شهر کلونا ابزار هوش مصنوعی را برای سرعت بخشیدن به درخواست های مجوز ساختمان توسعه می دهد

به گفته کارکنان، شهر کلونا می تواند اولین شهرداری در بریتیش کلمبیا باشد که از هوش مصنوعی (AI) برای تسریع در تایید مجوزهای مسکن استفاده می کند.

رایان اسمیت، مدیر برنامه‌ریزی و خدمات توسعه شهرداری مرکزی اوکاناگان، می‌گوید که شهر از کمک مالی 350000 دلاری که از استان دریافت کرده بود استفاده کرده است. برنامه تصویب انکشاف حکومت محلی برای همکاری با مایکروسافت در توسعه یک ربات چت هوش مصنوعی که برنامه‌های مجوز را خودکار می‌کند و به سؤالات متقاضیان در مورد قوانین منطقه‌بندی شهر و طرح رسمی جامعه پاسخ می‌دهد.

اسمیت انتظار دارد که سیستم اتوماسیون که قرار است پاییز امسال راه اندازی شود، در زمان زیادی برای کارکنان خط مقدم شهری صرفه جویی کند.

«بیست سال پیش، من جوانی بودم که در جلوی پیشخوان شهرداری کار می‌کردم – هفت یا هشت ساعت در روز از پاسخ دادن به سؤالات مشابه استفاده می‌کردم… و وقتی یک پسر جدید هستم، همه چیز را نمی‌دانی و بنابراین گاهی اوقات اسمیت به مجری کریس واکر در CBC گفت سپیده دم جنوب.

برای برخی از کارکنان خط مقدم ما، اگر بتوانیم 20، 30 یا 40 درصد از وقتشان را برای پاسخ دادن به سوالات مشابه صرفه‌جویی کنیم، [it] همچنین ثبات را افزایش می‌دهد که به ما امکان می‌دهد آنها را در کارهای با ارزش بالاتر بازگردانیم.”

برنامه تاییدیه های انکشافی وزارت امور شاروالی که در سپتامبر 2021 اعلام شد، به 43 شهرداری در سراسر استان نزدیک به 15 میلیون دلار کمک کرده است تا به آنها کمک کند تا روش های نوآورانه برای ساده سازی روند تصویب مسکن را توسعه دهند.

سپیده دم جنوب7:54شهر کلونا می گوید در حال توسعه یک ابزار مجازی است که می تواند مجوزهای مسکن را سریع پیگیری کند.

شهر کلونا می گوید در حال توسعه یک ابزار مجازی است که می تواند مجوزهای مسکن را سریع پیگیری کند.

شهر می گوید چت بات جایگزین کارکنان نخواهد شد

Kelowna بخشی از روند رو به رشد شهرداری ها در سراسر کانادا است که از هوش مصنوعی در عملیات خود استفاده می کنند.

به عنوان مثال، در لندن، انترناسیونال، بخش فناوری اطلاعات و پیشگیری از بی خانمان‌های شهر در سال 2020 با یکدیگر همکاری کردند تا مدل هوش مصنوعی بی‌خانمانی مزمن (CHAI) را بسازند تا پیش‌بینی کنند که آیا مردم احتمالاً به دنبال خدمات سرپناه هستند یا در شرایط سخت زندگی می‌کنند. مبنای بلندمدت در شش ماه آینده.

مت راس، مدیر هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات لندن، گفت که این مدل دارای رتبه دقت 93 درصدی است.

راس گفت: «این یک مدل بسیار قدرتمند است. ما در حال حاضر در حال بررسی ادبیات شهرهای دیگری هستیم که سعی کرده‌اند به مشکل یادگیری ماشین نزدیک شوند و این دقت، تا آنجا که می‌توانیم بگوییم، بالاترین دقت در جهان است.»

در Kelowna، اسمیت می گوید که شهر آزمایش ربات چت را در تابستان آغاز خواهد کرد.

او تاکید می‌کند که این فناوری جایگزین کارکنان خط مقدم نمی‌شود، زیرا شهر هنوز به انسان برای نظارت بر عملکرد خود نیاز دارد، و برنامه‌ریزی و کارهای توسعه زیادی باید در اوکاناگان مرکزی، که سریع‌ترین منطقه در حال رشد کانادا بر اساس سرشماری است، انجام شود. داده ها.

او گفت: «با خیال راحت می‌توانم بگویم که کارکنان اصلاً نباید نسبت به موقعیت‌های خود احساس ناامنی کنند – همیشه کاری برای آنها وجود خواهد داشت.

اسمیت می گوید که دفتر کمیسر اطلاعات و حریم خصوصی برای BC به شهر کلونا در مورد استانداردهایی که باید برای حفاظت از حریم خصوصی متقاضیان مجوز ساختمان رعایت کند، توصیه کرده است.