وزیر بهبود اقتصادی جدید پیش از میلاد می گوید گذر از همه گیری همه تلاش های تیمی است

وزیر کابینه انگلیس کلمبیا که به عنوان رئیس بهبود بیماری همه گیر COVID-19 منصوب شده است ، می گوید که قصد دارد یک تلاش تیمی بزرگ را از داخل و خارج دولت برای تقویت موفقیت اقتصادی انجام دهد.

راوی کهلون ، المپیک سابق کانادایی در رشته هاکی روی زمین ، گفت که تلاش خواهد کرد تا وزارتخانه ها ، مشاغل ، جوامع و کارگران را در تلاش برای کمک فوری به مشاغل در حال مبارزه و هدایت به سوی آینده پس از همه گیری متمرکز بر نوآوری درگیر کند.

وی در مصاحبه اخیر خود گفت: “ما باید همه را با هم کار کنیم.”

كاهلون گفت: “شما نگاه می كنید كه مشاغل چگونه با دولت برای تحویل قطعات در طی همه گیرى كار كرده اند.” “این همان ذهنیتی است كه هنگام بیرون آمدن به آن نیاز خواهیم داشت. ما می توانیم موارد مهم ، مشوق ها و پشتیبانی ها را در جای خود قرار دهیم تا بتوانیم با نرخ مورد انتظار اکثر مردم در سال قبل از میلاد بازپس بگیریم. “

نخست وزیر جان هورگان هفته گذشته كالون را به عنوان وزیر شغل ، بهبود اقتصادی و نوآوری منصوب كرد و گفت كه وی مسئولیت های زیادی را برای دو دوره جدید دموكرات از حومه ونكوور بر عهده دارد و نتایج قابل انتظار را دارد.

هورگان پس از انتخابات ماه گذشته کابینه خود را منصوب کرد که NDP با کسب 57 کرسی از 87 کرسی ، دولت اکثریت را به دست آورد.

کالون ، 41 ساله ، که قبلاً به عنوان دبیر پارلمان در وزارت جنگل ها فعالیت می کرد و رهبری مجدد کمیسیون حقوق بشر پیش از میلاد را بر عهده داشت ، گفت که در مورد بهبودی به طور گسترده مشورت خواهد کرد.

وی گفت: “نظر من در مورد همه چیز این است که دولت انحصار ایده های خوب را ندارد”. “ایده های خوبی در جامعه وجود دارد. ایده های خوبی در جامعه تجاری وجود دارد ، ایده های خوبی از مقامات محلی منتخب است. “

هورگان نامه هایی را به وزیران و دبیران پارلمان صادر كرد كه اهداف كلی government’s دولت را بیان می كرد: اول مردم ، محیط زیست پاك ، آشتی بومی ، عدالت و ضد نژادپرستی ، بهداشت و اقتصاد قوی.

وی همچنین اهداف مأموریت فردی را برای هر یک از 37 وزیر ، وزیر امور خارجه و دبیران پارلمان فراهم کرد.

از جمله اهداف وزرا می توان به موارد زیر اشاره کرد: حمل و نقل رایگان برای کودکان 12 ساله و کمتر ، هفت درصد مالیات فروش استانی در دوچرخه های الکترونیکی را کاهش داده و در صورت حل نشدن نرخ افزایش ناگهانی تا سال 2021 ، بیمه کانکس عمومی را در نظر بگیرید.

هورگان از كلون خواست “ابتكارهايي را كه مستقيماً از مشاغل كوچك حمايت خواهد كرد و بهبود اقتصادي فراگير را در سراسر سال قبل از ميلاد حمايت خواهد كرد” ارائه دهد.

بازیابی “کمی زودرس است”: پروفسور UBC

پروفسور تام کوچ ، جغرافی دان پزشکی در دانشگاه BC ، متخصص در زمینه نقشه برداری بیماری ها ، گفت که کابینه هورگان باید زمان بیشتری را صرف مبارزه با بیماری همه گیر امروز کند تا اینکه به بهبودی بپردازد.

وی گفت: “اولویت انتظار من کمی زودرس است.” “این باید انجام شود … اما بلافاصله س theال این است که ما در مورد بیمارستان ها و ظرفیت بیمارستان چه می کنیم و در تلاش برای انجام چه کاری هستیم در مناطقی که شتاب دهنده ها اتفاق می افتد مهار کنید. “

آخرین گزارش عفونت COVID-19 قبل از میلاد در روز جمعه با 911 مورد رکورددار بود ، در حالی که تعداد کشته ها نزدیک به 400 نفر است.

کوچ گفت بهبود اقتصادی باید در جهت گیری کابینه و دولت هورگان نقش داشته باشد ، اما در این زمان که پرونده ها در حال افزایش است ، نخست وزیر می گوید: “آیا ما اساساً می خواهیم برنامه ریزی رژه پیروزی را در سه ماهه دوم شروع کنیم.” “

کالون گفت که او انتظار دارد مشاغل ، جوامع ، دولت ها و مردم برای مبارزه با بیماری همه گیر با هم کار کنند.

“من فکر می کنم همه گیری ها جامعه ها را به جایی سوق می دهد که نوآوری در آن حیاتی باشد و من فکر می کنم ما در قبل از میلاد از موقعیت خوبی برخوردار هستیم که نه تنها رهبران کانادا بلکه رهبران جهان هستیم.”