی از درگیری ها در سرزمین اصلی به اینجا رسیده اند تا سعی کنند تجارت غیرقانونی را کنترل کنند.”

پلیس می گوید که واحد اجرای ویژه نیروهای ترکیبی ضد باند BC از ماه مارس در پرنس جورج بوده است تا تلاش کند خشونت را متوقف کند.

تلفات مرگبار

تلفات مرگبار مرتبط با مواد مخدر امسال شامل یک زن کشته شده در یک خانه کوچک زرد رنگ در چند درب پایین تر از پارک محبوب Lheidli T’enneh و یک زن در یک خانه متحرک در یک خیابان یخی، هر دو در ماه فوریه است.

یک زن به قتل درجه دوم در قتل زن در خانه نقلیه متهم شده است.

در 7 مارس، مردی در بیرون یک ساختمان آپارتمانی مرتفع در کمتر از 500 متری شهرداری پیدا شد که به ضرب گلوله کشته شد.

روز بعد لکه های خون در پارکینگ ساختمان و در شیشه ای ورودی نمایان بود که مستاجران را مجبور می کرد برای خروج از ساختمان از محل جنایت عبور کنند. RCMP بعداً یک مرد را به قتل عمد با سلاح گرم متهم کرد.

در اول آوریل، مردی در خانه‌ای در داخل شهر پرنس جورج پیدا شد.

کوپر گفت RCMP نمی داند که آیا مرگ و میرها به یکدیگر مرتبط هستند یا خیر.

ما در حال بررسی همه راه‌های تحقیقاتی خود هستیم، اما تنها ارتباطی که تاکنون داریم این است که همه آنها به تجارت مواد مخدر مرتبط هستند.»

نام وب تنها نام قربانی است که RCMP به طور عمومی منتشر کرده است.

در هشدار یک فرد گمشده برای وب که RCMP در ماه مارس صادر کرد، خانواده وب گفتند که او هر روز با آنها تماس نگرفته است.

سوابق دادگاه برای مردی با نام و تاریخ تولد مشابه وب نشان می دهد که او مادام العمر تحت ممنوعیت حمل سلاح گرم بوده است، اما آخرین تماس او با سیستم دادگاه تقریباً یک دهه پیش، در سال 2014 بوده است.

این محکومیت ها شامل سرقت کمتر از 5000 دلار، مصرف تقلبی برق و نگهداری سلاح گرم غیرمجاز بود.