موسسات خیریه و موسسات غیرانتفاعی قبل از میلاد در مورد تجدید نظر در روش های جمع آوری کمک مالی به عنوان COVID-19 منجر به از دست دادن درآمد می شوند

کاکادوها ، آمازون ها و ماکاهای رنگارنگ در ده ها قفس دیوارهای هر اتاق از یک خانه اجاره ای در دلتا را پوشانده است. گروهی از اسکلت کارگران و داوطلبان به پرندگان گرایش پیدا می کنند ، که با صدای کوکوفونی مداوم صدای چهچه ، آهنگ و صدای فریضه سنگین نمی شوند.

یان رابسون ، سخنگوی پناهگاه پرندگان گریهاون گفت: “این کار زیادی است.” “ما 60 پرنده در آنجا داریم ، و آنها قفس های بزرگ – و مدفوع بزرگ دارند.”

و اکنون ، مشکلات بزرگی. Greyhaven در لیست طولانی موسسات خیریه غیرانتفاعی و ثبت شده در BC است که به دلیل COVID-19 با تجدید نظر در مورد مدل سنتی جمع آوری کمک مالی دست به گریبان هستند.

Greyhaven برای دهه ها پناهگاه پرندگان عجیب و غریب بوده است. این پناهگاه ها را از دو خانه اداره می کند و کاملاً با کمک های مالی ، جمع آوری کمک های مالی و هزینه های فرزندخواندگی برای یافتن خانه برای پرندگان بی شماری کار می کند ، بسیاری از آنها توسط صاحبان گذشته رها شده اند.

در این سال ، درآمد کاهش یافته است ، و عملیاتی کردن بودجه قبلی را با چالش مواجه کرده است. رویدادهای جمع آوری کمک مالی Marquee مانند خانه آزاد دو ساله آن لغو شده است ، به نفع گزینه های مجازی.

رابسون گفت ، حدود 15 درصد در بودجه کاهش یافته است.

وی افزود: “ما در حال تلاش برای جمع آوری بودجه شش ماه اجاره برای این تسهیلات خاص هستیم.” “این یکی از مواردی است که ما در آن قرار داریم ،” چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم؟ “

وی گفت: “وقتی بیش از 100 پرنده مراقبت می کنید و 15 درصد پولتان پایین است ، مطمئناً یک مشت در روده است.”

Jan Robson در میان پرندگان عجیب و غریب نجات یافته متعددی در پناهگاه پرندگان Greyhaven در دلتا ، بریتیش کلمبیا در روز جمعه ، 20 نوامبر 2020 به تصویر کشیده شده است. (بن نلمز / سی بی سی)

“این سازمان ها همه زندگی ما را لمس می کنند”

بیش از هزار م nonسسه غیرانتفاعی و خیریه در سالهای قبل از میلاد مسیح وجود دارد ، بخش متنوعی که سالانه میلیاردها دلار تولید ناخالص داخلی دارد. آنها غالباً خلأهای موجود در جوامع کم خدمت را ، با ارائه خدمات به افراد مسن ، افراد دارای معلولیت و حیوانات آسیب پذیر ، پر می کنند.

اما بسیاری از آنها احساس فشار می کنند. در ماه مه ، بررسی بیش از 1000 سازمان نشان داد كه 23 درصد از اپراتورها از اینكه شش ماه دوام نداشته باشند ترس داشتند.

آلیسون بروین ، مدیر اجرایی موسسه غیرانتفاعی Vantage Point ، گفت: “بسیاری از سازمان های غیرانتفاعی و خیریه مجبور شده اند درهای خود را ببندند.”

“در سراسر هیئت مدیره ، برای همه سازمان ها ، آنها شاهد کاهش درآمد کسب شده ، کمک های مالی و سایر منابع مالی خود هستند.”

یک نمونه قابل توجه آکواریوم ونکوور است که در حال حاضر با ورشکستگی مبارزه می کند.

بروین گفت: “این سازمان ها همه زندگی ما را لمس می کنند.” “همه ما با افراد غیرانتفاعی و خیریه در سراسر استان ارتباط برقرار می کنیم و آسیب پذیری نشان داده شده بسیار ترسناک است.”

یکی از بسیاری از پرندگان عجیب و غریب نجات یافته در پناهگاه پرندگان Greyhaven در دلتا ، بریتیش کلمبیا. (بن نلمز / سی بی سی)

رویدادهای مجازی به اندازه جمع آوری کمک های حضوری م effectiveثر نیست

در مدتی که Vantage Point نظرسنجی را انجام داد ، بروین گفت که بسیاری از سازمان ها همچنان به اقدامات اضطراری از جمله یارانه دستمزد فدرال اعتماد می کنند.

گروه هایی مانند Greyhaven برای تهیه بودجه به رویدادهای مجازی روی آورده اند ، اما به طور معمول درآمد حاصل از این رویدادها به همان میزان نیست.

این روند مشابه برای سازمانهای بزرگتر است. طبق گفته رئیس و مدیر عامل شرکت سارا روت ، بنیاد BC Cancer ده ها میلیون دلار در سال جاری درآمد کسب کرده است.

رویداد تیتر یکساله بنیاد ، سواری برای غلبه بر سرطان ، به طور معمول حدود 8 تا 10 میلیون دلار درآمد کسب می کند. امسال ، این رویداد مجازی حدود 2 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

محدودیت های COVID-19 همچنین بنیاد را مجبور به جلوگیری از تلاش برای جمع آوری کمک های خونه به خونه کرده است ، هرچند که می گوید تعداد اهدا کنندگان ماهانه آن ثابت بوده است.

جسیکا دبنتتو ، کارمند آکواریوم ونکوور ، پنجشنبه ، 10 سپتامبر 2020 ، در مسیر اصلی آکواریوم از یک شیر دریایی تغذیه می کند. (جاناتان هیوارد / مطبوعات کانادایی)

در مجموع ، انتظار می رود سال را با درآمد 40 میلیون دلار در مقایسه با بالاترین میزان حدود 70 میلیون دلار به پایان برساند.

روت گفت: “سرطان متوقف نمی شود و ما نیز نمی توانیم.” “ما فقط باید تنظیم کنیم ، ما بسیار مراقب هزینه های خود هستیم.”

با وجود یک واکسن ، این امید وجود دارد که جریان درآمد سنتی بتواند دوباره بازیابی شود. اما نصب موارد در سال های قبل از میلاد به این معنی است که اکثر گروه ها هنوز نفس خود را حفظ نکرده اند.

و با تشدید محدودیت های COVID-19 ، انتظار نمی رود این بخش به این زودی بهبود یابد.

بنیاد BC Cancer حداقل یک سال دیگر از مدل دور خود پیش بینی کرده است.

روت گفت: “این فقط تغییر کرده است.”

“من فکر می کنم اشتهای زیادی برای بازگشت به تجربه های شخصی بیشتر به طور حتم وجود دارد و ما برای آن آماده خواهیم شد.”