مجموعه کنسرت PNE تابستان امسال بر نوستالژی و استعدادهای محلی تکیه دارد

برخی از چهره های آشنا تابستان امسال به صحنه کنسرت نمایشگاه ملی اقیانوس آرام (PNE) بازخواهند گشت.

TLC پس از اجرای بخشی از مجموعه در تابستان گذشته در آخر هفته افتتاحیه در 19 آگوست روی صحنه خواهد رفت. شب بعد، سه گروه R&B Boyz II Men به صحنه می روند.

با برگرداندن تماشاگران کنسرت به دهه 1970، Boney M با مهمان ویژه Maizie Williams در 23 اوت اجرا خواهد کرد، در حالی که Billy Idol هنرمند دهه 1980 به صحنه PNE در 27 اوت و 1990 بازخواهد گشت که آکوا و پینک مارتینی مورد علاقه دهه 1990 نیز اجرا خواهند کرد. .

استعدادهای محلی نیز به نمایش در خواهند آمد و رپر bbno$ و دوستش یونگ گریوی در ترکیب حضور خواهند داشت، در حالی که جیسون درولو، که به خاطر آهنگ های پاپ معروف است. عشق وحشی، چی بگو و Ridin’ Solo، نیز اجرا خواهد کرد.

چندین بازیگر دیگر کانادایی قرار است بازی کنند، از جمله Billy Talent، Tenille Townes، Walk off the Earth و Doug and the Slugs که یک نمایش ویژه با ارکستر سمفونیک ونکوور خواهند داشت، در حالی که Blue Rodeo سریال را با نمایشی در سپتامبر به پایان می رساند. 4.

برنامه ویژه نمایش Stars of Drag به میزبانی Crystal Methyd در برنامه است مسابقه درگ Ru Paul، و همراه خواهد بود مسابقه کشیدن فارغ التحصیلان آلیسا ادواردز و راجا.

فروش بلیت‌های کنسرت از 26 مه آغاز می‌شود. بلیط‌های رزرو شده برای همه نمایش‌ها الزامی است، و تماشاگران کنسرت نیز باید پذیرش منصفانه را بپردازند. ورودی برای بزرگسالان 25 دلار یا 20 دلار پیش پرداخت است. 16 دلار برای سالمندان و جوانان 13 تا 18 ساله یا 14 دلار پیش پرداخت. و 9 دلار برای کودکان 4-12 ساله یا 7 دلار پیش پرداخت. کودکان زیر سه سال به صورت رایگان وارد می شوند.

سوئیت های مشرف به جمعیت و صحنه نیز موجود است که بسته به مجری و اندازه قیمت آنها از 1782 تا 2755 دلار متغیر است.