شورای شهر کملوپس برای حل اختلافات داخلی در کمیته های دائمی اقدام می کند

شهردار رید همر جکسون و سه عضو شورای شهر در کمیته ویژه ای خدمت خواهند کرد که ترکیب کمیته های دائمی در کاملوپس، بریتیش کلمبیا را تعیین خواهد کرد.

Coun. مایک اوریلی رئیس کمیته ویژه است که شامل کان است. نانسی بیپل، کان. مارگوت میدلتون و همر جکسون کلی هال، معاون فعلی شهردار، چهار عضو را انتخاب کرد و شورای شهر در جلسه روز سه شنبه خود، این منتخبان را تایید کرد.

تشکیل کمیته ویژه پس از افشای این موضوع در اوایل ماه جاری صورت گرفت که هامر-جکسون چندین عضو شورا را به عنوان روسای کمیته های دائمی برکنار کرد و اعضای عمومی را برای ریاست آنها انتخاب کرد.

هامر-جکسون نه نفر از اعضای جامعه را به پنج کمیته دائمی شهر معرفی کرد که بر مواردی مانند امور مالی، خدمات اجتماعی و عملیات مدنی تمرکز دارند.

سپیده دم کملوپس9:52دفاع شهردار کملوپس از انتصابات کمیته در جلسه شورا

شهردار Reid Hamer-Jackson از Kamloops روز سه‌شنبه از طریق Zoom به جلسه شورای ویژه پیوست تا درباره انتصاب‌های اخیر کمیته که به گفته شورای شهر نگرانی‌های مربوط به تضاد منافع را افزایش می‌دهد، بحث کند.

سپس شورای شهر کملوپس در 21 مارس به توقف کمیته های دائمی و بررسی نحوه عملکرد آنها رای داد.

“در چند روز گذشته من این فرصت را داشته ام که با همدیگر ملاقات و گفتگو کنم و پیامک و ایمیل ارسال کنم [city] هال در جلسه روز سه‌شنبه گفت: «و آنچه می‌خواهم امروز ارائه دهم، فرصتی برای ماست تا کمیته‌ای منتخب برای مطالعه شرایط مرجع تشکیل دهیم. کمیته های دائمی در حال پیشرفت هستند.

انتظار می‌رود که کمیته ویژه دو ماه آینده را صرف بررسی شرایط فعالیت کمیته‌های دائمی کند.

شهردار می‌گوید اسم‌ها را از روی کلاه انتخاب نکرده است

هامر-جکسون برای اولین بار در اکتبر 2022 به عنوان شهردار کاملوپس انتخاب شد.

نارضایتی او از روسای کمیته های دائمی عمدتاً از نشانه های آشکار بی خانمانی در کاملوپس، همراه با احساس افزایش جرم و جنایت در شهر ناشی می شود – دو موضوعی که او در زمان نامزدی برای شهرداری در برابر چهار نامزد دیگر که همگی تجربه قبلی در دولت محلی داشتند، روی آنها تمرکز کرد. .

هامر-جکسون گفت که او “فقط یک روز صبح از خواب بیدار نشد و نام هایی را از کلاه انتخاب کرد” و اشاره کرد که افرادی که او برای نقش های کمیته انتخاب کرده است تجربه مرتبط دارند.

مردم در ردیف روی صندلی ها می نشینند.
رید همر-جکسون شهردار کاملوپس در نوامبر 2022 در کنار چندین عضو شورای شهر تصویر شده است. نارضایتی او از روسای کمیته های دائمی عمدتاً ناشی از نشانه های آشکار بی خانمانی در کاملوپس و احساس افزایش جرم و جنایت در شهر است. (مارچلا برناردو/CBC)

جایگزین های مورد نظر او در پست های ریاست شامل نامزدهای شکست خورده شورا و یکی از اعضای تیم تبلیغاتی او بود.

هامر-جکسون در گفتگو با CBC در 21 مارس گفت منشور جامعه به او این اختیار را می دهد که در کمیته های دائمی تغییراتی ایجاد کند.

اما دولت‌های محلی نیز بر ترکیب دقیق کمیته‌های دائمی کنترل دارند و هامر-جکسون خود را با امتیاز 8-1 در چندین پیشنهاد از آن خود کرد و در نتیجه تمام فعالیت‌های کمیته دائمی متوقف شد.

هفت نفر اطراف یک زن را که پشت تریبون صحبت می کند، احاطه کرده اند.
شورای شهر کاملوپس در 17 مارس 2023 از شهرداری به رسانه ها می پردازد. (مارچلا برناردو/CBC)

اعضای شورا به دنبال این نبودند که “از بار کاری ما رها شوند”

قبل از تعلیق فعالیت کمیته دائمی، اعضای شورای شهر کاملوپس بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن نارضایتی خود را از اقدام هامر-جکسون برای نام بردن از اعضای عمومی در آن کمیته ها ابراز کردند.

«برخلاف نظرات عمومی شهردار رید همر جکسون [on March 16]کان. کتی نوستایتر در 17 مارس در تالار شهر هنگام خواندن بیانیه گفت، هیچ عضو شورایی که امروز پیش از شما می بینید، هرگز ابراز تمایل نکرده است که نقل قول “از بار کاری ما رها شود”.

“هیچ عضو شورا هرگز بیان نکرده است که آنها “نوعی غرق” هستند. نوستائتر ادامه داد: هیچ صندلی هیچ نقل قولی، «عدم تعهد» یا هیچ تعارضی نشان نداده است.

اینها نمونه هایی از دروغ های آشکار است.»