شهرداران بریتیش کلمبیا از دولت فدرال می‌خواهند که هزینه‌های ماسبق RCMP را پوشش دهد

چندین جامعه بریتیش کلمبیا علیه تصمیم دولت فدرال برای تصویب هزینه های RCMP عطف به ماسبق بر شهرداری ها صحبت می کنند.

در بودجه سال 2023 خود، دولت فدرال نشان داد که علیرغم درخواست‌های فدراسیون شهرداری‌های کانادا (FCM) برای حمایت فدرال، هزینه‌های عطف به ماسبق مرتبط با توافق‌نامه چانه‌زنی جمعی RCMP را جذب نخواهد کرد.

اسکات پیرس، رئیس موقت FCM، گفت: “بسیار ناعادلانه است… به شهرداری های خاصی گفته شد که انتظار افزایش داشته باشند، اما در نهایت بسیار بیشتر از آن چیزی بود که بحث شد.”

او اضافه می کند که هزینه های مرتبط با RCMP توسط دولت فدرال بدون دخالت شهرداری ها مذاکره شده است.

طبق گفته پیرس، هزینه های پیش بینی شده برای شهرداری های BC به تنهایی بین 138 تا 145 میلیون دلار است.

پیرس و شهرداران شهرداری های بریتیش کلمبیا با این امید صحبت می کنند که دولت های محلی در مذاکرات آتی هزینه RCMP شرکت کنند. آنها می گویند که هزینه های غیرمنتظره بالا برای جوامعی که اکنون با افزایش مالیات و بودجه محدود برای خدمات مواجه هستند، “ناعادلانه” است.

پیرس گفت: «شهرداری ها به میز مذاکره دعوت نشدند، بنابراین دولت فدرال با پول ما مذاکره می کرد.

شهرداری ها از نظر قانونی اجازه ندارند با کسری کار را به پایان برسانند، بنابراین اگر شما آن پول را در جایی ندارید، اساساً مجبورید خدمات را کاهش دهید.

هزینه های متنوع

پیرس می‌گوید هزینه‌ها بین شهرداری‌ها متفاوت است، از افزایش 4 میلیون دلاری برای Burnaby تا بیش از 30 میلیون دلار برای Kamloops.

او گفت که در حالی که به برخی شهرداری ها از قبل در مورد افزایش هزینه ها هشدار داده شده بود، این مبلغ در نهایت فراتر از انتظارات بود.

“[Prince George was] نسبت به افزایش هزینه ها هشدار داده شد … بنابراین آنها 4 میلیون دلار را کنار گذاشتند. اما در حال حاضر آنها هنوز برای دریافت 2.5 میلیون دلار دیگر آماده هستند.

سیمون یو، شهردار شاهزاده جورج در بیانیه‌ای گفت که شهر از صندوق باقی‌مانده «راه‌اندازی مجدد ایمن» COVID-19 برای پرداخت بخشی از هزینه‌های باقی‌مانده استفاده خواهد کرد.

یو گفت: “مهم است که دولت فدرال با دولت های محلی همکاری کند تا اطمینان حاصل شود که هزینه های خدمات پلیس به طور عادلانه انجام می شود.”

“پول از بودجه ما خارج است”

ماجا تایت، شهردار سوکه می گوید که جامعه از RCMP “قدردان” است، اما از عدم مشورت با دولت های محلی ناامید شده است.

«تعریف صورت‌حساب‌های قدیمی همه پشت درهای بسته انجام می‌شود… زمانی که ما از قبل با فشار هزینه‌ها مواجه هستیم، برای شهرداری‌ها دشوار است.

او گفت: «ما پس انداز کردیم، توانستیم این را پوشش دهیم، اما شهرداری های دیگر واقعاً برای این کار سختگیر هستند.» وی افزود که انتظار می رود شهرداری ها در بریتیش کلمبیا نیز هزینه های هزینه های 911 را پوشش دهند و بودجه های محلی را در میان افزایش تورم مدیریت کنند.

Tait می گوید که با ادامه رشد جامعه به افسران RCMP بیشتری نیاز خواهد بود. اما افزایش هزینه ها به این معنی است که آنها از استخدام افسران بیشتر خودداری کرده اند.

لیلیا هنسن، شهردار فورت سنت جان، می‌گوید که آنها به دنبال 1.4 میلیون دلار هزینه عطف به ماسبق در سال جاری برای یک جامعه 21000 نفری هستند.

هانسن گفت: “وقتی ما آن پول را از بودجه خود خارج می کنیم، به این معنی است که نمی توانیم آن را برای … چیزهایی که برای ایجاد یک جامعه پذیرا نیاز داریم، خرج کنیم.”