مردی که ادعا می کرد عاشقی فریب خورده و فریب خورده است ، در واقع یک ستایشگر خیالی بود ، قاضی قبل از میلاد حکم می دهد

دونگدونگ هوانگ وکیل ونکوور ادعا کرد که Peipei Li او را فریب داده و معتقد است که او را دوست دارد و می خواهد با او ازدواج کند تا او را با بیش از 1 میلیون دلار پول نقد و هدیه به او دوش بکشد.

اما یک قاضی حکم داد که هوانگ در واقع یک دوست شیفته بود که از جواب منفی خودداری کرد. در حقیقت ، ایلین آدیر ، قاضی دادگاه عالی پیش از میلاد ، در تصمیمی که ادعای کلاهبرداری هوانگ را رد کرد ، رفتار هوانگ با لی بسیار جوان تر “گاهی وسواسی و مرزی (حداقل)” بود.

“به نظر من ، اظهارات دکتر هوانگ مبنی بر اینکه خانم لی نشان می دهد او عاشق او بوده و برای یک رابطه طولانی مدت همسر با وی در دسترس است ، محصول تخیل دکتر شیو و شیفتگی او با خانم لی است” روز دوشنبه در یک قضاوت نوشت.

“خانم لی در واقع برخلاف آنچه دکتر هوانگ ادعا می کند ، ارتباط برقرار کرد … و او هرگز قصد فریب وی درباره احساسات خود را نداشت. با این حال ، دکتر هوانگ آنچه خانم لی به او می گفت را قبول نمی کرد.”

هوانگ که دکترای حقوق دارد و همچنین شاعر منتشر شده ای است ، پس از اینکه فهمید پنج ماه به اعتقاد او با هم رابطه عاشقانه داشتند ، لی خواستگاری کرد و سپس با مرد دیگری ازدواج کرد.

هوانگ که اکنون 62 ساله است ، در دادگاه اعتراف کرد که هرگز با لی رابطه جنسی نداشته و در واقع فقط پیشانی او را بوسیده است.

با این وجود ، او شهادت داد که آنها “رابطه همسر و عاشقی” داشتند که او برای متقاعد کردن وی برای پس دادن بیشتر پس انداز زندگی خود به او و اعضای خانواده اش ، آنها را متقاعد می کرد. این شامل سیم کشی حدود 580،000 دلار به اقوام در چین است.

‘دکتر. هوانگ فقط آنچه را می خواست شنید و دید ‘

اما پیام های WeChat که در محاکمه وارد مدارک شده اند نشان می دهد که لی در موارد مختلف مخالفت های عاشقانه هوانگ را رد کرده و در یک نقطه نوشت: “من به وضوح افکار خود را ابراز کردم که با شما نخواهم بود … برادر بزرگتر ، بزرگتر ، مانند پدر یا برادر بزرگتر. “

بیشتر عکسهایی که هوانگ در زمان روابط فرضی خود گرفته است ، لی را نشان می دهد که انگشتر نامزدی الماس بزرگ و بسیار برجسته ای دارد ، جزییاتی که هوانگ ادعا کرد متوجه نشده است.

آدیر نوشت: “دکتر هوانگ فقط آنچه را که می خواست بشنود و ببیند شنید و دید.”

“تنها بهانه قابل قبول برای غرور دکتر هوانگ ، بر اساس چگونگی اوضاع با خانم لی ، این نیست که وی عاشقانه عاشق شده و کورکورانه شیفته او شده باشد ، بلکه این است که وی فریب خورده و به او دروغ گفته است.”

لی ، یک مدیر دفتر که اکنون 35 ساله است ، اندکی پس از ملاقات با هوانگ برای اولین بار در ژوئن 2015 ، با یک تاجر ثروتمند چینی به نام Luhua Rao نامزد شد.

لی و رائو در آوریل 2016 در لاس وگاس ازدواج کردند ، هرچند این اتحادیه کوتاه مدت بود. همانطور که مشخص است ، رائو قبلاً با زن دیگری ازدواج کرده بود – اما این یک داستان دیگر است.

در طول مدتی که دونگدونگ هوانگ معتقد بود او با Peipei Li رابطه دارد ، او با شخص دیگری ازدواج کرد. (نیک رودنیکی)

لی و رائو با هم ، LPP Properties را با برنامه های سرمایه گذاری میلیون ها دلار در املاک و مستغلات Lower Mainland پیوند دادند. از مارس 2016 ، هوانگ کمک به لی در برخی از امور تجاری و همچنین ارائه برخی خدمات حقوقی برای LPP را آغاز کرد.

تقریباً در همان زمان ، هوانگ شروع به نوشتن شعرهایی درباره لی کرد ، از جمله شعری با عنوان توله سگ عشق طولانی مدت منتظر.

تصمیم 133 صفحه ای قاضی جزئیات جلسات متعدد بین زوجین را نشان می دهد هنگامی که به نظر می رسد هوانگ اظهارات دوستی و محبت لی را به عنوان عشق ، و همچنین رشته های طولانی پیامهای احساسی WeChat که هوانگ اواخر شب ارسال کرده است ، تفسیر کرده است.

رفتار “وسواسی” هنگام از بین رفتن دوستی

طبق حکم ، هوانگ در اوت 2016 فهمید که لی در رابطه عاشقانه با رائو درگیر است. آدیر گفت ، این زمانی است که رفتار “وسواسی” به سرعت تمام می شود.

قضاوت نشان می دهد که هوانگ یک سفرنامه تعطیلات را از دفتر دستیار لی کپی کرده و به هتل هایی که لی و رائو اقامت دارند تماس می گیرد تا از تنظیمات خواب مطلع شود.

هوانگ با استفاده از جزئیات پرواز در برنامه سفر ، هنگام بازگشت این زوج در فرودگاه بین المللی ونکوور حاضر شد و با هم سوار کابین آنها را تماشا کرد. سپس هوانگ با ماشین به خانه لی رفت و در بیرون پارک کرد و تقریباً نیم ساعت به سخنان لی و رائو گوش داد.

ظاهراً دوستی و روابط تجاری وی با لی در طی درگیری عصبانی در رستوران معروف ویج در ونکوور از هم پاشیده بود. لی در پیام های وی چت پس از آن شام ، هوانگ را به “آزار و اذیت جدی” متهم كرد و به او گفت كه دیگر با او تماس نگیرد ، سپس یك پیش نویس بانك با قیمت حدود 193000 دلار برای او نوشت و هدایای جواهرات گران قیمت را از تیفانی پس داد.

قضاوت آدیر س questionsالاتی را درباره اخلاق لی در تسهیل نقل و انتقالات نقدی به اعضای خانواده اش ایجاد می کند و می گوید این موارد “شاید به شدت انتقاد شود”. قاضی گفت: اما اخلاق مشکوک معادل تقلب نیست.

علیرغم رد بیشتر ادعاهای هوانگ ، آدیر لی را به پرداخت 2280 دلار برای غنی سازی ناعادلانه هوانگ پرداخت كرد – مبلغی كه هوانگ بابت ترمیم گچ و برش درخت در اطراف خانه لی پرداخت كرد ، خدماتی كه قاضی پیدا كرد هدایا نبود.

در همان زمان ، آدیر به هوانگ دستور داد تا حساب 1000 دلاری لی را که قرار بود برای او اعتماد کند ، به لی ارائه دهد.

آدیر ادعاهای هوانگ علیه شرکت لی و برادرش را رد کرد.