نخست وزیر جان هورگان می گوید ممنوعیت سفر در جزیره ونکوور یک احتمال است

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق صدها مورد جدید COVID-19 که هر روز در سال قبل از میلاد مسیح گزارش می شوند ، در مترو ونکوور متمرکز شده اند ، اما هر پنج منطقه بهداشتی استانی به رشد کل کمک می کنند.

با توجه به اینکه بریتیش کلمبیایی ها در وسط موج دوم همه گیری قرار دارند ، قابل درک است که مردم می خواهند بدانند که آیا دستورات و محدودیت های بیشتری در راه است.

جان هورگان ، نخست وزیر پیش از میلاد ، در مصاحبه ای روز سه شنبه با CBC در جزیره میزبان گرگور کریگی ، در مورد وضعیت فعلی امور و آنچه ممکن است در روزهای آینده تغییر کند یا نه ، بحث کرد.

چقدر نگران آخرین شماره ها هستید؟

این اعداد به ویژه در سازمان بهداشت Fraser نگران کننده است. [The COVID-19 situation] در این جزیره طی 10 ماه گذشته بسیار خوب بوده است ، اما در هفته گذشته شاهد افزایش بوده ایم و این برای ما جزیره نشینان نگران کننده است.

ما به عنوان یک جامعه در اینجا در جزیره بسیار پاسخگو بوده ایم ، بلکه در آن سال قبل از میلاد نیز بسیار پاسخگو بوده ایم

بنابراین دکتر هنری دستورات جدیدی را وارد کرده و دوباره سعی کرده است تا با مردم تقویت کند که اگر می خواهیم منحنی را خم کنیم باید به روشهای خوبی که در ابتدای همه گیری نشان داده ایم برگردیم.

دکتر ریچارد استنویک ، افسر بهداشت جزیره می گوید که او در حال جمع آوری داده ها است تا به دولت شما نشان دهد که باید محدودیت های بیشتری را برای سفر به جزیره ونکوور در نظر بگیرد. آیا این چیزی است که شما در نظر بگیرید؟

کاملا. ما برای کمک به دکتر استنویک ، کار با دکتر هنری و سایر مقامات بهداشتی ارزش قائل هستیم. ما در حال پیگیری علم هستیم و این تنها راه عبور از این مسئله است.

ما هنوز داده های کافی برای ایجاد محدودیت های پتویی از و به مکان های مختلف در دسترس قرار نداده ایم ، اما دکتر هنری دستور داده است که سفرهای غیر ضروری را محدود کند. بنابراین اگر این آخر هفته قصد تماشای طوفان در توفینو را داشتید ، زمان مناسبی برای انجام این کار نیست.

من در مورد این رویکرد تشویقی و نه اجباری تعجب می کنم. در حالی که ماسک در کشتی ها و ساختمان های پزشکی اجباری است ، آیا نگرانی شما این است که مردم در همه جا ماسک نمی زنند؟

این مرا ناامید می کند که کلمبیایی های انگلیس فقط توصیه های خوب را نادیده می گیرند. اما بزرگترین چالش هایی که شاهد شیوع آن هستیم در اجتماعات خصوصی است ، نه در فروشگاه های مواد غذایی.

یک الزام ماسک اجباری تأثیری نخواهد داشت ، به عنوان مثال ، در افرادی که در ماه اکتبر به تعداد زیادی برای یک وعده غذایی شکرگذاری جمع می شوند یا افرادی که برای دیدن یک بازی فوتبال خدمه دارند.

ما نمی خواهیم از چوب استفاده کنیم. ما معتقدیم که عقل سلیم برای قبل از میلاد بسیار خوب کار کرده است و من می خواهم به آن پایبند باشم تا زمانی که دکتر هنری خلاف آن را توصیه کند.

اما در برخی موارد ، اگر اعداد ادامه پیدا کنند ، آیا تمایل دارید که در این مورد تجدید نظر کنید و به سمت چوب حرکت کنید؟

کاملا. و من پیشنهاد نمی کنم که ما به آنجا نرویم ، اما من منتظر هستم که علم به ما بگوید که چنین کاری کنیم. دکتر هنری ترجیح می دهد ، و من موافقم ، که ما در حال حاضر بر روی نقاط دردسر تمرکز کنیم – که سالنهایی هستند که افراد زیادی دارند و افرادی که ویروس را در امکانات آمادگی جسمانی منتشر می کنند.

همانطور که به عمق سقوط وارد می شویم ، و موج دوم به وضوح متوجه ما می شود ، همه ما باید روی حفظ امنیت یکدیگر و مراقبت از همسایگان خود تمرکز کنیم و این بهترین توصیه ممکن است. در صورت لزوم جریمه های نقدی نیز صادر می شود.

اما دستور اجباری ماسک به موضوعی تبدیل شده است که همه در مورد آن نظر دارند و من در مورد این موضوع نظر دکتر هنری ، دکتر استنویک و دیگران را خواهم گرفت.

کمک مالی چطور؟ آیا می توانید به زودی قانون گذار را فراخوانی کنید تا چک های 1000 دلاری که در مبارزات انتخاباتی وعده داده شده بود را صادر کنید؟

این امید ماست ، اما به دلیل زمان فوق العاده ای که در آن به سر می بریم ، نمی خواهم قول هایی بدهم که نتوانم به آنها عمل کنم.

می توانم قول دهم که سود COVID به بریتیش کلمبیا توزیع شود و وزارت دارایی اکنون روی آن کار می کند.

ما به تصویب قانونگذاری احتیاج داریم و مراسم سوگند در هفته آینده اتفاق می افتد. سپس MLA در مورد بسته رای گیری خواهد کرد و ما امیدواریم که این کار را در ماه دسامبر انجام دهیم و دلار قبل از کریسمس جمع شود. بنابراین مطمئناً اوایل سال نو خواهد بود ، اگر نه قبل از آن.

این مصاحبه در تاریخ 17 نوامبر از آنتن جزیره CBC پخش شد و برای وضوح و ساختار ویرایش شده است. برای شنیدن کامل مصاحبه ، روی پیوند صوتی زیر ضربه بزنید:

در جزیرهساعت 11:00مصاحبه CBC در جزیره با نخست وزیر جان هورگان

گریگور کریگی با نخست وزیر قبل از میلاد جان هورگان در مورد آخرین تحولات در شماره COVID-19 در استان و برنامه های مربوط به کابینه جدید خود صحبت کرد. ساعت 11:00