شهر ونکوور مالکیت هتل های متروک بالمورال و رجنت در مرکز شهر ایست ساید را به عهده می گیرد

شهر ونکوور می گوید که با مالکان هتل های بالمورال و رجنت به توافق رسیده است که املاک متروکه در مرکز شهر ایست ساید را خلع ید کند.

هتل هایی که به عنوان ساختمان های تک اتاقه در خیابان East Hastings اداره می شدند ، قبل از اینکه بخاطر نگرانی در مورد ایمنی در سال های 2017 و 2019 ، دستور تعطیل شدن به آنها داده شود ، بیش از 300 نفر از آسیب پذیرترین افراد این شهر بودند.

این شهر روز جمعه در یک خبر اعلام کرد که این شهرک تضمین می کند که می تواند با مسکن BC به جلو حرکت کند تا ساختمان ها را به مسکن کم درآمد و امن تبدیل کند.

این سازمان در اواخر سال 2019 خلع ید از ساختمان ها را به مبلغ 1 دلار تصویب کرد ، اما با چالش قانونی مالکان روبرو شد.

در این خبر آمده است که این شهر تصمیم گرفته است تا با کاهش ریسک مالی ناشی از بررسی قضایی آینده و ادعاهای احتمالی برای جبران خسارت بیشتر ، تصمیم گیری را برای آغاز املاک فراهم کند.

می گوید نمی تواند ارزش تسویه حساب را تحت شرایط آن تقسیم کند.

شهردار کندی استوارت در این بخش می گوید: “آوردن سلطنت رجنت و بالمورال آغاز تازه ای امیدوارکننده برای ساکنان مرکز شهر ایست ساید است و چیزی که همه ساکنان باید به آن افتخار کنند”.

“ساکنان مرکز شهر ایست ساید در مرکز ایجاد چشم انداز جدیدی برای این دو سایت و در واقع کل جامعه خواهند بود.”

به گفته این شهر ، این شهرک پایان سالها اجرای قانون و اقدامات قانونی علیه مالکانی است که بر دهه ها سرمایه گذاری کم و مشکلات ایمنی رسیدگی نشده نظارت داشتند.

Parkash Kaur Sahota ، 90 ساله و Pal Singh Sahota ، 81 ساله ، به عنوان دارندگان دادخواست رسیدگی قضایی معرفی شده اند. برای اظهار نظر نمی توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

کارکنان قصد دارند مراحل بعدی و جدول زمانی احیای مجدد املاک را در اوایل سال آینده به شورایی که تصویب کرد ، گزارش دهند.

با توجه به اهمیت این دو ملک برای جامعه Downtown Eastside ، این شهر می گوید تعامل جامعه در مورد آینده آنها در اولویت است و همچنین در سال آینده آغاز خواهد شد.