مرد کاملوپس به زودی به دلیل تجاوز جنسی به خواهرزاده اش محکوم می شود

هشدار: این مقاله حاوی جزئیات خودکشی و سوء استفاده جنسی است.

مردی اهل کاملوپس، بریتیش کلمبیا، که به اتهام تجاوز مکرر به خواهرزاده‌اش در حالی که با خانواده‌اش زندگی می‌کرد، محکوم شد، اکنون در انتظار صدور حکم است.

در ماه مه 2022، هیئت منصفه نیهال مالیگاسپه را در دو مورد از سه مورد تجاوز جنسی که مربوط به 20 سال قبل از زمانی که دینوشینی مالیگاسپه در دانشگاه تامپسون ریورز به عنوان پرستار مشغول به تحصیل بود، مجرم تشخیص داد.

ممنوعیت انتشار قبلی نام او به درخواست او برداشته شده است.

در طول یک جلسه رسیدگی دو روزه در دادگاه عالی کاملوپس، قاضی میریام گروپر از قربانی شنید که یک بیانیه تاثیرگذار 10 صفحه‌ای ارائه می‌کند که در آن توضیح می‌دهد که چگونه “کل دنیا خراب شد” اولین باری که شخصی که او را شخصیت پدری می‌دانست به او حمله کرد. اوایل 20 سالگی او

او گفت: “تمام بدنم در شوک بود. نمی توانستم حرکت کنم.” من نمی‌توانستم وزنی را که او روی من انداخته بود تا 20 سال آینده کاهش دهم.»

دینوشینی مالیگاسپ با اشک‌هایش مبارزه کرد و صدایش لرزید زیرا او بارها عمویش را فردی توصیف می‌کرد که باعث می‌شد در بدن خود احساس زندانی کند.

او گفت: “اکنون، آنچه را که حق من است، پس می گیرم.”

“من هرگز انتظار نداشتم که متخلف، کسی که از صمیم قلب به او اعتماد داشتم، به من تجاوز کند.”

دینوشینی مالیگاسپ از نیهال مالیگاسپه نام برد و در مورد آسیبی که در دو دهه گذشته متحمل شده است، از جمله یک اقدام به خودکشی در سال 2006 توضیح داد.

“بعد از اینکه او شروع به تجاوز به من کرد، من از قرار گرفتن در لیست رئیس دانشگاه به رد شدن در دوره های دانشگاهی رسیدم. اغلب افسرده بودم و بارها به فکر خودکشی بودم. زمانی که در کملوپس بودم یک بار اقدام به خودکشی کردم زیرا نمی توانستم روز دیگری بروم.”

«دیگر نمی‌توانستم کاری را که با من کرده بود نادیده بگیرم»

Dinushini Maligaspe اکنون به عنوان پرستار مراقبت های ویژه کار می کند و یک سگ پشتیبان به نام دیزی دارد تا پس از تشخیص اختلال استرس پس از سانحه، اضطراب شدید و افسردگی به او کمک کند.

او گفت: “در دسامبر 2018، من یک بحران سلامت روانی داشتم که در آن دیگر نمی‌توانستم کارهایی که او با من انجام داده بود را نادیده بگیرم.” بالاخره امروز می‌توانم آزادانه درباره تجربه‌ام هر چقدر که بخواهم با صدای بلند صحبت کنم.»

در طول محاکمه، نیهال مالیگاسپ اصرار داشت که در پاییز 2003 با دختر برادرش “رابطه جنسی” توافقی برقرار کرده است.

این پیرمرد 72 ساله در 26 آوریل با پشت به دینوشینی ایستاده بود و از روی یادداشتی می خواند و می گفت: “من ندیدم یا متوجه نشدم که اعمالم چقدر بر زندگی او تأثیر می گذارد.”

او همچنین عذرخواهی کرد و گفت: “من هرگز قصد نداشتم برای او درد ایجاد کنم و مطمئن خواهم شد که هرگز چنین چیزی تکرار نخواهد شد.”

Gropper چند هفته آینده را صرف بررسی ارسالی خواهد کرد.

وکیل ولیعهد خواهان 8 سال زندان است

کتی بوچارد، مشاور ولیعهد، خواهان حکم هشت سال حبس در یک زندان فدرال است.

بوچارد می‌گوید که مدرس سابق دانشگاه تامپسون ریورز، با اذعان به دامنه این نوع تخلفات، دو تا شش سال است.

وکیل مدافع جی میچی روزی دو سال کمتر در زندان استانی و به دنبال آن سه سال حبس مشروط درخواست می کند.

او می‌گوید عوامل تخفیف شامل نداشتن سابقه کیفری موکلش قبل از محکومیت است و خطر کم برای ارتکاب جرم تلقی می‌شود.

میچی همچنین به اشتراک گذاشت که ازدواج مالیگاسپه به طلاق ختم شده است، رابطه او با سه فرزندش “شکسته” شده است و او تحت “بررسی شدید رسانه ای” قرار گرفته است.

تاریخ صدور حکم در تاریخ 1 می در ساعت 2 بعد از ظهر PT تعیین می شود.

گروپر اعلام کرده است که آماده است تا تصمیم خود را تا پایان ماه می ارائه دهد.


اگر شما یا کسی که می‌شناسید مشکل دارید، در اینجا می‌توانید کمک بگیرید:

انجمن کانادایی برای پیشگیری از خودکشی می گوید، اگر نگران هستید که فردی که می شناسید در معرض خطر خودکشی باشد، باید در مورد آن با او صحبت کنید. در اینجا برخی از علائم هشدار دهنده وجود دارد:

  • افکار خودکشی
  • سوء مصرف مواد.
  • بی هدفی
  • اضطراب
  • احساس به دام افتادن.
  • ناامیدی و درماندگی.
  • برداشت از حساب.
  • خشم.
  • بی پروایی
  • تغییرات خلق و خوی.