انتخاب بهترین فرمت برای خرید کتاب الکترونیکی

در جهان امروز، کتاب های الکترونیکی یکی از پرطرفدارترین محصولات دیجیتالی هستند. بیشتر بدانید نوع کتاب، به صورت فایل های الکترونیکی در دسترس است و می تواند در گوشی های هوشمند، تبلت، کامپیوتر و دیگر دستگاه های الکترونیکی خوانده شود. اما برای خرید کتاب الکترونیکی، باید به انتخاب بهترین فرمت دقت شود.

بهترین فرمت برای خرید کتاب الکترونیکی، فرمت مورد استفاده در دستگاه خواندن الکترونیکی، موبایل یا تبلت شما است. فرمت های مختلف نظیر PDF، EPUB، MOBI، AZW و … وجود دارد که هر یک از آنها قابلیت پشتیبانی از فونت ها، تصاویر و جداول را دارا هستند...

Read More

چگونه برای خود در بازار کتاب الکترونیکی یک شخصیت قدرتمند پرورش دهیم؟

در حال حاضر، بازار کتاب الکترونیکی یکی از پر رونق ترین بازارهای اینترنتی محسوب می شود که در آن، صدها هزار کتاب الکترونیکی در دسترس قرار دارند. بنابراین، برای تبدیل شدن به یک شخصیت قدرتمند در این بازار، باید برای خود یک نیش بازار ایجاد کرده و به طور دائمی در توسعه و بهبود خدمات خود بوده و در کنار آن به نقاط قوت خود نیز توجه کرد.

اولین چیزی که باید در این راه انجام دهید، بررسی بازار و نیاز مخاطبین است...

Read More

راهنمایی کامل برای دانلود مقالات علمی رایگان

دوره‌ی تحصیلی و تحقیقاتی طولانی که دانشجویان علوم پایه و کارشناسان، متخصصان و پژوهشگران در آن فعال هستند، بدون شک نیازمند به مرجع و مقالات علمی متنوع و با کیفیت است. با این حال، دسترسی به مقالات علمی گاهی اوقات فقط با دسترسی به پایگاه داده‌های مختلف انجام پذیر می‌باشد که در آن مشترک اشتراک نام‌کاربری و رمز عبور نیاز است و همچنین بعضی از پایگاه‌ها فقط با دسترسی به آن‌ها امکان دانلود محدود یا از جمله پولی هستند.

اگرچه، گاهی اوقات به صورت رایگان می‌توان به مق...

Read More

عوارض بکارگیری روش های غیرقانونی دانلود رایگان مقاله

بکارگیری روش‌های غیرقانونی و نامشروع برای دسترسی به مقالات علمی و دانشگاهی، به منظور دانلود رایگان آنها، در دنیای امروز، بسیار رایج و پرطرفدار است. از جمله روش‌هایی که توسط بسیاری از افراد پیگیری می‌شود، استفاده نکردن از سایت‌های رسمی نمایش مقالات و به جای آن کپی کردن آدرس صفحات و جستجو برای مقالات مورد نیاز است.

یکی از این روش‌ها، استفاده از سایت‌های تخصصی موجود در فضای مجازی، که این افراد می‌توانند به‌راحتی از آنها استفاده کنند...

Read More

معرفی بهترین هاست ایرانی با کلیدواژه های مدیریت ایمیل و پنل کاربری

در این روزها، میزبانی وب برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در دنیای آنلاین فعالیت می‌کنند، از اهمیت بسیاری برخوردار است. هاستینگ اینترنتی یکی از ابزارهایی است که برای ذخیره و به اشتراک گذاری فایل‌ها و داده‌ها با کاربران اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله به بررسی gg.gg /1535kx”بهترین هاست ایرانی با کلیدواژه‌های مدیریت ایمیل و پنل کاربری می‌پردازیم.

1. Bitly پارس‌پک: یکی از بهترین هاست‌های ایرانی با قابلیت مدیریت ایمیل و پنل کاربری ساده و کارآمد است...

Read More

بررسی قانونی بودن دانلود کتاب رایگان از سایت‌های مختلف

در حوزه کتاب و نشر، موضوع دانلود کتاب‌های رایگان از سایت‌های مختلف از جمله موضوعات پرطرفدار است. با افزایش تعداد سایت‌هایی که کتاب‌های رایگان به صورت قانونی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، این موضوع به صورت جدی‌تری مطرح شده است.

از نظر قانونی، دانلود کتاب‌های رایگان از سایت‌های قانونی و باز همانند اخذ اجازه از ناشر کتاب به شمار می‌رود...

Read More

زندگی را با شعر مسی زنجان در آغوش بگیر و با بی زبانی خود را غنی ساز!

قلب ها و ذهن ها همیشه مسحور هنر بوده اند. ظروف مسی جلوه ای از این هنر و زیبایی در زنجان است. https://soghatzanjan.com/product-tag/copper-dishes/ مسی زنجان نه تنها ظروفی کاربردی برای استفاده روزمره هستند، بلکه آثار هنری خارق‌العاده‌ای از هنرمندان زنجانی هستند که زیبایی را با دستان خود بیان می‌کنند.

هیچ چیز شبیه طرح و نقش ظروف مسی زنجان نیست. شگفت انگیز است که چه تعداد تزئینات میناکاری، کنده کاری و گلدوزی روی این ظروف یافت می شود. با هر قطعه می توانید در زیبایی هنری زنجان غرق شوید و از داستان آن مطلع شوید...

Read More

گاوها برای هشدار: کلاغ‌های در حال حرکت به سمت عابران فرود می‌آیند که از بچه‌های خود محافظت می‌کنند

اگر او به خانه در ایرلند باز می‌گشت، آیوفه باگنال می‌گوید که هرگز نگران راه رفتن در خیابان – به فکر کسب و کار خودش – و حمله غیرقابل تحریک یک کلاغ تیک‌دار از پشت نبود.

اما او اکنون در ونکوور است.

بگنال با توصیف یک حمله به ظاهر تصادفی کلاغ از یک هفته قبل گفت: “خیلی شدید بود. من وحشت داشتم.”

“آنها فقط به پایین شیرجه زدند، مثل اینکه پشت گردنم را گرفتند و بعد بال های آن، مثلاً در موهایم تکان می خورد.”

یک کلاغ در حالی که روی نرده بالکن نشسته است، گاو می زند.
یک کلاغ در فصل نوپایی نزدیک لانه خود گاو می زند. پرندگان می توانند کاملاً سرزمینی شوند...
Read More

فیل نیمونز، نوازنده افسانه ای جاز بریتیش کلمبیا، 100 ساله شد

فیل نیمونز، اسطوره جاز بریتیش کلمبیایی، روز شنبه صدمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد.

کلارینتیست و آهنگساز متولد کاملوپس برنده اولین جایزه جونو برای جاز شد و به تأسیس یک مدرسه جاز پیشگام در تورنتو کمک کرد.

دانیل هرسوگ، هماهنگ کننده آکادمیک برنامه جاز در دانشگاه کاپیلانو در نورث ونکوور، گفت: «بسیاری از نوازندگان جاز فعلی، کاری را که انجام می دهند مدیون فیل هستند.

“فیل در نوع خود بی نظیر است – یک پیشگام واقعی در آموزش جاز، اجرای جاز و آهنگسازی جاز...

Read More

تغییرات آب و هوایی باعث افزایش موارد بیماری لایم در سراسر کانادا شده است

این گزیده ای از نظر دوم است، تجزیه و تحلیل هفتگی اخبار سلامت و علوم پزشکی که صبح شنبه برای مشترکین ایمیل می شود. اگر هنوز مشترک نشده اید، می توانید این کار را با کلیک کردن انجام دهید اینجا کلیک کنید.


کانادایی‌ها باید مراقب رشد سریع موارد بیماری لایم در سراسر کشور باشند، زیرا تغییرات آب و هوایی باعث انفجار جمعیت کنه‌ها می‌شود و نقاط داغ جدیدی برای عفونت از ساحلی به ساحل دیگر ظاهر می‌شوند – حتی در مکان‌هایی که ممکن است انتظارش را نداشته باشید...

Read More