مردی در منطقه ویکتوریا دستگیر شد که به دلیل امتناع از ماسک صورت دو بار جریمه شد

یک مرد در جزیره ونکوور به دلیل امتناع از استفاده از ماسک صورت در دو تجارت جداگانه در منطقه ویکتوریا در 30 نوامبر ، توسط پلیس دو بار جریمه شد.

West Shore RCMP می گوید آنها در حوالی ساعت 3:30 بعد از ظهر با تماس تلفنی از یک مرد که باعث ایجاد مزاحمت در پمپ بنزین شبه جزیره Co-op در لانگفورد شده است ، شدند.

کارمندان می گویند این مرد از درخواست ماسک زدن در فروشگاه خودداری کرده و سپس جنگ طلب شده و از رفتن خودداری کرده است.

پلیس می گوید پس از ورود مأموران ، 40 ساله همچنان به همکاری ادامه نمی دهد. وی به جرم ایجاد مزاحمت دستگیر شد و تحت قانون اقدامات مربوط به COVID-19 به دلیل عدم استفاده از پوشش صورت ، كه جریمه ای 230 دلاری دارد ، متهم شد.

وی به شرط عدم حضور در پمپ بنزین آزاد شد. او یک جلسه دادگاه برنامه ریزی شده دارد

روز بعد پلیس از ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد مطلع شد که همان فرد در 30 نوامبر در استارباکس در ویو رویال از استعمال لفظی کارکنان خودداری کرده و از ماسک صورت خودداری می کند.

در این ویدئو شنیده می شود که این مرد با یک مدیر فروشگاه بیمار بحث کرده و او را “بی ادب” خوانده است.

کارکنان استارباکس این حادثه را به پلیس گزارش نکردند اما پس از ارزیابی فیلم ، West Shore RCMP با شرکت تماس گرفت و تحقیقات را آغاز کرد.

این مرد پیدا شد و بلیط نقض دوم را با قیمت 230 دلار صادر كرد.

در یک خبرنامه ، West Shore RCMP این رفتار را “کاملاً نادانانه” خوانده و می گوید هیچ کارمند یا عضوی از مردم نباید مورد سو abuse استفاده لفظی قرار گیرد یا کسی که از پوشاندن صورت خودداری می کند در معرض خطر قرار گیرد.

تاد گفت: “مشاغل حق دارند از ارائه خدمات به هرکس که مغایر با سیاست های فروشگاه آنها باشد و در این مورد قانون است ، امتناع کنند. ما این گزارش ها را جدی می گیریم و مشاغل را تشویق می کنیم فوراً این حوادث را گزارش کنند تا بتوانیم اقدامات مناسب پلیس را انجام دهیم.” پرستون ، بازرس مسئول West Shore RCMP.