عدم اطمینان از آینده یک نگرانی بزرگ مالی برای بسیاری از کلمبیایی های انگلیس است

فصل کریسمس برای بسیاری از افراد می تواند استرس مالی داشته باشد ، اما امسال استرس آخر سال توسط همه گیری COVID-19 تقویت شده است.

براساس گزارشی که روز چهارشنبه توسط انجمن مشاوره اعتباری منتشر شد ، حداقل یك نفر از هر چهار كانادایی در سال جاری از نظر مالی شخصی خود احساس اضطراب می كند. در میان کانادایی های جوان (افراد زیر 55 سال) ، این تعداد به یک سوم می رسد.

اسکات هانا ، مدیرعامل انجمن مشاوره اعتباری می گوید: “مردم آمادگی کافی برای ابتلا به بیماری همه گیر را نداشتند زیرا این یک وضعیت اضطراری بود و صرفاً پس انداز اضطراری لازم برای عبور از طوفان را نداشت.”

هانا می گوید ، بریتیش کلمبی ها به خصوص در مورد عوامل اقتصادی خارج از کنترل آنها مانند بیماری همه گیر COVID-19 یا رکود اقتصادی یا بازار مسکن نگران هستند.

وی گفت: “برای بسیاری از کانادایی ها و بریتیش کلمبیا ، ترس از ناشناخته است.” “برنامه ریزی در این اوقات نامشخص دشوار است.”

وی گفت ، برای بسیاری ، عدم اطمینان در مورد همه گیری به معنای کاهش هزینه های اضافی است.

هانا گفت: “بسیاری از ساکنان قبل از میلاد مجبور شده اند هزینه های غیر ضروری خود را کاهش دهند تا زمانی که ببینند اوضاع برای آنها هموارتر شده است.”

“در برخی موارد ، این امر از یک خانواده دو اتومبیل به یک خانواده کوچک تبدیل می شود. کریسمس امسال برای بسیاری از خانواده ها متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود ، زیرا به دلیل عدم توانایی آنها برای تأمین هزینه آن و تلاش واقعی در آب بمانند و از پس پرداخت های خود برآیند. “

هانا گفت ، با این حال ، این می تواند زمان مناسب برای برخی برای کنترل بیشتر بر وضعیت مالی خود باشد ، به ویژه اگر کمک های دولت برخی از اتاق های تنفس را برای حل و فصل بدهی فراهم کند.

هانا می گوید که کاهش هزینه های ناشی از عدم رفت و آمد به محل کار یا عدم پرداخت هزینه مراقبت های روزانه نیز دارای یک پوشش نقره بوده است.

وی گفت: “برای بسیاری از افراد ، در حالی که درآمد ناخالص آنها کاهش یافته است ، درآمد قابل استفاده آنها نیز افزایش یافته است و آنها در واقع در این دوره پس انداز کرده اند و مقداری از بدهی خود را پرداخت کرده اند.”

وی گفت برای کسانی که به دنبال مقابله با امور مالی خود هستند ، ایده خوبی است که از متخصصان کمک بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم مجبور نیستند در سکوت رنج بکشند ، گفت: “پول هنوز هم یک موضوع تابوی است که دوست نداریم درباره آن صحبت کنیم.”

“اکنون وقت آن است که از این فرصت استفاده کنم و درمورد اینکه چگونه می توانم از این وضعیت ناخوشایند در آینده خلاص شوم و خود را بهتر آماده کنم تا وقتی که رکود اقتصادی ناشناخته بعدی رخ می دهد ، موقعیت بهتری برای مقابله با آن دارم.”