شهر جزیره ونکوور تخلیه ساختمان اجاره ای را پس از یافتن مشکلات ساختاری – دوباره توصیه می کند

شهر لنگفورد، شهری با 46000 نفر جمعیت در ناحیه ویکتوریا بزرگ، از مردمی که در یک ساختمان آپارتمان اجاره ای زندگی می کنند، می خواهد که پس از بازرسی ساختمان ناامن را ترک کنند.

از سال 2019، این دومین بار است که RidgeView Place، که قبلا با نام Danbrook One شناخته می‌شد، مجوز اقامت خود را لغو می‌کند.

این شهر در یک کنفرانس خبری که با عجله بعد از ظهر دوشنبه برگزار شد، لغو را اعلام کرد.

شهرداری در ادامه این بیانیه اعلام کرد: توصیه می‌شود همه ساکنان بلافاصله ساختمان را تخلیه کنند.

یک مهندس پیش از میلاد به دلیل طراحی ناایمن ساختمان از این حرفه محروم و جریمه شد.

اصلاح ممکن است مشکلات ثابتی نداشته باشد

بهسازی ساختمان 90 واحدی در اولین باری که پروانه سکونت ساختمان لغو شد، انجام شد. بهار گذشته، این شهر به مردم اجازه داد دوباره در آنجا زندگی کنند.

شهر گفت که انجمن مهندسین و زمین‌شناسان حرفه‌ای استان بریتیش کلمبیا (EGBC) در نامه‌ای در تاریخ 17 آوریل به آن و مالک ساختمان Centurion Apartment Properties Inc. در مورد تعدادی از مشکلات طراحی بالقوه که ممکن است با اصلاحات قبلی برطرف نشده باشند، اطلاع داده است. .

شهر گفت که EGBC در نامه به این نتیجه رسیده است که “هیچ مدرکی مبنی بر اینکه بازنگری جامعی از طراحی ساختاری ساختمان، یا سازه های ساخته شده ساختمان، برای بازسازی انجام شده باشد.”

نشانه ای از نام قدیمی ساختمان، دانبروک وان، در خارج از سازه به تصویر کشیده شده است.
دانبروک وان در سال 2019 پس از دریافت شکایت مهندسان و زمین‌شناسان BC در مورد یکی از اعضای آن به عنوان یک خطر شناخته شد. (چک نیوز)

سه روز بعد، شهر به Centurion گفت که به ساکنان اطلاع دهد، از یک مهندس شخص ثالث بخواهد که ایمنی ساختمان را تضمین کند و یک بازنگری مستقل در طراحی ساختاری RidgeView انجام دهد.

روز یکشنبه، سنتوریون به شهر گفت که مهندس شخص ثالث پس از بازرسی بصری ساختمان را ناامن یافت و “به نفع امنیت عمومی، اکیداً تخلیه ساختمان را تا انجام تجزیه و تحلیل دقیق تر توصیه کنید.”

در بیانیه آمده است: «در نتیجه، شهر تصمیم به لغو مجوز اشغال گرفت و به Centurion دستور داد تا بلافاصله به ساکنان اطلاع دهد.

“سنتوریون به عنوان مالک ساختمان، مسئول اطمینان از برخورداری ساکنان از حمایت هایی است که در این زمان چالش برانگیز نیاز دارند.”

این شهر اعلام کرد که اگر اطلاعاتی را که اکنون در اختیار دارد، هرگز بهار گذشته مجوز اشغال را دوباره صادر نمی کرد.

شرکت پاسخ می دهد

Centurion، در بیانیه خود، ایمنی و امنیت ساکنان را اولویت اصلی خود دانست.

در بیانیه سخنگوی Greg Romundt آمده است: “ما می دانیم که هرگز زمان مناسبی برای دریافت این اخطار وجود ندارد و ناامیدی ساکنان خود را به دلیل ناراحتی قابل توجهی که این امر ایجاد می کند، در میان می گذاریم.”

«در سال‌های اخیر، در پاسخ به توصیه‌هایی که قبلاً توسط EGBC در سال 2019 ارائه شده بود، این ملک را بازسازی کرده‌ایم و تنها چند روز پیش متوجه شدیم که یک تحقیق در حال انجام است.

“در حالی که ما برای اصلاح این وضعیت دشوار برای ساکنان تلاش می کنیم، به گوش دادن به ساکنان خود ادامه خواهیم داد و هر کاری در حد توان خود برای حمایت از آنها در این انتقال انجام می دهیم.”

روموند گفت که ساکنان می توانند انتظار به روز رسانی تا پایان هفته را داشته باشند.