ویکتوریا ، پیش از میلاد ، توسط مجله انگلیسی در میان 5 شهر کوچک برتر جهان قرار گرفت

بر اساس مجله همه گیر جهانی ، ویکتوریا ، پیش از میلاد ، بر اساس مجله Monocle مستقر در انگلیس ، هنوز هم یکی از بهترین “شهرهای کوچک” جهان است.

این مجله ، که به بررسی فرهنگ شهری در سراسر جهان می پردازد ، برای دومین فهرست سالانه شهرهای کوچک خود ، شهرهایی با کمتر از 250،000 نفر را مورد بررسی قرار داده است. از شهرهای انتخاب شده به عنوان “شهرهای متصل به یکدیگر که فرصت های شغلی عالی ، فرهنگ استقبال و دسترسی به طبیعت را ارائه می دهند” توصیف شد.

بر اساس این شاخص ، ویکتوریا در جایگاه 5 قرار گرفت و جهش قابل توجهی از 16 سال قبل را نشان داد. پورتو ، پرتغال ، و پس از لوون ، بلژیک ، افتخارات برتر را کسب کرد. ایتوشیما ، ژاپن؛ و لوسرن ، سوئیس.

توموس لوئیس ، رئیس دفتر تورنتو برای Monocle ، می گوید جذابیت یک شهر کوچک احساس گم شدن در یک کلان شهر ناشناس نیست.

لوئیس برای میزبانی کاترین مارلو در گفت: “از صحبت با بخشهای مختلفی که مدتها در ویکتوریا زندگی کرده اند یا فقط به آنجا نقل مکان کرده اند ، این نوع صمیمیت با انتقال به شهری مانند ویکتوریا جزئی و جزئی است.” CBC همه نقاط غرب.

شهرها با توجه به دسترسی مسافران بین المللی ، داشتن “یک شهردار خوب و مترقی” ، دسترسی به طبیعت و گرم و استقبال ، درجه بندی شدند. رتبه بندی ها همچنین شامل پایداری ، برنامه ریزی آگاهانه از نظر محیط زیست و فرصت هایی برای تجارت است.

این مجله از شهردار ویکتوریا ، لیزا هلپس تعریف کرد که به گفته وی “ابتکاراتی را برای تشویق جوانان کانادایی و خارجی به مهاجرت به اینجا” معرفی کرد مانند گذرگاه های اتوبوس رایگان برای کودکان و خطوط دوچرخه سواری در سراسر شهر.

همچنین اقتصاد متنوع شهر را ستایش کرد ، به طور خاص بخشهای خدمات مالی و تحقیقات اقیانوس ، و صحنه ادبیات و غذا را ذکر کرد.

هتل Fairmont Empress در بندر Inner در مرکز شهر ویکتوریا ، پیش از میلاد ، یک مکان دیدنی شهر است. (دددا استملر / مطبوعات کانادایی)

ویکتوریا سهم عادلانه چالش های خود را در طول همه گیر جهانی از جمله افزایش بی خانمانی ، تعطیلی ویرانگر بخش گردشگری و افزایش هزینه های مسکن مشاهده کرده است.

لوئیس گفت: “ما احساس می كنیم كه همه شهرها چالش های خاص خود را دارند كه مخصوص آن محل مورد بحث است. اما ما فكر نمی كنیم كه این شهرها همیشه باید سایر مواردی را كه یك شهر برای آن در نظر گرفته است كاملاً تحت الشعاع قرار دهند.”

وی گفت که تلاش های مدنی ویکتوریا برای پرداختن به این موضوعات همان چیزی است که آن را در رتبه نخست قرار داده است.

“این ایده از جامعه ابتدا برای تلاش برای حل ، رسیدگی و درخشش کانون توجه در مورد این موضوعات وارد عمل شده و برای حل آنها تلاش می کند. سالها از نقطه نظر ما فاصله دارد. “