مردم در طول شیوع همه چیز بیشتر می نوشند – از جمله والدین

این داستان بخشی از ستون راهنمایی والدین امی بل است که از نسخه اولیه CBC Radio One پخش می شود.


از “قرنطینه” گرفته تا کوکتل های بزرگ نمایی ، مسلماً بیماری همه گیر خشک نبوده است.

با توجه به اینکه فروشگاه های مشروبات الکلی یک سرویس ضروری قلمداد می شوند و الکلی که به راحتی برای تحویل در دسترس است ، بسیاری از مردم به بطری روی آورده اند – از جمله والدین.

بر اساس مطالعه ای که توسط مرکز کانادایی استفاده از مواد و اعتیاد انجام شد ، اندکی پس از ابتلا به بیماری همه گیر ، زندگی ما را به هرج و مرج کشاند ، بدیهی است که از هر ده کانادایی هفت نفر بیشتر در خانه بودند. و از این افراد ، از هر ده نفر ، دو نفر افزایش مصرف نوشیدنی خود را گزارش دادند – به دلایل مختلف.

دکتر سئونید نولان ، یک محقق بالینی در مرکز استفاده از مواد غذایی BC ، می گوید دلایل افزایش مصرف بین زن و مرد متفاوت است.

نولان می گوید: “زنان بیشتر احتمال دارد استرس را دلیل اصلی افزایش مصرف الکل در مقایسه با مردان بدانند.” “مردان عمدتاً به دلیل بی حوصلگی از افزایش مصرف الکل خود گزارش می دادند.”

كولدیپ گیل ، مشاور بالینی ثبت شده ، نیز متوجه روند بیماران خود شده است.

گیل می گوید: “مردم الگوی نوشیدن بیشتر را توصیف می كنند.” “کمبود روتین ، ساختاری که تا به امروز داشتیم ، استرس … همه می تواند دلایلی برای بیشتر نوشیدن ما باشد. مردم در حال توسعه استراتژی های مختلف کنار آمدن هستند.”

سارا فانک همچنین در هفته های اول محدودیت COV میزان مصرف خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد. الکل برای او و شوهرش راهی آسان برای فرار از استرس و نگرانی موقت هر شب بود. اما هفته ها به ماه ها تبدیل شده اند ، هم او و هم شریک زندگی اش بیش از آنچه که همیشه راحت است مشغول افراط هستند و نگران است که چگونه ممکن است بر روی سه نوجوانش تأثیر بگذارد.

“آنها مانند” آیا مادر مست هستی؟ ” این در واقع به نوعی من را آزار می دهد جایی که واقعاً می روم “اوه ، شاید آنها توجه می کنند؟” “فانک را گزارش می دهد.

از نظر برخی والدین ، ​​مانند امیلی وایت ، هشت ماه گذشته تأثیر بسیار متفاوتی در مصرف الکل وی داشته است. گرچه بیماری همه گیر هدیه نیست ، اما زندگی او را بسیار آرام و دلهره آور می کند و آزادی بیشتری به او می دهد. و این باعث شد که او کوکتل یک بار در روز خود را کاملا قسم بخورد.

وایت می گوید: “همه چیزهایی که مرا تحت فشار قرار می دادند از بین رفته اند. من مجبور به رفت و آمد نبودم”. “جایی که من معمولاً به خانه می آمدم و مقداری شراب می ریختم … کمی فضای دیگر برای رفع فشار وجود داشت.”

با این حال ، وایت سریعاً به این نکته نیز اشاره می کند که با داشتن یک شریک زندگی در خانه و تنها یک فرزند ، او آزادی بیشتری نسبت به بسیاری از والدین دارد.

طبق دستورالعمل های مرکز سو Canadian مصرف مواد کانادایی ، توصیه های فعلی حداکثر 10 نوشیدنی در هفته برای زنان و 15 نوشیدنی در هفته برای آقایان پیشنهاد می کند. (اریک ریسبرگ / آسوشیتدپرس)

این زمان مخصوصاً دشوار برای کسانی است که می فهمند با مشکلی روبرو هستند یا برای حفظ هوشیاری قبل از همه گیری تلاش می کنند. با توجه به اینکه بسیاری از مشروبات الکلی ناشناس یا جلسات مشابه در حال حاضر کاهش یافته یا فقط به صورت آنلاین در دسترس است ، برداشتن اولین قدم اولیه برای بهبودی را برای کسی دشوارتر می کند. دون بیدل هشت سال هوشیار بوده است. او می داند COVID کمک گرفتن را دشوارتر کرده است – و این باعث نگرانی افراد جامعه بهبود می شود.

بیدل می گوید: “ما تازه واردانی دیده ایم ، می گویم تعداد آنها کمتر است و این همیشه یک نگرانی است.” “ما همیشه نگران این هستیم که دست را به شخصی که در حال شروع کار است دراز کنیم.”

و برای کسانی که قبلاً دست و پنجه نرم می کردند ، کاملاً عادلانه نیست که مسئولیت هرگونه وسوسه یا عود را به گردن همه گیری بیندازند ، اما استرس اضافی مطمئناً کمکی نمی کند.

پس از کجا می دانید که زیاد است؟

اگر به توصیه های فعلی نگاه کنید ، به این معنی است که بیش از 10 نوشیدنی در هفته برای زنان ، حداکثر دو بار در روز نیست. برای مردان بیش از 15 نوشیدنی در هفته و بیش از 3 نوشیدنی در روز نیست.

بنابراین ، آیا شما در توصیه ها قرار می گیرید؟ این جایی نیست که من همیشه می افتم ، و پذیرفتن این مسئله هوشیارانه است.

از آنجایی که خسارات روحی و روانی همه گیر با هوای سرد و خنک فزاینده و انزوای بیشتر از خانواده و دوستان ترکیب می شود ، من نگران هستم که ترس و اضطراب ما برخی از ما را به سمت شیشه انتخابی خود سوق می دهد.

علیرغم اینکه نوشیدن از نظر اجتماعی پذیرفته ترین نوع مصرف مواد است ، عواقب بسیار واقعی و بسیار خطرناکی از نظر جسمی و روحی دارد.

اما ، بر خلاف COVID ، هیچ واکسنی در افق وجود ندارد که به کاهش آسیب آن کمک کند.