مدیرعامل Fraser Health از کیفیت مراقبت های بیمارستانی دفاع می کند زیرا پزشکان در مورد شرایط بحران هشدار می دهند

مدیر عامل شرکت Fraser Health از کیفیت مراقبت های بیمارستانی در بزرگترین مرجع بهداشتی بریتیش کلمبیا دفاع می کند، پس از آن که مجموعه ای از نامه های تند پزشکان زنگ خطر را در مورد کمبود کارکنان، کمبود بودجه و عدم شفافیت عمومی به صدا درآورد.

روز پنجشنبه، ویکتوریا لی، مدیرعامل این شرکت به CBC گفت همه نقاط غرب مجری جیسون دسوزا که در حالی که نگران شنیده هایش از پزشکان است، مراقبت از بیمار همچنان در اولویت است و مقامات بهداشتی با استان در مورد رسیدگی به چالش های فوری صحبت می کنند.

لی گفت: «در حال حاضر، از نظر عملیات روزانه، ما می‌توانیم به پرداخت‌های افزایشی و سایر منابع دسترسی داشته باشیم تا اطمینان حاصل کنیم که خواسته‌ها را برآورده می‌کنیم.

ما در حال کار با استان هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که منابع کافی برای جمعیتی که به آنها خدمت می کنیم به دست می آوریم.

همه نقاط غرب11:36مدیرعامل Fraser Health به بحران کارکنان در بیمارستان ساری مموریال پاسخ می دهد

دکتر ویکتوریا لی، مدیر عامل و پزشک فریزر هلث، با میزبان جیسون دسوزا در مورد نگرانی های مطرح شده توسط پزشکان و کارکنان مراقبت های بهداشتی در بیمارستان ساری مموریال صحبت کرد.

وزیر بهداشت پیش از میلاد، آدریان دیکس، چهارشنبه با پزشکان بهداشت فریزر ملاقات کرد.

دیکس در یک کنفرانس خبری جداگانه در روز بعد گفت که این جلسه ثابت کرد که استان متعهد به همکاری با پزشکان برای بهبود فشار بر مراقبت های حاد است.

او گفت: «آنچه که فکر می‌کنم پزشکان به من گفته‌اند، به‌طور خاص، این است که می‌خواهند درگیر شوند، و من می‌خواهم که آنها درگیر شوند، زیرا در سطح دقیق، در سطح بیمار، بینش لازم برای تصمیم‌گیری درست را دارند.» او پس از ملاقات با لی در روز چهارشنبه، “اعتماد کامل” به لی دارد.

لی مشخص نکرد که در مورد چه راه حل ها یا نیازهای منابع خاصی با دیکس صحبت کرده است.

ملاقات دیکس با لی پس از انتشار نامه‌هایی از سوی پزشکان بیمارستان‌های ساری مموریال، رویال کلمبیان و ایگل ریج انجام شد که داستانی مشابه را روایت می‌کنند – مشکلات کارکنان اورژانس‌های اورژانسی را که قبلاً تحت فشار قرار گرفته بودند، از مرز خارج کرده است و پزشکان را خسته کرده و بیماران را تحت مراقبت‌های کمتر از حد استاندارد قرار داده است. در راهروهای تنگ

دکتر Urbain Ip، پزشک برجسته اتاق اورژانس در Surrey Memorial، هفته گذشته علناً در مورد وضعیت آنجا صحبت کرد.

آی پی گفت که کمبود پرسنل و مشکلات ازدحام بیش از حد در اورژانس باعث شده است که او و همکارانش مرتباً به خانه بروند و نگران بیماران خود باشند.

“در حال حاضر، اگر عزیزم مریض شود، مطمئن نیستم که بفرستم یا نه [them] ایپ که بیش از 30 سال پزشک اورژانس بوده است، گفت: به بیمارستان من… و این احساس وحشتناکی است.

تماشا | پزشک ارشد بیمارستان ساری در مورد شرایطی صحبت می کند که کارکنان را “نگران بیمار” می کند:

پزشک ارشد در بیمارستان ساری در مورد شرایطی صحبت می کند که کارکنان را “نگران بیمار” می کند

دکتر Urbain Ip، یک پزشک برجسته اتاق اورژانس در بیمارستان Surrey Memorial، گفت که شرایط در این بخش به حدی رسیده است که بیماران می توانند روزها در راهروها سرگردان شوند.

هنگامی که از نظر Ip پرسیده شد، لی گفت که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و مقامات بهداشتی “کاملاً متعهد و متعهد به ارائه بهترین مراقبت ممکن هستند” و مردم باید احساس اطمینان کنند که به اتاق های اورژانس در منطقه می روند.

لی می‌گوید: «هر وقت اورژانسی داشتم، به نزدیک‌ترین اورژانس، از جمله هر یک از بیمارستان‌های فریزر بهداشت و هر یک از بیمارستان‌های بریتیش کلمبیا می‌روم».

نامه‌ای تاول‌آمیز از سوی کارکنان پزشکی ساری مموریال که در 19 مه ارسال شد، از رهبران مراقبت‌های بهداشتی خواسته شد که موقعیت‌های خالی اورژانس بیمارستان را پر کنند یا بخش را برای بیماران جدید تعطیل کنند.

در این نامه آمده است که کمبود مداوم بیمارستان‌ها یا پزشکان خانگی، ارائه سطح مراقبت‌های مورد نیاز به بیماران را برای پزشکان «اگر نگوییم غیرممکن» به طور فزاینده‌ای دشوار کرده است.

ما از شما خواهش می کنیم که برای تقویت دسترسی پزشکان بیمارستان به ED در SMH اقدام فوری انجام دهید، و اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، تنها راه حل مسئول این است که اورژانس بیمارستان یادبود Surrey را در انحراف قرار دهید.

زمانی که بیمارستان ها بیش از حد غرق در پذیرش بیماران جدید هستند، دچار انحراف می شوند. در انحراف، بخش های اورژانس بیماران ورودی را تا زمانی که به یک بار بیمار قابل کنترل تر بهبود نیافته نمی پذیرند.

لی می‌گوید این کار فقط در شرایط شدید انجام می‌شود و باعث فشار بر خدمات اورژانسی در جاهای دیگر می‌شود.

او گفت که هرگونه بحث و تصمیم در مورد انحراف باید شامل نمایندگانی از خدمات بهداشتی اورژانس BC و سایر مقامات بهداشتی باشد.