هیئت مشاوره هشدار داد که وضعیت اسفبار استخدام RCMP می تواند توانایی آن را برای انجام کار خود تهدید کند.

هیئت مشاوران مستقل این نیرو می گوید که وضعیت استخدام RCMP را می توان دقیقاً به عنوان یک بحران توصیف کرد – وضعیتی که می تواند توانایی آن را برای خدمت به عنوان نیروی پلیس ملی کانادا تهدید کند.

این نتیجه‌گیری گزارشی است که توسط هیئت مشورتی مدیریت، یک نهاد نظارتی که به کمیسر RCMP مشاوره می‌دهد، پس از بررسی برنامه آموزشی دانشجویان RCMP، نتیجه‌گیری می‌کند. این گزارش توسط یک کارگروه هیئت با تمرکز بر موضوع آموزش نوشته شده است.

این گزارش که با سی‌بی‌سی نیوز به اشتراک گذاشته شده است، توصیه می‌کند برای همگام شدن با پلیس مدرن، آنچه را که دانشجویان در انبار RCMP در رجینا آموزش می‌دهند، بازنگری کنند.

اعضای هیئت مدیره نوشتند: “بیش از یک بار، گروه ضربت وضعیت استخدام را به عنوان یک “بحران” توصیف کرد، توصیفی که گروه ضربت را اغراق آمیز نمی دانست.”

“اگر اینها [regular members] با دانشجویان جدید با پیشینه‌های مختلف و با ظرفیت خدمت جایگزین نمی‌شوند، RCMP برای انجام تعهدات ارائه خدمات تحت توافق‌نامه‌های خدمات پلیس استانی، منطقه‌ای و شهری و حفظ ظرفیت پلیس فدرال با چالش بیشتری روبرو خواهد شد.”

آنجلا کمپبل، استاد حقوق دانشگاه مک گیل و یکی از اعضای کارگروه هیئت مشاوران، گفت: «این یک چالش بسیار بسیار مهم است.

“بنابراین ما برخی اقدامات مشخص را توصیه کردیم که امیدواریم RCMP برای تقویت استخدام به طور کلی، اما به طور خاص، جذب اعضای بومی انجام دهد.”

مأموریت پلیس فدرال RCMP برخی از پرونده های مهم آن، از جمله تحقیقات در مورد دخالت خارجی و جاسوسی را پوشش می دهد.

تلاش این نیرو برای طرح اتهامات مربوط به ادعاهای دخالت خارجی با ادعای دخالت پکن در دو انتخابات فدرال گذشته کانادا در کانون توجه قرار گرفت. مایک دوهم، کمیسر RCMP، علناً گفته است که مایل است اتهامات بیشتری در پرونده مداخله خارجی اعمال شود.

زنی با کت بلیزر RCMP در مقابل پرچم کانادا به تصویر کشیده شده است.
نادین هاگینز، مدیر ارشد منابع انسانی RCMP است. (وب سایت RCMP)

از طریق قراردادهای پلیس استانی، منطقه ای و شهری، RCMP همچنین به عنوان پلیس حوزه قضایی در اکثر استان ها و حدود 150 شهرداری عمل می کند.

نادین هاگینز، مدیر ارشد منابع انسانی RCMP، گفت که استخدام یک نگرانی است اما تاکید کرد که این نیرو مجبور نیست هیچ یک از مسئولیت های خود را کنار بگذارد.

او گفت: “شکی نیست که در حال حاضر استخدام اولویت اصلی در سازمان است و ما همزمان در حال ساخت و پرواز بوده ایم.”

“من فکر می کنم که پرونده های پلیسی بزرگ در حال بررسی است. RCMP تفاوتی ندارد.”

بخشی از مشکل RCMP این است که گزارش های مکرر از نژادپرستی سیستماتیک و آزار و اذیت در صفوف، جذب نیرو را ناامید می کند.

هاگینز گفت: «ما به همان اندازه تابع جامعه ای هستیم که در آن زندگی می کنیم و پلیس محبوب ترین حرفه نیست.

“آیا دوست دارم به تغییراتی که در حال ایجاد آن هستیم فکر کنم؟ [are] ما را جذاب تر می کند؟ من معتقدم که اینطور است.”

نگرانی در مورد “کمیت و کیفیت” دانشجویان

گزارش هیئت مشورتی همچنین به “نگرانی و مشغله عمیقی در مورد کمیت و کیفیت جذب نیروها” اشاره کرد.

در این گزارش آمده است: «فرآیند استخدام برای بسیاری از دانشجویان بالقوه، به ویژه از جوامع دورافتاده و/یا بومی، از نظر اداری بسیار سنگین و سنگین، طولانی و غیرقابل دسترسی است.

کمپبل گفت که عدم رسیدگی به کمبود استخدام تنها باعث افزایش خطر فرسودگی شغلی در میان اعضای خدمت می شود.

او گفت: “من به این معنی است که به طور بالقوه عواقبی برای آن افراد از نظر فشار و قرار گرفتن در معرض خواسته هایی وجود دارد که شاید برآورده کردن آنها غیرممکن باشد.”

“همچنین بر جوامعی که RCMP خدمات پلیس و ایمنی را ارائه می دهد، تأثیر می گذارد.”

هاگینز گفت که برای سال‌ها، فرآیند استخدام RCMP برای دور نگه داشتن افراد بود. او گفت که استراتژی جدید استخدام، که توسط گزارش کارگروه ایجاد شده است، در مورد آوردن “افراد مناسب” است.

او گفت: «ما استانداردها را به هیچ وجه، شکل یا شکل به خطر نمی‌اندازیم تا بتوانیم بدن‌های بیشتری را وارد دروازه کنیم.

یکی از تغییراتی که این نیرو معرفی کرده است، به روز رسانی ارزیابی های روانشناختی است.

تابلوهای بیرونی آکادمی آموزشی RCMP در بخش انبار در محیط های برفی در یک روز آفتابی در رجینا، SK به تصویر کشیده شده است.  20-ژانويه 2022
آکادمی آموزش RCMP در بخش انبار در رجینا، ساسک. برنامه آموزش کادت یک دوره آموزشی پایه 26 هفته ای گسترده است که در آکادمی برای همه کوهستان های بالقوه ارائه می شود. (CBC/رادیو-کانادا)

هاگینز گفت: “ما واقعاً به این موضوع نگاه می‌کردیم که یک فرد چقدر برای شغل پلیسی مناسب است، آیا آنها انعطاف‌پذیری، هوش هیجانی و ظرفیت مدیریت واقعی افراد را دارند. همه این موارد اکنون به عنوان بخشی از فرآیند ما ارزیابی می‌شوند.”

“بنابراین وقتی مردم اکنون به آکادمی ما می‌رسند، با زمینه‌های بسیار بیشتری وارد می‌شوند، فرهنگی که ما آرزوی ایجاد آن را در سازمان داریم. آنها قبلاً با این ویژگی‌ها می‌آیند.”

برایان ساو، رئیس اتحادیه RCMP، گفت که استخدام در حال بهبود است – اندکی. وی گفت: تعداد درخواست ها به آرامی در حال افزایش است.

Sauvé گفت: «اکنون یک بحران تقریباً نزدیک است. “ما در جهت مثبت حرکت کرده ایم.”

او گفت که مبارزه اتحادیه او برای افزایش قابل توجه حقوق و تامین مالی کمپین های استخدام ممکن است به تغییر اوضاع کمک کند.

ساوو گفت که فکر نمی‌کند اگر دولت فدرال «پای خود را روی گاز» نگه دارد، RCMP در انجام وظایف خود با مشکل مواجه شود.

او گفت: “ما شاهد کاهش موقعیت های پلیس فدرال برای پرداخت یارانه به پلیس قراردادی بودیم. اما این موقعیت ها در نهایت متوقف می شوند یا کاهش می یابند یا لغو می شوند.”

“بنابراین ما قطعا نیاز به تامین مالی، تامین مالی، سرمایه گذاری داریم تا RCMP بتواند تقاضای خود را برآورده کند. و آنها این کار را نکرده اند.”

درخواست تغییرات گسترده در آموزش دانشجویان را گزارش دهید

بررسی هیئت مشاوران مدیریت همچنین خواستار تغییرات اساسی در آنچه به دانشجویان آموزش داده می شود پس از استخدام آنها شد.

کمپبل برنامه آموزش کادت – دوره آموزشی پایه 26 هفته ای را که همه کوهستان ها در آکادمی RCMP می گذرانند – “زمین صفر” برای فرهنگ RCMP نامید.

او گفت: “این آکادمی است که نه تنها محتوای کاری را که این افسران انجام خواهند داد، بلکه همچنین … ارزش ها و تعهداتی که آنها خواهند داشت را شکل می دهد.”

من شخصاً نمی‌توانم در مورد چیزهایی مانند تکنیک‌های تاکتیکی، آموزش دفاعی، رانندگی، چیزهای مربوط به بالستیک، و این واقعاً خارج از حوزه تخصصی من بود، بسنجیم. در تعامل، ما فکر می‌کردیم که واقعاً مهم است که ببینیم دانشجویان چه چیزی یاد می‌گیرند.”

گزارش کارگروه می گوید RCMP به جوامع مختلف در سراسر کانادا خدمت می کند و “باید آموزش های لازم برای تجهیز را ارائه دهد. [regular members] ارائه خدمات پلیسی مؤثر به همه کانادایی‌ها، از جمله جوامعی که به‌طور سنتی توسط مجریان قانون و/یا «پلیس بیش از حد» در نتیجه سوگیری ضمنی و سیاست‌های اجتماعی نادرست، تحت مراقبت قرار می‌گیرند.»

این گزارش به آگاهی فرهنگی بیشتر در برنامه آموزشی فشار می آورد و اشاره می کند که در حالی که برنامه درسی قبلاً برخی از عناصر فرهنگی و تنوع را ادغام می کند، آنها فقط اشاره های مختصری دارند.

مردی با پیراهن یقه آبی با کت کت و شلوار.  او روی صندلی در یک محیط اداری نشسته است.
برایان ساوو، رئیس فدراسیون ملی پلیس، می گوید که او معتقد است اگر دولت به حمایت از این نیرو ادامه دهد، RCMP اعضای کافی خواهد داشت. (دیو باجر/سی بی سی)

در این گزارش آمده است: «به ویژه، آموزش در مورد تاریخچه‌های بومی و آشتی، تنوع فرهنگی، و تعصب محدود است و در ماژول‌های مجزا از مطالب دوره CTP وجود دارد.

این کارگروه گفت اگر دانشجویان در مورد مسائلی مانند “جرایم ناشی از نفرت، آگاهی فرهنگی/ فروتنی، پاسخ های فرهنگی مناسب، تعصب ناخودآگاه، نژادپرستی، و تعهد کانادایی ها به آشتی” بهتر آموزش ببینند، برای شغلی به عنوان کوهستان آمادگی بیشتری خواهند داشت.

“گروه ضربت همچنین مشاهده کرد که تعیین اینکه دانش آموزان از کجا و چگونه در مورد موضوعاتی مانند سوگیری ناخودآگاه، پروفایل های اجتماعی و نژادی، کارت زدن و بازرسی های خیابانی، که همه از اقدامات مشکل ساز شناخته شده در پلیس مدرن هستند، بسیار دشوار است. در این گزارش آمده است: دستگیری‌ها و اتهامات نامتناسب برای بومیان و نژادپرستان – به‌ویژه سیاه‌پوستان – کانادایی‌ها افزایش یافته است.

“این عناصر باید با کار اساسی و روزمره پلیس مرتبط باشند.”

پاتریک واتسون، استاد کمکی جرم شناسی در دانشگاه ویلفرد لوریر، گفت که گزارش هیئت مشاوران فقط درخواست دیگری برای اصلاح RCMP است.

او گفت: «به نظر می‌رسد این گزارش واقعاً نشان می‌دهد که شما نیاز به یک بازنگری اساسی از معنای افسر پلیس در این کشور دارید.

برخی از تمرینات منجر به صدمات دانشجویی می شود: گزارش

گروه ضربت از برخی تغییرات ایجاد شده در تأسیسات انبار در سال‌های اخیر – از جمله افزودن اتاق روح برای احترام به حضور بومیان، توسعه سرپوش تخصصی برای مردانی که به دلایل مذهبی ریش می‌پوشند، و منوهای به روز شده برای احترام به اعتقادات مذهبی تحسین کرد. رژیم های غذایی

هیئت مشاوره مدیریت همچنین دریافت که برنامه آموزشی گاهی منجر به آسیب و فرسودگی شغلی می شود.

در این گزارش آمده است: «برای مثال، تمرین «دو برابر کردن»، که به راهپیمایی با سرعت دو برابر معمول در بین کلاس‌های درس و استراحت اشاره دارد، منجر به آسیب‌دیدگی دانشجویان می‌شود.»

علاوه بر این، مصاحبه با تسهیلگران و دانشجویان نشان داد که برنامه درسی فعلی امکان مدیریت زمان کافی را نمی دهد و دانشجویان برای مدیریت بار کاری خود ملزم به ادامه آموزش در تعطیلات آخر هفته هستند. به نظر می رسد حجم کاری بیشتر از هر مزیتی باشد.”

هاگینز گفت که RCMP تمام عناصر توصیه های هیئت مشاور را پذیرفته است.

او گفت: “ما شروع به پیشرفت در تعدادی از آنها کرده ایم. جایی که ما هنوز به نوعی در حال افزایش هستیم، در مورد بررسی عمده برنامه درسی است.”

این گزارش پس از گزارش نهایی کمیسیون تلفات انبوه نوا اسکوشیا ارائه می شود، که توصیه می کند RCMP مدل انبار آموزش RCMP را تا سال 2032 حذف کند و دولت ها در عوض یک مدل مبتنی بر مدرک سه ساله ایجاد کنند.

Sauvé گفت: “من از این واقعیت که هیئت مشاوران مدیریت، انبار RCMP را اساساً یک مرکز در سطح جهانی نامید که مجریان قانون را از سراسر جهان و سراسر کانادا آموزش می دهد، قدردانی کردم. این یک پر خوب در کلاه آنها است.”

“آیا آنها می توانند آن را تازه کنند؟ من مطمئن هستم.”

از چپ به راست، کمیسران لین فیچ، مایکل مک‌دونالد، رئیس و کیم استانتون، گزارش نهایی تحقیقات کمیسیون تلفات جمعی را در مورد قتل‌های جمعی در روستایی نوا اسکوشیا در ترورو، NS در روز پنجشنبه، 30 مارس 2023 ارائه می‌کنند.
از چپ به راست، کمیسران لین فیچ، مایکل مک‌دونالد، رئیس و کیم استانتون، گزارش نهایی تحقیقات کمیسیون تلفات جمعی را در مورد قتل‌های جمعی در روستایی نوا اسکوشیا در ترورو، NS در روز پنجشنبه، 30 مارس 2023 ارائه می‌کنند. (دارن کالابرس / مطبوعات کانادا)

اسکات مو، نخست‌وزیر ساسکاچوان و دیگر سیاستمداران این استان با این توصیه مخالفت کرده‌اند و استدلال می‌کنند که انبار مزیت‌های اقتصادی و غرور تاریخی برای رجینا است.

کمیسیون تلفات جمعی خواستار تغییر اساسی در RCMP شد و 130 توصیه ارائه کرد.

در حالی که مارکو مندیچینو، وزیر ایمنی عمومی، هنوز رسماً به هیچ یک از یافته‌های گزارش کمیسیون تلفات جمعی متعهد نشده است، واتسون گفت که احساس می‌کند تغییری در راه است “بی‌سر و صدا خوشبین است”.

او گفت: «من نمی‌دانم که چگونه از مالیات دهندگان خواسته می‌شود تا این خدمات را تأمین مالی کند، مگر اینکه ما شاهد این اصلاحات باشیم».

“آیا دولت آنها را تصویب خواهد کرد؟ من واقعاً امیدوارم.”

دفتر مندیچینو به درخواست CBC برای اظهار نظر پاسخ نداد.