مدرک جدید UVic علم و علوم اجتماعی تغییرات آب و هوا را پوشش می دهد

دانشگاه ویکتوریا در حال ایجاد مدرک جدیدی برای آموزش دانشجویان برای مشاغلی در زمینه سازگاری و کاهش آب و هوا است.

لیسانس علوم در علوم آب و هوا دوره های از قبل موجود در علوم و علوم اجتماعی را ترکیب می کند تا دانشجویان را برای تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و انتقال آن داده ها و کمک به ایجاد خط مشی آماده کند.

این دانشگاه می گوید که این برنامه اولین برنامه در نوع خود در آمریکای شمالی است.

دیوید اتکینسون، یکی از رهبران مشترک این برنامه، گفت که این برنامه در پاسخ به علاقه فزاینده به عدالت اجتماعی از سوی دانش‌آموزانی که به دنبال توانایی اقدام در مواجهه با تغییرات اقلیمی هستند، ایجاد شده است.

او گفت که ترکیب کلاس ها مهارت های سخت و نرم مورد نیاز برای انجام این کار را پوشش می دهد.

او گفت: «نحوه نوشتن برنامه های رایانه ای و غیره برای انجام تجزیه و تحلیل، اما همچنین نحوه تعامل واقعی با مردم.

اتکینسون افزود: «و این در واقع سخت‌ترین چیز از همه است، به یک معنا».

“به نظر می رسد کاملا مناسب است”

کوین بیتز یک دانشجوی سال دوم علوم است که قصد دارد به این برنامه منتقل شود.

او به عنوان یک رشته فیزیک نظری شروع کرد، اما گفت که مدرک جدید توجه او را جلب کرد زیرا می‌خواهد تغییر مثبتی در جهان ایجاد کند.

او می گوید: “من همیشه به طور کلی به علم علاقه فوق العاده ای داشته ام … اما همچنین علاقه زیادی به کار با مردم داشتم و همچنین می توانم از علم برای کمک به مردم استفاده کنم، و به نظر می رسد برای این کار مناسب باشد.” گفت.

سه نفر با میله های پیاده روی و کوله پشتی روی یک یخچال بزرگ و کثیف راه می روند.
دانشجویان جغرافیای دانشگاه ویکتوریا در یک سفر میدانی در یخچال بریج در کوه‌های ساحلی BC تصویر شده‌اند. این دانشگاه می گوید که در حال حاضر تعدادی دوره را در دانشکده های خود ارائه می دهد که به تغییرات آب و هوا می پردازند، که کمک می کند آن را به یک موسسه ایده آل برای مدرک علوم آب و هوا تبدیل کند. (شانون فارگی/UVic)

در حالی که در حال حاضر افرادی با دولت های محلی روی تغییرات آب و هوایی کار می کنند، ایان موریسون امیدوار است که مدرک جدید حتی بیشتر به این ترکیب اضافه کند.

موریسون، مدیر منطقه انتخاباتی ناحیه منطقه ای دره کوویچان و رئیس کمیته محیط زیست اتحادیه شهرداری های BC، گفت که ترکیبی از مهارت های سخت و نرم که UVic امیدوار کننده است برای کار با دولت های محلی ایده آل است.

او امیدوار است که فارغ التحصیلان توانایی “ایستادن در برابر هجوم گاهاً پژمرده منکران آب و هوا را داشته باشند… و علم و جاذبه لازم برای ارائه توصیه هایی را داشته باشند که قابل اجرا باشد.”

موریسون اضافه کرد که با کمک به دولت های محلی در ایجاد سیاست، فارغ التحصیلان به گسترش این ایده ها به شهروندان عادی نیز کمک خواهند کرد.

این به آن‌ها کمک می‌کند تا جامعه و ساکنانشان را به انواع رفتارهایی که منجر به سازگاری بیشتر با مسائل آب و هوایی که با آن روبرو هستیم، مدل‌سازی کرده و تشویق کنند.»

جزئیات نهایی هنوز در راه است

برنامه مدرک در ماه مه راه اندازی می شود، اگرچه برخی جزئیات هنوز در دست بررسی است.

اتکینسون، رئیس مشترک، گفت که او و همکارانش در حال بررسی هستند که کدام دوره های پیش نیاز مورد نیاز است و چگونه دانش آموزانی که در مقطع متوسطه هستند می توانند به علوم آب و هوا منتقل شوند.

در حال حاضر محدودیتی برای تعداد دانشجویانی که می توانند برای دریافت مدرک اقدام کنند وجود ندارد.

دانشجویانی که علاقه مند به یادگیری بیشتر هستند می توانند برای به روز رسانی های دانشگاه ثبت نام کنند.