قوانین مرزی کانادا و آمریکا: چرا برخی از مسافران مجبور به عبور می شوند در حالی که دیگران خاموش هستند

کیم زاوسکی از بازگشت به خانه خود در گلدن ، قبل از میلاد مأیوس است

پس از بازنشستگی در سال گذشته ، وی و همسرش – هر دو آمریکایی – خانه خود را در چندلر آریزاز فروختند و بیشتر وسایل خود را به خانه دوم خود در گلدن ، در جنوب شرقی انگلیس کلمبیا منتقل کردند.

این طرح اجاره مکانی در ایالات متحده برای قسمت اول سال و گذراندن بقیه سال در گلدن بود. اما سپس مرز کانادا و ایالات متحده در ماه مارس به دلیل همه گیری COVID-19 به دلیل ترافیک غیر ضروری بسته شد و مانع دسترسی زوجین به املاک کانادایی خود شد.

زاوسکی گفت: “همه وسایل من ، همه اسنادم به جز پاسپورتم آنجاست.” “مثل این است که نتوانم به خانه برگردم.”

این ناراحتی او را اضافه می کند این واقعیت است که ، علی رغم بسته شدن مرز ، کانادایی ها هنوز هم می توانند برای سفرهای اوقات فراغت به ایالات متحده پرواز کنند. این شامل مرغهای برفی است که در حال حاضر به ایالات آفتابگردان هجوم می آورند.

زاوسکی گفت: “ناعادلانه بودن آن واقعاً مرا آزار می دهد.” “قوانین هر چه باشد ، من فقط احساس می کنم که باید همان باشد.”

تحت سیاستی که دولت فدرال پس از بسته شدن مرز کانادا و ایالات متحده به دلیل عدم تردد غیر ضروری در مارس به دلیل COVID ، دولت فدرال اعمال کرد ، کیم زاوسکی و شوهرش ، پل ، برای ورود به کانادا برای دیدار از خانه خود ممنوع هستند 19 همه گیری. (ارائه شده توسط کیم زاوسکی)

اگرچه کانادا و ایالات متحده توافق کردند که مرز مشترک خود را برای مسافرت های غیر ضروری در طول بیماری همه گیر ببندند ، اما هر یک سیاست های خود را طراحی کردند. این باعث ایجاد سردرگمی و ناامیدی شده است زیرا قوانین متفاوت است – بسته به این که از کدام مرز عبور کنید.

دان ابلسون ، دانشمند علوم سیاسی ، گفت که قوانین مختلف بین دو کشور تعجب آور نیست.

ابلسون ، استاد دانشگاه سنت فرانسیس خاویر در آنتیگونیش ، نیویورک گفت: “شما هنوز با دو کشور مستقل که صلاحیت مرزهای خود را دارند سر و کار دارید و آنها قطعاً صلاحیت و مسئولیت توسعه سیاست های خود را دارند”.

مرغ های برفی برای پرواز به جنوب خوب هستند

مرز زمینی کانادا و آمریکا قرار است تا 21 دسامبر بسته بماند و نخست وزیر جاستین ترودو روز سه شنبه تلویحا اعلام کرد که این تاریخ می تواند تمدید شود.

” [COVID-19] اوضاع در ایالات متحده همچنان بسیار جدی است. ” جاری.

از زمان بسته شدن مرز ، دولت کانادا ورود آمریکایی ها را برای سفرهای غیر ضروری با همه روش های حمل و نقل منع کرده است.

اما در حالی که ایالات متحده مسافران کانادایی را از عبور زمینی منع کرده است ، با این وجود آنها به آنها اجازه پرواز به داخل کشور را می دهد. ایالات متحده حاضر نشده است به سی بی سی نیوز بگوید که چرا این تصمیم را گرفته است ، اما به طور کلی ، محدودیت های سفر هوایی آن کمتر از محدودیت های کانادا است.

با وجود افزایش عفونت های COVID-19 در ایالات متحده ، تعدادی از کانادایی ها از معافیت پرواز استفاده کرده اند ، از جمله مرغ های برفی که برای فرار از زمستان کانادا به سمت جنوب حرکت می کنند.

کلودین دیوراند از لاچین ، کوئه ، گفت: “به هیچ وجه جهنم ما اینجا نمی مانیم.”

مرغ های برفی کلودین دوراند و همسرش ایوان لارامی از لاچین ، ایالت كوی ، هر زمستان به مدت دو ماه به فلوریدا سفر می كنند. دوراند می گوید ، با وجود همه گیری همه گیر ، آنها هنوز امسال ادامه دارند. (ارائه شده توسط کلودین دیورند)

اگر مرزهای زمینی وقتی اواخر ژانویه و هنگامی که دوراند و همسرش به فلوریدا می روند هنوز بسته باشد ، آنها قصد دارند از خدمات جدیدی که توسط Transport KMC ارائه شده استفاده کنند. شرکت کبک با مرغ های برفی – و وسایل نقلیه آنها را حمل می کند – از مرز کبک و نیویورک عبور می کند.

دوراند گفت: “اساساً ، این مشکل ما را حل می کند زیرا ما می خواهیم RV خود را پایین بیاوریم.” وی اضافه کرد که وی قصد دارد تمام اقدامات احتیاطی ایمنی COVID-19 را هنگام حضور در فلوریدا انجام دهد.

دولت فدرال به کانادایی ها توصیه می کند که برای مسافرت های غیر ضروری در طی همه گیری بیماری به خارج از کشور سفر نکنند اما می گوید این امر نمی تواند مانع خروج مردم شود.

کسانی که این کار را انجام می دهند باید 14 روز پس از بازگشت به کانادا قرنطینه کنند.

معافیت های خانوادگی

کانادا و ایالات متحده همچنین قوانین مختلفی برای معافیت اعضای خانواده دارند.

به دنبال اعتراض خانواده های جدا شده از تعطیلی مرز ، دولت کانادا در ماه ژوئن محدودیت سفر خود را لغو کرد و اجازه داد آمریکایی های دارای خانواده نزدیک در کانادا به هر دلیلی از طریق زمینی و هوایی وارد کشور شوند.

در ماه اکتبر ، دولت معافیت ها را بیشتر شامل اعضای خانواده دیگر و همچنین زوج هایی که حداقل یک سال با هم بوده اند ، افزایش داد.

برعکس ، ایالات متحده هیچ گونه معافیتی برای کانادایی هایی که از طریق زمینی برای ملاقات با خانواده به این کشور وارد می شوند ، معافیتی ارائه نمی دهد ، مگر اینکه آنها به یکی از اقوام بیمار خود تمایل دارند.

وكیل مهاجرت آمریكایی ، لن ساندرز ، اظهار داشت كه ایالات متحده به سختی كاهش محدودیت ها را به دلیل گسترش همه گیر ایجاد كرده است ، زیرا اعضای خانواده جدا شده هنوز می توانند به این كشور پرواز كنند.

ساندرز ، که در بلین ، واش مستقر است ، گفت: “یک جایگزین بزرگ وجود دارد. پرواز هیچ محدودیتی ندارد.”

تماشا کنید | برخی از کانادایی ها تصمیم می گیرند زمستان را در آمریکا در میان COVID-19 بگذرانند:

بیماری همه گیر COVID-19 مانع از رفتن برخی مرغ های برفی کانادایی به ایالات متحده در زمستان نیست ، اما همه آنها مایل نیستند خطر هوای گرمتر را بپذیرند. 2:07

یک گروه متضرر که راهی برای رفع محدودیت های سفر دولت فدرال پیدا نکرده ، آمریکایی هایی هستند که در کانادا صاحب املاک هستند. برخی از آنها استدلال می کنند که برای ورود به کشور نیز باید معافیت بگیرند.

“من پرداخت میکنم [property] مالیات. من بیش از این که طبق قوانین زندگی کنم ، “گفت زاوسکی ، که اشاره کرد جایی دارد که می تواند 14 روز قرنطینه کند – خانه اش در گلدن ، قبل از میلاد

مارک بروش از آتلانتا دارای یک کلبه در دریاچه های مسکوکا ، آنت است. وی گفت که معتقد است باید اجازه ورود به کانادا را داشته باشد تا بتواند ملکی را که 10 ماه خالی مانده است بررسی کند.

وی گفت: “از مرز عبور می کنم و به مدت 14 روز به کلبه و قرنطینه خود می روم.” “من نسبت به افرادی که هر آخر هفته از تورنتو به عقب و جلو می روند ، در معرض خطر مخاطبان عمومی در مسکوکا هستم.”

در تابستان گذشته مارک و ساندرا بروش از آتلانتا در کلبه خود در دریاچه های مسکوکا ، انتها نشان داده شده اند. امسال این زوج آمریکایی به دلیل تعطیلی مرز نمی توانند از املاک خود دیدن کنند. (ارائه شده توسط مارک بروش)

هنگامی که از صاحبان املاک س askedال شد ، آژانس بهداشت عمومی کانادا در نامه ای به سی بی سی نیوز گفت که بازدیدکنندگان آمریکایی مجاز به ورود مجدد به کانادا هستند درصورت تشخیص این کار برای آنها امن است.

سخنگوی تامی جاربو گفت: “در حال حاضر سفر به کانادا برای اهداف گردشگری و تفریحی صرف نظر از توانایی مسافر در قرنطینه برای 14 روز کامل پس از ورود ، ممنوع است.”