مردی پس از تیراندازی توسط پلیس سانیچ به شدت مجروح شد: ناظر پلیس بریتیش کلمبیا

دفتر تحقیقات مستقل بریتیش کلمبیا (IIO) گفت، یک مرد پس از تیراندازی پلیس سانیچ در جمعه شب با جراحات جدی به بیمارستان منتقل شد.

IIO در بیانیه‌ای خبری روز شنبه گفت، حدود ساعت 9 شب روز جمعه، افسران یک وسیله نقلیه را در امتداد بزرگراه Patricia Bay به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد نقض یک حکم مشروط متوقف کردند. IIO فعل و انفعالات پلیس در استان را بررسی می کند که منجر به آسیب جدی یا مرگ می شود.

IIO گفت که راننده در آن تعامل با پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و افزود که مرد به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

راننده در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه در وضعیت پایدار است.

مجموعه ای از ماشین ها در یک بزرگراه.
به دلیل این حادثه جمعه شب ترافیک متوقف شد. (میشل سیلی / توییتر)

ترافیک به دلیل این حادثه متوقف شد و پلیس بزرگراه را در هر دو جهت بین خیابان مک کنزی و خیابان کوادرا تا حدود ساعت 6 صبح شنبه بسته بود.

به رانندگان منطقه در حین این حادثه توصیه شد که در آن زمان به دنبال سرپناه باشند تا زمانی که خروج آنها ایمن تشخیص داده شود.

از آن زمان این منطقه دوباره به روی ترافیک باز شد.

مگان ریس که حوالی ساعت 9 شب جمعه شب در حال رانندگی در امتداد بزرگراه بود، می گوید که یک افسر مسلح به ماشین او نزدیک شد و به او گفت که منطقه را تخلیه کند.

ریس گفت: “من به نوعی (احساس کردم) “آیا می‌میرم؟”

پلیس ساانیچ جمعه شب در توییتی اعلام کرد که راننده خودرو در بازداشت است.

IIO گفت که به دنبال تعیین نقش یا عدم اقدام پلیس در جراحات این مرد است. ناظر پلیس از هر کسی که اطلاعاتی دارد می خواهد با خط شاهد تماس بگیرد.

به گزارش وب سایت IIO، در سال جاری تاکنون شش تیراندازی توسط پلیس در بریتیش کلمبیا رخ داده است، از جمله یک تیراندازی مرگبار در ونکوور در ماه فوریه.