شکایتی ادعا می کند که کودک خوانده آسیب پذیر مجبور به “فحشا” و مصرف مواد مخدر شده است

هشدار: این مقاله حاوی جزئیات سوء استفاده است.

یک فرزند خوانده سابق از استان بریتیش کلمبیا به اتهام وزارت کودکان و توسعه خانواده شکایت کرده است [MCFD] هنگامی که جنایتکاران از او سوء استفاده جنسی کردند، او را مجبور به استفاده از مواد مخدر خیابانی کردند و او را به یک “حلقه فحشا” در شاهزاده جورج وادار کردند، نتوانست از او محافظت کند.

دعوی مدنی در 18 آوریل 2023 در دادگاه عالی بریتیش کلمبیا در پرنس جورج ثبت شد.

این ادعاها در دادگاه ثابت نشده است و هیچ دفاعیه ای در مورد ادعا هنوز ارائه نشده است.

این شکایت تصویری تلخ از سوء استفاده جنسی ادعایی یک دختر آسیب پذیر در زمانی که بیش از 20 سال پیش تحت مراقبت وزارتخانه بود، به تصویر می کشد.

طبق دادخواست این دختر در سن 13 سالگی به سرپرستی در شاهزاده جورج منتقل شد.

در سال 1999، سند ادعا می کند که MCFD او را از یک خانه گروهی برای نوجوانان منتقل کرده و در پناهگاه زنان در پرنس جورج برای زنان بزرگسالی که از خشونت فرار می کنند، قرار داده است.

این دختر در آن زمان 15 ساله بود و ادعا می کند که وزارتخانه می دانسته که هیچ نظارت بزرگسالی بر نوجوانان در پناهگاه وجود ندارد.

دعوا حاکی از آن است که این دختر در حالی که در آنجا زندگی می کرد، به افرادی “که یک شرکت فحشا را اداره می کردند” از خانه ای در شهر داخلی شاهزاده جورج در یک “محیط خشونت آمیز و جنایتکارانه” معرفی شد.

مجرمان با ترکیبی از مواد مخدر، مشروبات الکلی و ابزارهای مختلف زورگیری، خشونت و تهدید، شاکی را مجبور به زندگی فحشا و مصرف مواد مخدر کردند.

شکایت کودک نادیده گرفته شد، دادخواست می گوید

بر اساس این دادخواست، این دختر «در موارد متعدد» از کارکنان وزارتخانه شکایت کرده است که «اجبار یا وادار به تن فروشی و وابستگی به انواع مواد مخدر خیابانی شده است» و از کارکنان خواسته است که او را از خانه بیرون کنند.

در این بیانیه آمده است که کارمندان این وزارتخانه “به او کمک نکردند یا نادیده گرفتند، حتی اگر به آنها گفته شد که دختر مورد استفاده و تجاوز جنسی قرار گرفته است.”

این می‌گوید افرادی که این خانه را اداره می‌کردند در نهایت به جرایم جنایی متعددی از جمله “زندگی از طریق فحشا” متهم و محکوم شدند.

این دختر مدرسه را ترک کرد و بیش از پنج سال در “زندگی ویرانگر اعتیاد، خشونت و فحشا” افتاد.

در این دادخواست آمده است که او پس از گذراندن دوران زندان در اوایل 20 سالگی، مصرف الکل و مواد مخدر را متوقف کرد.

او اکنون در زمینه خدمات اجتماعی کار می کند.

این می‌گوید که شاکی متحمل آسیب‌ها و صدمات متعددی شده است، از جمله اقدام به خودکشی، اختلال استرس پس از سانحه، کابوس‌های شبانه، خودزنی، اختلالات خوردن و بیگانگی از خانواده، دوستان و جامعه.

سی بی سی نیوز از نام زنی که شکایت کرده است استفاده نمی کند زیرا او قربانی تجاوز جنسی ادعایی شده است.


پشتیبانی برای هر کسی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است در دسترس است. از این طریق می توانید به خطوط بحران و خدمات پشتیبانی محلی دسترسی داشته باشید وب سایت دولت کانادا یا پایگاه داده پایان دادن به خشونت انجمن کانادا. اگر در خطر فوری هستید یا از امنیت خود یا دیگران در اطراف خود می ترسید، لطفا با 911 تماس بگیرید.