نجاران ویکتوریا امیدوارند با حمل کیت های نالوکسان جان خود را نجات دهند

نجاران در ویکتوریا اولین شرکت کنندگان در ابتکاری هستند که به دنبال کاهش تعداد نامتناسب بالای مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر در صنعت ساختمان در بریتیش کلمبیا است.

طرح توانبخشی صنعت ساخت و ساز BC (BCCIRP) کیت های نالوکسون را برای اعضای شعبه ویکتوریا شورای منطقه ای نجاران BC و یوکان ارائه می دهد. نالوکسان اثرات مصرف بیش از حد مواد افیونی را در حالی که در حال وقوع است، معکوس می کند.

ابتکار BCCIRP A Kit in Every Hand نام دارد.

مایک موتیوک، نماینده اتحادیه محلی 1598 با شورای منطقه ای نجار، خوشحال است که او و همکارانش در ویکتوریا به عنوان پایلوت برنامه انتخاب شده اند. او می گوید که بحران هفت ساله مواد افیونی در بریتیش کلمبیا به اعضای اتحادیه ضربه سختی زده است.

موتیوک در CBC گفت: “من می دانم که این موضوع بر 15 نفر از اعضای ما تأثیر گذاشته است.” در جزیره. او افزود که دو نفر از این افراد دوستان شخصی و همکار بودند.

در جزیره7:03اتحادیه نجاران ویکتوریا کیت های نالوکسان را به کارگران ساختمانی ارائه می دهد زیرا بحران مواد مخدر سمی ادامه دارد

گرگور کریگی با مایک موتیوک، نماینده اتحادیه در شورای منطقه ای نجار صحبت کرد.

موتیوک می‌گوید یکی از دلایلی که کارگران ساختمانی به طور نامتناسبی تحت تأثیر مواد افیونی قرار می‌گیرند این است که به دلیل ماهیت فیزیکی شغلشان با دردهای زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

او می‌گوید: «افیون‌ها خودشان مسکن‌دهنده درد هستند – این‌گونه طراحی شده‌اند یا این‌طور است که انجام می‌دهند. “اما استفاده از مواد افیونی کنترل نشده می تواند فوق العاده خطرناک باشد. بنابراین با ارائه این کیت های اورژانسی، می توانیم جان افراد را نجات دهیم. سپس می توانیم مشکلات مربوط به افرادی که مصرف می کنند را برطرف کنیم. [opioids]و ما می توانیم عادی سازی این مکالمه را شروع کنیم تا راه حل های واقعی برای اینکه چگونه می توانیم با هم این موضوع را حل کنیم، شروع کنیم.”

مردی با کلاه مشکی و جلیقه دید زیاد زرد پشت پیشخوانی با کیت های نالوکسون روی آن نشسته و محتویات یکی از کیت ها را نشان می دهد.
Mike Motiuk محتویات کیت نالوکسون را نمایش می دهد. (تراویس تامبون/ارسال شده)

مدير اجرايي: كارگران ساختماني از هر 5 مرگ و مير مواد افيوني يك نفر را تشكيل مي دهند

ویکی والدرون، مدیر اجرایی BCCIRP – سازمانی که در پشت مجموعه A Kit in Every Hand قرار دارد – می گوید که تقریباً 20 درصد از افرادی که در هفت سال گذشته بر اثر مصرف بیش از حد مواد افیونی در بریتیش کلمبیا جان خود را از دست داده اند، کارگران ساختمانی بوده اند. والدرون این آمار را بر اساس آمارهای ارائه شده توسط BC Coroners Service است.

از زمان اعلام وضعیت اضطراری بهداشت عمومی بریتیش کلمبیا در 14 آوریل 2016، به دلیل افزایش مصرف بیش از حد، بیش از 11000 بریتیش کلمبیایی جان خود را به دلیل داروهای سمی غیرقانونی از دست داده اند. این داروها عبارتند از فنتانیل، یک ماده افیونی قوی که معمولاً در خیابان ها ظاهر می شود. فنتانیل هیچ بو و مزه ای ندارد و فقط چند دانه از آن می تواند کشنده باشد.

بر اساس برگه اطلاعات دولت فدرال، مواد افیونی تجویزی نیز به بحران مواد مخدر کمک کرده است.

“امیدوارم دیگران از ما پیروی کنند”

در بیانیه‌ای که توسط شورای منطقه‌ای نجاران صادر شد، آمده است که شعبه ویکتوریا به دلیل تمایلی که اعضای اتحادیه برای ایجاد تغییر نشان داده‌اند، به عنوان آزمایشی A Kit in Every Hand انتخاب شده است.

مت کارلو نماینده اتحادیه که در راه اندازی و اجرای این برنامه در ویکتوریا نقش مهمی داشت، گفت: «ننگ زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد. “اما مردم به تنهایی در خانه های خود می میرند. نالوکسان جان ها را نجات می دهد و این اتحادیه مراقب اعضای خود است. این راهی واقعی است که می توانیم مرگ و میر را متوقف کنیم. امیدوارم دیگران از ما پیروی کنند.”

استفاده از کیت ها آسان است

از 8 مارس، Motiuk می گوید که دفتر ویکتوریا 15 تا 20 کیت نالوکسون را توزیع کرده است و با کمک BCCIRP، آموزش رایگان به اعضا ارائه می دهد که حدود 10 دقیقه طول می کشد.

Motiuk گفت: “استفاده از کیت ها بسیار ساده است.”

“ما آموزش می دهیم [our members]. ما به آن‌ها آموزش می‌دهیم و یک کیت در دستشان می‌گذاریم تا هر عضوی از ما پتانسیل نجات یک زندگی را داشته باشد.»

نحوه تجویز موثر نالوکسان به فردی که ممکن است یک رویداد مصرف بیش از حد را تجربه کند

در سال قبل از میلاد، کیت های نالوکسان به طور گسترده در تلاش برای نجات مردم از مصرف بیش از حد داروی سمی توزیع می شود. برایان توایتز، یک افسر اطلاعات عمومی پیراپزشکی با خدمات بهداشتی اورژانس BC، به دن بوریت نشان داد که چگونه به طور موثر نالوکسان را به بیمار تزریق کند.