نیروهای سروانیا تورنتو اف سی مقابل آتلانتا یونایتد با گل در وقت های تلف شده به تساوی رسیدند

براندون سروانیا شنبه در وقت های تلف شده گلزنی کرد تا تورنتو اف سی را به تساوی 2-2 با آتلانتا یونایتد برساند، ششمین تساوی TFC در هشت بازی این فصل.

جاکیله مارشال روتی تعویضی، پس از پاس خوب جاناتان اوسوریو، سروانیا را در محوطه جریمه پیدا کرد و هافبک قبل از اینکه توپ را به خانه برگرداند، از مدافع فرار کرد.

ماچوپ چول، تعویضی، به دنبال پیروزی آتلانتا با گل دقیقه 76 بود. ملی پوش سودان جنوبی با ضربه سر لوئیز آرائوخو به خانه رفت و لورنزو اینسینیه وینگر ستاره تیمش در کنار زمین منتظر بازگشت خود به تورنتو بود.

اینسینیه در دقیقه 89 با یک ضربه مخفیانه به محوطه جریمه آتلانتا تقریباً قهرمان بازی کرد اما نتوانست یک چکمه را به توپ فدریکو برناردسکی برساند.

Richie Laryea مدافع کناری کانادایی یک گل برجسته برای TFC به ثمر رساند. جورجوس جیاکوماکیس در یک بازی سرگرم‌کننده پایان به انتها در یک عصر دلپذیر و قبل از حضور 27892 نفری در BMO Field، دروازه آتلانتا را باز کرد.

اینسینیه در دقیقه 77 وارد زمین شد، اولین اقدام او پس از ترک زمین در دقیقه 34 پس از شروع فصل تورنتو در 25 فوریه به دلیل آسیب دیدگی کشاله ران. این بازیکن 31 ساله ایتالیایی، پردرآمدترین بازیکن MLS، 6 بازی قبلی را از دست داده بود.

سی اف مونترال مقابل دی سی یونایتد شکست خورد

شروع ضعیف سی اف مونترال در فصل لیگ برتر فوتبال همچنان ادامه دارد و شنبه شب در اولین بازی خود در ورزشگاه ساپوتو در مونترال با نتیجه 1-0 مقابل دی سی یونایتد شکست خورد.

لوئیس اوبراین تک گل یونایتد را به ثمر رساند (2-4-2) و اولین برد آنها از روز افتتاحیه را رقم زد. مونترال (1-6-0) اکنون 270 دقیقه را بدون گل سپری کرده است.

هر دو تیم در ترکیب های نسبتاً دفاعی صف آرایی کردند و فضای بسیار کمی در انتهای خود برای شروع مسابقه گذاشتند. پس از 20 دقیقه، مونترال شروع به تثبیت خود کرد و بالاتر از زمین بازی کرد.

در دقیقه 39 شینونسو آفور فرصت طلایی داشت تا دروازه را باز کند اما در محوطه جریمه به پایین کشیده شد. هیچ پنالتی اعلام نشد زیرا تصور می شد تماس کافی برای تضمین یک ضربه نقطه ای وجود ندارد.

با این حال، تنها 15 ثانیه از اقدام نیمه دوم طول کشید تا آن حرکت خنثی شود. یک ضربه از خارج از محوطه توسط ماتئوس کلیچ به مسیر اوبراین که گلزنی کرد وارد دروازه شد.

اکنون این چهارمین بازی متوالی است که مونترال در پنج دقیقه پس از شروع مجدد، گل را واگذار می کند.

با تثبیت برتری، دی سی در یک بلوک دفاعی تری قرار گرفت و حملات مونترال را حتی قبل از شروع آن خفه کرد.

در حوالی دقیقه 70، مونترال از ترکیب 5 مدافع معمولی خود به یک ترکیب چهار مدافع معمولی تر تغییر کرد و موفقیت بسیار بیشتری پیدا کرد. با این حال، آنها نتوانستند این فشار را به گل تساوی تبدیل کنند، زیرا هنوز فقط سه گل در این فصل به ثمر رسانده بودند.

این بازی همچنین شاهد حضور بازیکنان تازه به دست آمده برایس دوک و آریل لاسیتر بود که در جریان معامله با اینتر میامی در این هفته آورده شدند.

مونترال اکنون توجه خود را به مسابقات قهرمانی کانادا معطوف خواهد کرد زیرا تیم در 18 آوریل میزبان وان آزوری خواهد بود، در حالی که یونایتد به استادیوم اکسپلوریا می رود تا در 22 آوریل به مصاف اورلاندو سیتی برود.

وایت کپس با آستین اف سی به تساوی بدون گل دست یافت

یوهی تاکائوکا با هفت سیو برای ونکوور وایتکپس میهمان به پایان رسید و برد استوور چهار شوت را برای آستین اف سی متوقف کرد زیرا دو باشگاه لیگ برتر فوتبال شنبه شب به تساوی بدون گل دست یافتند.

ونکوور (2-2-4) در تلاش بود تا به دومین تیمی تبدیل شود که چهار بار آستین را (2-3-2) شکست دهد. LAFC پنج برد مقابل آستین از جمله پلی آف کسب کرده است.

وایت کپس در 14 بازی اخیر خود در بازی های خانگی بدون برد بوده و از 38 بازی اخیر خارج از خانه فقط 4 برد را کسب کرده است. دو مورد از چهار برد در ایالت تگزاس به دست آمده است.

آستین ونکوور را 18-13 با برتری 7-4 در ضربات به سمت دروازه شکست داد.

آستین برای بازی با LA Galaxy در روز شنبه سفر می کند. ونکوور بیکار است.