مقامات بهداشت قبل از میلاد آماده می شوند تا واکسیناسیون COVID-19 را از اوایل ژانویه آغاز کنند

دکتر بانی هنری ، افسر بهداشت استان ، می گوید کلمبیایی های بریتانیا می توانند واکسن COVID-19 را از اوایل ژانویه 2021 شروع کنند.

وی روز چهارشنبه به عنوان بخشی از جلسات توجیهی روزانه خود با بهداشت گفت: “چراغی در آینده وجود دارد ، زیرا هرچه اخبار مثبت بیشتری درباره واکسن می شنویم ، همانطور که می دانیم این یک کار پیچیده و بزرگ خواهد بود.” وزیر آدریان دیکس

این دو نفر از تشکیل یک تیم واکسیناسیون استانی خبر داد که تیم آن را دکتر راس براون که معاون رئیس واکنش همه گیر برای بهداشت ساحلی ونکوور است و دارای سوابق گسترده ای به عنوان پزشک نظامی است ، هدایت می کند.

هنری گفت افراد تیم ، از جمله مقامات استانی و کارشناسان مرکز کنترل بیماری BC ، با دولت فدرال همکاری کرده اند تا طرحی را برای تهیه واکسن برای ساکنان BC ایجاد کنند.

وی گفت: “درک نیازها برای ایمن سازی واکسن مناسب و افراد مناسب ، در اسرع وقت به کارآمدترین روش.”

دکتر بانی هنری و وزیر بهداشت استان و آدریان دیکس وزیر بهداشت در یک راهرو از قوه مقننه قبل از میلاد در حال رفتن به جلسه توجیهی COVID-19 در ماه نوامبر بودند. 2020 (مایکل مک آرتور / سی بی سی)

اتاوا بیش از 350 میلیون دوز از هفت شرکت را پیشگیری کرده است تا از احتمال بی اثر بودن برخی از واکسن های موجود جلوگیری کند.

روز سه شنبه ، نخست وزیر جاستین ترودو گفت که کانادا می تواند در “ماه های آینده” واکسیناسیون مردم را انجام دهد ، اما متعهد به تعیین یک جدول زمان بندی مشخص برای فروش محصولات نیست.

نخست وزیر جاستین ترودو روز سه شنبه در خارج از خانه خود در اتاوا با خبرنگاران صحبت کرد 1:59

وی بار دیگر تأکید کرد که دولت فدرال متعهد شده است که یک واکسن ایمن و موثر به کانادایی ها ارائه دهد.

Moderna و Pfizer / BioNTech هر دو در ماه نوامبر اعلام کردند که کاندیداهای واکسن آنها علیه ویروس کرونا تاکنون نتایج امیدوار کننده ای را در آزمایشات بالینی فاز 3 نشان داده اند.

AstraZeneca گفت که آزمایشات مرحله آخر نشان داد که واکسن COVID-19 آن با دانشگاه آکسفورد تا 90 درصد در پیشگیری از بیماری موثر است. این واکسن یکی از چندین واکسنی است که کانادا از قبل سفارش داده است.

در حالی که می توان واکسن AstraZeneca را بین 2 تا 8 درجه سانتیگراد نگهداری کرد ، محصولات Pfizer و Moderna باید در دمای فریزر نگهداری شوند. در مورد Pfizer ، باید آن را در دمای بسیار سرد –70 درجه سانتیگراد نگه داشت.

هنری گفت روز چهارشنبه ، این استان در حال کار بر روی لجستیک توزیع دور اول واکسن ها است ، با توجه به اینکه در روزهای ابتدایی یا ماه های ابتلا به لقاح کافی برای کل جمعیت وجود نخواهد داشت.

وی گفت ، افرادی که در مراقبت های طولانی مدت و کارگران پزشکی خط مقدم کار می کنند در بالای لیست اولویت برای دریافت واکسن هستند.

هنری گفت: “همیشه وقتی ما به تولیدات دریایی متکی هستیم ، همیشه یک چالش است و همیشه چیزهایی وجود دارد که ممکن است اشتباه پیش بیایند.” “ما می خواهیم به محض آماده شدن واکسن آماده شویم ، تا در زمان مناسب و با خیال راحت آن را به افراد مناسب برسانیم و بتوانیم ایمنی را کنترل کنیم.”

“بدون هیچ تلاشی”

دیکس واکسیناسیون برای COVID-19 در سال قبل از میلاد را “مهمترین برنامه ایمن سازی” استان در تاریخ خود خواند و مقامات از موفقیت آن اطمینان حاصل می کنند.

وی گفت: “ما از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که این امر به خوبی پیش می رود.”

با پیوستن به گروه فیس بوک CBC Vancouver در مورد ویروس کرونا از این موضوع مطلع شوید