مردی که به جرم چاقوکشی نوجوان قبل از میلاد محکوم شده بود ، ادعا کرد که صدای “دیو” به او گفت “کشتن ، کشتن ، کشتن”

مردی که نوامبر 2016 در راهرو دبیرستان Abbotsford دختر 13 ساله را با چاقو کشت و ادعا کرد ، صداهایی را شنید که به او می گفتند مقتول و دوستش را بکشد.

گابریل کلاین روز دوشنبه در جلسه دادگاه عالی پیش از میلاد شهادت داد که مشخص خواهد کرد آیا وی به دلیل اختلال روانی مسئولیت کیفری در قبال اعمالش ندارد.

کلاین زیر س questionال از وکیلش ، گفت که صبح روز اول نوامبر 2016 ، وقتی با ریمر و دوستش پس از ورود به مدرسه آنها از طریق یک گذرگاه متصل به کتابخانه ابوتسفورد ، مواجه شد ، احساس خودکشی می کرد.

او ادعا کرد که آنها به عنوان دو دختر نوجوان به نظر نمی رسیدند.

کلاین گفت: “من دو نفر را دیدم که من آنها را هیولا توصیف می کنم. یک خانم شبیه جادوگری با چهره ای تغییر شکل یافته بود. و دیگری طلسم هایی از پشتش می خزید. ممکن است شبیه زامبی باشد.”

“صدایی در سر من می رفت” بکش ، بکش ، بکش “… این اتفاق خیلی سریع افتاد که احساس می کنم صدایی در سرم کنترل دارد و من این کار را نکردم.”

“آن روز می خواستم خودکشی کنم”

رئیس دادگستری ، هدر هولمز ، كلاین را در مارس گذشته به جرم قتل در درجه دوم در مرگ ریمر و حمله شدید به ضربات چاقوی دوستش محكوم كرد.

اتهام قتل در درجه دوم حبس ابد را به صورت خودکار در پی دارد ، با سوال اصلی مدت زمان قبل از واگذاری مشروط به آزادی مشروط است.

جلسه صدور حکم در ماه سپتامبر آغاز می شد ، اما کلاین از حق خود استفاده کرد و در عوض سوال از یک اختلال روانی احتمالی را مطرح کرد.

گابریل کلاین در قتل درجه دو در قتل لتیشا ریمر مقصر شناخته شد. اما یک قاضی باید تصمیم بگیرد که آیا وی باید از نظر کیفری مسئول شناخته شود یا خیر. (CBC)

کلاین روز دوشنبه گفت که به او اسکیزوفرنی تشخیص داده شده است.

او در مورد شنیدن صداها برای چندین سال و جابجایی بین آلبرتا ، ونکوور و ابوتسفورد صحبت کرد. وی گفت که صداها او را از نظر عاطفی “شکنجه” کردند.

کلاین در یک لحظه گفت: “احساس می کردم یک فرشته روی یک شانه و یک دیو بر روی شانه دیگر دارم.”

در روزهای قبل از چاقو زدن به ریمر ، کلاین گفت که او از مرز به سمت ایالت واشنگتن سرازیر شد زیرا معتقد بود که توسط RCMP و Hells Angels تحت تعقیب است. وی توسط مرزبانان آمریکایی دستگیر و دوباره به آژانس خدمات مرزی کانادا تحویل داده شد.

کلاین گفت که او به بیمارستان در Abbotsford مراجعه کرد زیرا معتقد بود مغز و ستون فقرات او تورم دارد ، اما هیچ آزمایشی انجام نشده است. طبق شهادت محاکمه وی ، کارمندان بهداشت در عوض وی را در یک پناهگاه بی خانمان یافتند.

کلاین ادعا کرد که پس از درخواست کمک و رد شدن ، عصبانی و افسرده است.

وی گفت: “من می خواستم آن روز خودکشی کنم.”

“کنترل احساساتم را از دست دادم”

دوربین فیلمبرداری فیلم ، کلین را در حالی که ساعاتی قبل از حمله رم را از یک فروشگاه مشروبات الکلی و یک چاقو را از فروشگاه لباس مخصوص فعالیت در فضای باز دزدیده بود.

همانطور که به سمت مدرسه می رفت ، شاهدان گزارش دادند که او را فریاد می کشند و داد می زند.

کلاین شهادت داد: “من به راحتی احساس می کنم کنترل احساسات خود را از دست داده ام.” وی گفت که در تلاش برای کشتن خود سعی در ورود به ترافیک را نیز دارد.

گابریل کلاین ، اسیر شده در فیلم نظارت در نوامبر 2016 ، ساعاتی قبل از چاقو زدن دو دانش آموز دختر در یک دبیرستان در Abbotsford ، BC کلاین استدلال می کند که وی نباید مسئولیت کیفری داشته باشد. (IHIT / توییتر)

کلین وقتی صحبت از اتفاقات داخل مدرسه می کرد سریع صحبت کرد و باعث شد وکیل مدافع مارتین پیترز از او بخواهد سرعتش را کم کند زیرا آنها با مرور جزئیات وقایع دوباره به آنها می پردازند.

کلاین گفت که او گزارش هایی را درباره آنچه اتفاق افتاده خوانده است ، از جمله این واقعیت که وی 13 بار به ریمر و چهار بار به دوست او چاقو زده است.

وی هر دو قربانی را “چیز” توصیف کرد اما در نقاط مختلف آنها را “دختر” نیز خواند.

پیترز از کلاین پرسید: “شما از دختران نام بردید.” “در چه زمانی ، در مدرسه ، از دختران آگاهی داشتید؟”

کلین گفت: “درست بعد از اینکه چاقو را انداختم.”

“این خیلی سریع اتفاق افتاد. من احساس می کنم خیلی کوتاه است ، و بقیه ماجرا خیلی سریع اتفاق افتاد. توهمات من که آنجا را می دیدم ، دائماً در مقابلم عوض می شدند. من آن را دیدم ، اتفاق افتاد ، سپس متوقف شدم.”

س aboutالاتی در مورد سوinger استفاده

کلاین تحت بازجویی قرار گرفت و اظهار ناراحتی کرد که هولمز او را به جرم قتل درجه دو مقصر شناخته است.

وی گفت: “این همان چیزی است که هست.” “من قصد ندارم خودم را گریه کنم تا شب بخوابم.”

Rob Macgowan ، دادستان ولیعهد ، پیشنهاد کرد که کلاین به روانپزشکان گفته است که او پس از استفاده از مواد مخدر خیابانی ، توهماتی مشابه آنچه در رابطه با ریمر و دوستش توصیف کرده را تجربه کرده است.

کلین اصرار داشت که در روز جرم به جز دو تا چهار عکس رم دارو مصرف نکرده است.

یک قاضی می تواند شخصی را که به دلیل اختلال روانی – یا NCRMD – مسئولیت کیفری ندارد ، تشخیص دهد ، در صورتی که تشخیص دهد متهم از اختلال روانی رنج می برد که باعث می شود آنها نتوانند ماهیت و کیفیت عمل خود را درک کنند یا از اشتباه بودن آن مطلع شوند.

اگر شخصی NCRMD پیدا شود ، او به یک هیئت بررسی استانی ارجاع می شود که مراقبت های روانپزشکی او را نظارت می کند تا تصمیم بگیرد که آیا و چه زمانی می تواند در جامعه آزاد شود.

کلین در صحنه چاقوکشی توسط کارکنان دبیرستان مقابله کرده و سپس به بازداشتگاه منتقل شد.

او بعداً مدتی را در بیمارستان سورهی یادبود گذراند و در آنجا با یک روانپزشک مصاحبه کرد که در دادگاه شهادت داد که او می ترسید کلاین “سو mal نیت” کند – بیماری روانی او را جعل می کند.

دکتر سامانتا سافی ادعا کرد کلاین به او گفت که قصد دارد استدلال کند که او مسئولیت کیفری ندارد.

پیترز از کلاین در مورد این جملات سال کرد اما او گفت که نمی داند چرا آنها را گفته است. کلاین اظهار داشت که ممکن است انگیزه وی “سود ثانویه” باشد ، که به گفته وی می خواهد بخاطر مشکلاتش تشخیص داده شود تا بتواند کمک بگیرد.