والدین قبل از میلاد به طور کلی سیاست های COVID-19 را در مدارس تأیید می کنند: نظرسنجی

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد والدین در بریتیش کلمبیا به طور کلی از برنامه های همه گیر بازگشت دولت به مدرسه خوشحال هستند.

طبق نظرسنجی از Insights West ، 58 درصد از ساکنان سال قبل از میلاد از روش فعلی دولت در مدارس حمایت می کنند و وقتی این نظرسنجی فقط به والدین اختصاص داشت ، این تعداد به 70 درصد رسید.

استیو ماسوپ ، رئیس Insights West ، می گوید نتایج شگفت آور بود.

موسوپ گفت: “اطلاعاتی که به طور کلی در شبکه های اجتماعی می شنویم نارضایتی والدین است.”

“[But] ما در سطح 70 درصد نشسته ایم که در استان بریتیش کلمبیا رقم بسیار بالایی برای رتبه بندی تأیید است. ”

وقتی از والدین درمورد پاسخ استان در مقابل اجرای برنامه های COVID-19 در مدرسه توسط فرزندشان س askedال شد ، والدین میزان تأیید مشابهی را در مورد دستورالعمل های روشن پروتکل ها و قوانین (66 درصد برای استان ، 72 درصد برای مدارس) و پروتکل های تمیز کردن بیان کردند (68 درصد برای قوانین استان و 63 درصد برای اجرای نظافت در مدارس).

برخی اختلافات در چگونگی اجرای مدارس از نظر اجتماعی مطابق با قوانین استانی و نحوه اجرای سیاست نقاب وجود داشت.

موسوس گفت ، ارتباطات یک نگرانی عمده بود.

نگرانی در مورد ارتباطات مرجع سلامت

رینا دیاز ، یکی از والدین کمیته مشاوره والدین مدرسه ابتدایی Bear Creek در ساری ، پیش از میلاد ، می گوید که وی تا حد زیادی از سیاست های همه گیر مدرسه و منطقه مدرسه ساری راضی بوده است – حتی با افزایش تعداد COVID-19 در منطقه.

دیاز گفت: “کارکنان در Bear Creek Elementary بسیار مراقب هستند.” “من همیشه می بینم که کارمندان از داخل و خارج ماسک دارند. بنابراین احساس می کنم فرزندانم در امنیت هستند.”

اما دیاز می گوید که وی با ارتباطات اداره بهداشت فریزر مشکلی دارد و خاطرنشان می کند که منطقه و مدرسه اغلب زودتر از اداره بهداشت نامه های مربوط به شیوع بیماری را صادر می کنند.

مت وستفال ، رئیس انجمن معلمان ساری ، می گوید این تأخیر در اطلاعات نگران کننده است.

معلمی ممکن است قبل از اعلام رسمی ، در مورد یک مورد مثبت از دانش آموزان یا همکارانش مطلع شود و یکی از معلمین که در معرض ویروس عامل COVID-19 قرار گرفت ، اخطار خود را برای نظارت بر خود در آخرین روز از دوره 14 روزه دریافت کرد ، گفت

وستفال گفت: “هرچه تعداد پرونده ها بیشتر باشد ، این تاخیرهای زمانی در سیستم بیشتر می شود ، که این واقعاً اعتماد به نفس را از بین می برد. و من مطمئن نیستم که این موضوع به کجا می رود”.

بسته شدن و قرار گرفتن در معرض در میان موارد افزایش یافته است

بیش از 260 مورد مواجهه با مدارس قبل از میلاد بوده است. از روز دوشنبه ، حداقل چهار مدرسه در سازمان بهداشت فریزر در ارتباط با شیوع یا قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا به طور موقت بسته شده اند.

وستفال گفت: “این چیزها واقعاً باعث نگرانی بسیاری در مورد میزان دستگیره Fraser Health شده است که می تواند با حجم بالای موارد کنار بیاید.”

یک نظرسنجی جدید از Insights West می گوید والدین قبل از میلاد تا حد زیادی برنامه های استان در مدرسه را در طی همه گیری COVID تأیید می کنند. (بن نلمز / سی بی سی)

تری مورینگ ، رئیس BCTF ، از استان خواسته است تا اندازه کلاس ها را در سازمان بهداشت Fraser به 15 تغییر دهد و یک سیاست ماسک اجباری را برای منطقه آسیب دیده معرفی کند.

وی گفت ، اما هنوز دلگرم كننده است كه از والدین می شنویم كه از تلاش معلمان و كارمندان در این مدت تمجید می كنند.

مورینگ گفت: “این یک وصیت واقعی است که معلمان همچنان تلاش خود را برای حفظ امنیت دانش آموزان انجام می دهند ، حتی اگر آنها خودشان نگرانی دارند.”

نتایج این نظرسنجی از یک مطالعه آنلاین انجام شده است که از 4 تا 8 نوامبر سال 2020 بین نمونه ای از 802 سال قبل از میلاد و 315 والدین کودک در دبستان ، راهنمایی یا دبیرستان انجام شده است.

یک حاشیه خطای قابل مقایسه برای مطالعه با این اندازه برای ساکنان BC قبل از میلاد 3.5 درصد + و برای والدین کودکان مدرسه 5/5+ بود ، 19 بار از 20.