وزیر پیشین پیش از میلاد مجاز بود در تحقیق درباره پولشویی دوست قدیمی را مورد بازجویی قرار دهد

وزیر امور خارجه پیشین پیش از میلاد در تحقیقات عمومی درباره پولشویی ، به عنوان نماینده شرکت کننده در کابینه قبل از میلاد ، به عنوان شرکت کننده محدود شناخته شده است تا بتواند یک افسر سابق RCMP را مورد بازجویی قرار دهد.

کمیساریا آستین کالن می گوید که هید 90 دقیقه فرصت دارد تا از فرد پینوک سوال کند ، که در تحقیق قبلاً شهادت داد که هید به وی گفت وزیر بازی قبل از میلاد از جرایم سازمان یافته در قمارخانه ها می داند.

هید به دنبال وضعیت محدودی برای معاینه پینوك بود ، وی گفت كه وكیل دادگستری سابق در سال 2009 به وی گفت كه ریچ كولمن ، وزیر بازی در آن زمان ، بیش از پولشویی احتمالی به تولید درآمد كازینو علاقه دارد.

“[Heed] پینوک در جلسه دادرسی در تاریخ 5 نوامبر گفت: “در واقع ،” این همان چیزی است که اتفاق می افتد ، فرد ، اما من نمی توانم این را علناً بگویم. شما می دانید که همه چیز در مورد پول است. “

پینوک شهادت داد هنگامی که برای اولین بار با هید ، رئیس پلیس سابق در وست ونکوور صحبت کرد ، رئیس تیم RCMP بود که اکنون تیم منسجم اجرای بازی های غیرقانونی منحل شده است. پینوک همچنین گفت که او و هید زمانی دوست قدیمی بودند.

ریچ کلمن ، وزیر اسبق پیش از میلاد مسئول بازی ها ، در سال 2014 به تصویر کشیده شده است. کمیسیون کالن شنیده است که هم هید ، همکار سابق کلمن ، به یک افسر سابق RCMP گفته است که کلمن در سال 2009 قبل از میلاد از پولشویی پول اطلاع داشته است. (CBC)

پینوک همچنین شهادت داد که وی Heed را سالها بعد ضبط کرد در حالی که وزیر سابق اظهارات خود را در مورد نگرش بازی کلمن در سال 2009 تکرار کرد.

دولت قبل از میلاد پس از سه گزارش که صدها میلیون دلار پول نقد غیرقانونی بر بخشهای املاک و مستغلات ، وسایل نقلیه لوکس و بازی در استان تأثیر گذاشته است ، تحقیقات عمومی را آغاز کرد.