مجسمه سرباز جنگ جهانی اول در ساری، پیش از میلاد، در حالی که پلیس به دنبال خرابکار است، سنوتاف را کنار زد.

پلیس در سوری، بریتیش کلمبیا، در حال تحقیق در مورد یک عمل خرابکاری در سنتوف و موزه ساری، که در آن مجسمه یک سرباز جنگ جهانی اول از روی سنوتاف بیرون زده شد، به دنبال اطلاعات عمومی است.

مقامات شهری می گویند که این خرابکاری در صبح روز 29 مارس در پردیس هریتیج در محله کلاوردیل رخ داده است.

حوالی ساعت 1:30 بامداد، ظاهراً مردی در حال برچیدن آن دیده شد زانو زدن به یاد مجسمه، و همچنین آسیب رساندن به “اقلام مختلف” در خارج از موزه مجاور.

به گفته شهر، مجسمه برنزی برای مراسم روز یادبود در سال 2006 نصب شد و وزن آن نزدیک به 300 کیلوگرم است. این سرباز زانو زده را به تصویر می کشد، با کلاه ایمنی در دست، بالای قنوتاف که نام جانبازان روی آن حک شده است.

مجسمه برنزی یک سرباز با تفنگ در بالای یک سنوتاف به تصویر کشیده شده است که نام های مختلفی روی آن حک شده است.
مجسمه زانو زدن در یادگاری در قنوتاف Cloverdale در این عکس بدون تاریخ به تصویر کشیده شده است. در سال 2006 نصب شد. (شهر ساری)

زانو زدن به یاد مجسمه ای که در مجموعه هنری عمومی شهر ساری قرار دارد سالم است و در حال تعمیر است. سخنگوی اداره فرهنگ شهر گفت: این مجسمه در هفته های آینده دوباره نصب خواهد شد.

پلیس انگیزه این خرابکاری ادعایی را اعلام نکرده است و می گوید که در حال تحقیق در مورد یک عمل شرارت است.

مردی سفیدپوست بین 30 تا 35 سال. موهایش قهوه ای تا شانه و بزی است.  او عینک طبی و یک ژاکت مشکی با پیراهن آبی زیر آن، با شلوار مشکی و کفش‌های دویدن سفید با توری آبی پوشیده است.
پلیس اکنون به دنبال این مرد در رابطه با خرابکاری ادعایی است که در پردیس هریتیج در ساری، محله کلووردیل در BC در 29 مارس رخ داد. (ارسال شده توسط Surrey RCMP)

آنها اکنون به دنبال مظنونی هستند که به عنوان یک مرد سفیدپوست بین 30 تا 35 سال سن دارد. او به عنوان بدنی متوسط، وزن 170 پوند، موهای قهوه ای تا شانه و بزی توصیف شده است.

او همچنین با عینک طبی و یک ژاکت مشکی با پیراهن آبی زیر، با شلوار مشکی و کفش دویدن سفید با توری آبی دیده شد.

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد هویت مرد یا هر چیزی برای به اشتراک گذاشتن در مورد پرونده دارد، خواسته می‌شود با Surrey RCMP با شماره 604-599-0502 تماس بگیرد و شماره فایل 23-48046 را نقل قول کند، یا به طور ناشناس یک نکته را با Crime Stoppers به ​​شماره 1-800-222 بگذارید. -8477.